PEZHVAKEIRAN.COM مقابله با ویروس کرونا
 

مقابله با ویروس کرونا

 

 
 

مقابله با ویروس کرونا

به قلم : اکبر دهقانی ناژوانی

کرونا

یک روزنامه آمريكايى گفته است که در مرکز ویروس شناسی و میکروبیولوژی در شهر ووهان چين چندین آزمایش بر روی ویروس کرونا داشته اند و نتوانسته اند آن را مهار کنند و این ویروس از این مرکز به بیرون سرایت کرده است. اگر این ادعای روزنامه آمریکایی درست باشد، این ویروس کرونا جهش ناگهانى دارد و خطرناك است.

بر فرض كه اين ويروس كرونا از اين آزمايشگاهها در شهر ووهان توليد نشده و مثلا با مصرف گوشت بدن حيوانى به بدن انسان سرايت كرده در هر دو صورت نوع سرايت اين ويروس فرقى نمى كند، مهم اين است كه بدانيم كه اين ويروس خطرناك است و از طريق هوا و دستگاه تنفسى و یا از طریق تماس بدن فرد دیگری قابل انتقال از انسانى به انسان ديگر مى باشد. اين ويروس کرونا مثل بسيارى از ويروسهای دیگر با سرما و سرماخوردگى سر و كار دارد و در گرمای تابستان مثل بسیاری از ویروسهای دیگر از بين مى رود.

اينكه پرسيده شود که این ویروسها چگونه بوجود می آیند و چرا در سرما مقاوم و در گرما از بین می روند، این خود بحث دیگری است و وارد جزئیات آن نمی شوم، ولی باید گفت که گرما هم در کشتن این ویروس ها و هم در فعال کردن این ویروسها بسیار مؤثر است. هنگامی که هوا گرم می شود باعث می شود که این ویروسها فعال شده و بر اثر فعالیت سوخت و ساز درونی آنها بالا می رود.

همانطور که بدن انسان به گرما احتیاج دارد و بر اثر فعالیت جرم بدن خود را از دست می دهد و به غذا احتیاج دارد، این ویروسها هم بر اثر گرما و جنب و جوش زیاد جرم خود را از دست می دهد و اگر جرم و غذا گیرش نیاید از بین می رود، ولی این ویروس در هوای سرد و نسبتا سرد پیله ای دور خود می زند که در برابر سرما از آن حفاظت می کند.

اگر  این ویروس ها از هوای سرد وارد ریه های انسان شوند هم گرما در ریه ها وجود دارد که این ویروس را فعال و آن رابه جنب و جوش درونی و بیرونی وا دارد و هم جرم مناسب و نرم در ریه ها برایش وجود دارد که تا هرچه بر اثر گرما و فعالیت درونی خودش جرم از  دست می دهد از جرم نرم سلولهای حبابچه ای ششها برای رشد و تکثیر خود استفاده می کند، اینکه چگونه این عمل صورت می گیرد خود بحث مفصلی دارد و وارد جزئیات آن نمی شوم، ولی رشد و تغذیه و تکثیر این ویروسها برابر است با نابودی حبابچه های سلولی بافت تنفسی.

کروناسوراخ شدن حبابچه‌های تنفسی توسط ویروس کرونا

برای بهتر فهمیدن لازم است که با هم کمی بیشتر ششها را مؤرد بررسی قرار دهیم. ششها از سلولهایی تشکیل شده اند که به آنها حبابچه های ششی می گوییم که این حبابچه ها از داخل به صورت حفره هستند و این حبابچه ها خاصیت الاستیکی دارند، یعنی هم می توانند که منقبض و هم می توانند منبسط شوند و  هنگام دم ششی هوا که تنفس می کنیم وارد حفره این حبابچه ها و انبساط آنها می شود.

جیف لوگو تلگرام ایران کارگر

این  مختصر بررسی داخل ششها بود، ولی اگر به جداره بیرون ششها نظر بیفکنیم اطراف ششها را رگها و مویرگهای خونی فرا گرفته اند که نه فقط به ششها چسبیده اند، بلکه رگهای خونی مویرگهای شبکه ای خود را از جداره به داخل ششها فرستاده و این مویرگها وصل هستند به  سلولهای حبابچه ای ششی و این شبکه های مویرگی که در آنها خون وجود دارد از قسمت چسبیده خود به حبابچه های ششی با سوراخهایی بسیار باریکی راه دارند به داخل فضای حبابچه های ششی ، ولی این سوراخهای رابط بین مویرگها و حبابچه های ششی آنقدر باریک هستند که خون از مویرگها نمی تواند عبور و وارد این سوراخها شده و از آنجا وارد حبابچه های ششی بشود.

از طریق این سوراخهای بسیار ریز  فقط می توانند که گازها رد و بدل شوند، یعنی بر اثر تنفس ششی اکسیژن و ازت( نیتروژن) و بعضی از گازهای دیگر از هوا  به داخل این حبابچه های ششی وارد می شوند ، سپس این گاز ها در حبابچه های ششی از این سوراخهای بسیار ریز  بین حبابچه های ششی و مویرگهای چسبیده به این حبابچه ها عبور کرده و وارد این مویرگها می شوند و با خون این مویرگها محلول و ترکیب می شوند، ولی ترکیبات خونی مویرگها نمی توانند از این سوراخهای ریز وارد حبابچه های ششی شوند. در عوض گاز کربنیک های موجود در خون مویرگها می توانند از این سوراخهای ریز عبور و به داخل فضای حبابچه های ششی وارد شوند و با بازدم از ششها خارج می شوند، پس بنابراین از این سوراخهای ریز بین حبابچه های ششی و مویرگهای به آنها چسبیده فقط گازها رد و بدل می شوند. این تبادل گازی برای سوخت و ساز بدن خیلی ضروری و فرایند پیچیده ای دارند و وارد جزئیات آنها نمی شوم .

کروناهدف قرار گرفتن ریه توسط ویروس کرونا

همانطور که در بالا گفته شد ویروس ها که از طریق تنفس هوای سرد وارد ششها و تک تک حبابچه های ششی بدن انسان می شوند هم جای گرمی پیدا کرده که باعث فعالیتشان می شود و با این فعالیت جرم خود را از دست می دهند و گرسنه می شوند و هم برای فعالیت و گرسنه شدنشان به منبع تغذیه مناسب دسترسی پیدا کرده اند  و منبع تغذیه این ویروس ها جداره حبابچه های ششی می باشد که این ویروس ها به آن وارد شده اند و با آنزیمهایی که این ویروسها تولید می کنند باعث حل شدن جداره های حبابچه های ششی از داخل می شوند ، یعنی جرم‌های بدنه حبابچه ها تحت تاثیر این آنزیم‌ های ویروسی متناسب با ساختار بدن این ویروسها حل می شوند و این ویروسها با فرایند فیزیکی داخل بدن خود قادر خواهند بود که این جرم‌های حل شده از بدنه داخلی حبابچه ها را به داخل بدن خود بکشند برای زنده ماندن و رشد و سپس تکثیر خود و به مرور که این حبابچه ها توسط این ویروسها خورده می شوند این ویروسها به جداره این حبابچه ها بیشتر نفوز و کم کم به مویرگهای اطراف حبابچه های ششی رسیده و آنها را هم به همان روش بالا با آنزیم های خود سوراخ و وارد خون مویرگها و چون خون مویرگها در حال گردش به سراسر بدن است این ویروسها با خون به سراسر بدن روانه و در بافتهای مختلف  وارد و درگیر با سلولهای دیگر بافتهای بدن هم می شوند و در هر بافتی بسیاری از این ویروسها از میان آب میان بافتی وارد تک تک سلولها می شوند و شروع می کنند به ریزه خواری درون سلولی  به همان شکلی که در بالا توضیح دادم .

این ریزه خواری ویروسی باعث نابودی بسیاری از سلولهای بدن می شود و به خاطر این درگیری خیلی بالای ویروس ها با سلولهای بدن تب بیمار بالا می رود و در جاهای مختلف بدن عفونت بوجود می آید، برای مثال در ششها نه فقط این ویروسها شروع به ریزه خواری می کنند، بلکه خرابی در جداره حبابچه های ششی بوجود می آورند که همراه با چرک و عفونت است، یعنی سلولهای حبابچه ای یکی پس از دیگری در درگیری با این ویروسها می میرند و در داخل حبابچه های ششی به صورت چرک و عفونت ظاهر می شوند و بدتر از همه اینکه جداره های حبابچه ها و همچنین مویرگهای اطراف این حبابچه ها بر اثر این ریزخواری ویروسی سوراخهای بزرگی بوجود می آیند و با عمل دم و باز دم ششهای بیمار مقداری از خون مویرگها و آبهای پلاسمایی داخل خون  مویرگها از این سوراخهای بزرگ شده وارد فضای حبابچه ها شده و حبابچه ها متورم و کم کم تمام فضای داخلی حبابچه ها را آب و چرک غلیظ پر می کنند و ششهای پر شده از چرک و آب دیگر نمی توانند به راحتی منبسط و منقبض شوند. به همین خاطر اکسیژن نمیتواند که وارد ششها و وارد بدن شود و مرگ بیمار حتمی است، البته در حالت معمولی که حبابچه های ششی سالم هستند ترشحاتی در حد نیاز تولید و به داخل خود می ریزند و مانع از آن می شوند که قسمت داخلی حبابچه ها خشک شوند، ولی این ترشحات اندازه دارند و داخل ششها را مرطوب می کنند و مانع تنفس نمی شوند، بلکه کمک می کنند که ششها به راحتی منبسط و منقبض شوند.

حال این سؤال پیش می آید که چه کار می توان کرد که جلوی تهاجم این ویروس کرونا و ویروسهای دیگر به بدن گرفته شود. یکی از این راه ها تولید دارو و یا تولید واکسن است و یا منتظر بمانیم که تا هوا گرم شود و این ویروس کرونا و ویروسهای دیگر بر اثر گرما قبل از اینکه به بدن برسند در هوای گرم فعال شده و در هوا بر اثر بی غذایی بمیرند. الآن که ما در ایران و جهان درگیر با ویروس کرونا هستیم اواخر زمستان است و تا آن موقع که هوا گرم شود چند ماهی باقی مانده است و تا آن موقع این ویروس کرونا کار خودش را کرده و عده زیادی را می کشد باید اگر می توانیم الآن فکری بکنیم که از تلفات مرگ و میر کاسته شود، فعلا سر و کار ما با این ویروس کرونا است که خیلی خطرناک است و دارو و واکسنی برایش وجود ندارد و شاید برایش چیزی پیدا بکنند، ولی کی و چه قدر مؤثر است معلوم نیست، پس بنابراین با این شرایط بد فعلی چه باید کرد؟

آنچه به ذهن بنده می رسد این است که اولا بهداشت و وضعیت قرنطینه ای را بپذیریم و به آنها عمل کنیم، دوما منتظر دولت ننشینیم که شاید برایمان کار چندان درستی بکند، بخصوص دولت جمهوری اسلامی و خودمان برای خودمان دست بکار شویم.

راهی که به نظر بنده می رسد این است که با گرمای بدن و گرمای ششها کاری نمی شود کرد و بدن به این گرما احتیاج دارد و این مهمان نا خوانده ، یعنی این ویروس کرونا هم از این گرمای ششها نهایت سوء استفاده را می کند، تنها کاری که می توانیم بکنیم این است که با هم تا حدودی وارد بحث فیزیکی بدن انسان و بحث فیزیکی این ویروس کرونا بشویم که تا قانون فیزیک در این مؤرد به ما چیزی بگوید و به ما کمک بکند.خواهید پرسید چگونه؟

بنده که با فیزیک سر و کار دارم از قانون فیزیک اینطور برداشت می کنم که موقعی که می خواهید غذای پخته و یا غذای سرد و یا نپخته بخورید باید غذای آبکی، مثل آبگوشت و یا غذای شل نخورید و غذای شما باید سفت باشد و  معنی سفت بودن یعنی خشک خشک نباشد و آبکی هم نباشد، یعنی اگر آبگوشت پختید و می خواهید نوش جان کنید. آبش را جدا کنید و مخلفات آن را با نان و یا برنج خوب جویده و بخورید و روی این غذا اصلا  مایعات گرم و سرد نخورید، حتی اگر تشنگی به شما دست داد جلوی تشنگی خود را بگیرید و اصلا آب و مایعات و آبگوشت نخورید تا کی ؟ تا حدود حداقل چهار و یا شش ساعت، البته اگر بتوانید که از چهار و یا شش ساعت بیشتر تحمل کنید بهتر است و بعد از این مدت اگر خواستید آب و مایعات بخورید. طبیعی است که روز اول سخت است، ولی روزهای بعدی عادی و آسان می شود، این به این معنی نیست که نباید آب و مایعات خورد، بلکه شما بعد از اینکه غذا خوردید مدت  چهار و یا شش ساعت صبر می کنید که تا این غذا هضم و پرورده شده و جذب سلولهای بدن شود و بعد از این مدت تعیین شده می توانید آب، آبگوشت و مایعات دیگر بنوشید.

افراد مسن و بچه ها اگر نمی توانند تا این مدت تحمل داشته باشند، می توانند این چهار و یا شش ساعت را به دو ساعت محدود کنند، منتها با مصرف غذای کم و دو ساعت بعد از غذا خوردن  می توانند اگر بخواهند آب و نوشابه بخورند. بعد از نوشیدن مایعات اگر مایل بودید که  از نو غذا بخورید باید یک ساعت صبر کنید که تا این مایعات از معده و روده خارج و جذب بدن شوند و بعد از یک ساعت شروع کنید به غذا خوردن به همان روشی که در بالا عرض کردم . برای تاثیر بیشتر این رژیم غذایی بر بدن لطفا هر روز کم و بیش به این رژیم غذایی توصیه شده عمل کنید، ولی خواهشاً از پرخوری پرهیز کنید.

بعضی افراد که بیماریهای دیگری دارند برای اطمینان بیشتر می توانند که درباره تنظیم این رژیم تغذیه با دکتر  خودشان مشورت بکنند.

حال این سؤال پیش می آید که این رژیم تغذیه چه ربطی به فیزیک و بدن ما و ویروس کرونا در بدن بیمار دارد؟

لازم است که کمی به جزئیات این نوع روش تغذیه از دید قانون فیزیک بپردازیم که تا موضوع روشن شود. وقتی انسان غذای سفت می خورد و با بزاق دهان و آنزیم‌های معده و روده آن را هضم می کند، ترکیبات تجزیه شده این مواد غذایی متناسب با ساختار تک تک سلولهای بدن در جاهای مختلف بدن خواهد بود، زیرا ترکیبات آنزیمی که در معده و روده با این مواد غذایی ترکیب و باعث تجزیه این مواد غذایی می شوند. این ترکیبات آنزیمی تحت تاثیر کنش و واکنشهای تک تک سلولهای بدن تنظیم و خاصیت منحصر به فرد خود را پیدا کرده اند و هنگامی که این آنزیم‌ها به معده و روده می ریزند این آنزیم های مختلف با تنظیمات و خواص خودشان که از ساختار سلولهای مختلف بدن تاثیر گرفته اند در تجزیه و ترکیب مواد غذایی تاثیر و این مواد غذایی را متناسب با سلولهای مختلف بدن در معده و روده تجزیه می کنند واین مواد غذایی هضم شده که از معده و روده به سایر اندام‌ها می روند و در اختیار سلولها قرار می گیرند.

هر سلولی متناسب با ساختار خود از این مواد غذایی به بافت رفته جرم می گیرد. این تناسب جرمی برای سلول از نظر فیزیک و ارگانیسم بدن چند معنی دارد یکی اینکه هر کدام از این سلولهای بدن متناسب با ساختار داخلی خود از این مواد غذایی موجود در خون و آب میان بافتی جرم گرفته و کمبود هایش بر طرف می شود، دوم چون تمام سلولها در ساختار آنزیم ها  مستقیم و غیر مستقیم نقش بازی کرده اند و این آنزیم ها در معده و روده بر روی هضم مواد غذایی نقش داشته اند، این غذای پرورده به بافتها رفته و هر سلول جرم متناسب به خودش را دریافت کرده است که این جرم خواص منحصر به فرد این سلول را تنظیم می کند که متناسب با ساختار این سلول باشد، پس بنابراین هر کدام از این سلولها پس از جرمگیری یک نوع هماهنگی با درون خودشان پیدا می کنند با خواص منحصر به فرد خود و همچنین تک تک این سلولها یک نوع هماهنگی با بیرون خودشان در رابطه با همدیگر در بافت خود پیدا می کنند. این سلولها به شرط اینکه جرم متناسب با خود را گرفته باشند قادر خواهند بود در سطح های مختلف با هم همکاری بکنند و کار بافت خود را درست انجام بدهند و بافت خود را آماده می کنند که  خواص منحصر به فرد بافتی خود را داشته باشد و با بافتهای دیگر هماهنگی و همکاری درستی بکند و بافتهای دیگر هم همینطور عمل می کنند، چون سلولهای مختلف آنها هم جرم متناسب با خود را پیدا کرده اند.

سومی که از همه مهمتر است این است که بر اثر جرم متناسبی که هر کدام از این سلولهای بافتهای مختلف گرفته اند تاثیر نیروی جاذبه زمین بر روی تک تک این سلولها و همچنین بر روی تک تک بافت‌های آنها در بدن بهتر و بیشتر و استاندارد تر می شود و این به این معنی است که طبق قانون فیزیک نیروی جاذبه با نیروی انبساط خلاء اطراف زمین بر روی این سلولها و بافت‌ها دعوا دارد و در این درگیری دو نیرو، نیروی انبساط خلاء از تک تک این سلولها و این بافت‌ها جرم می گیرد و آمدن مرتب مواد غذایی به بدن به همین خاطر است که انبساط خلاء مدام از این سلولها جرم می گیرد و اگر جرم به این سلولها به موقع نرسد و یا دیر و یا کم برسد جرم این سلولها کم و ناقص و تاثیر نیروی جاذبه بر روی این سلولها کم و این نیرو زیاد نمی تواند با نیروی انبساط خلاء بر روی این سلولها در بیفتد و انبساط خلاء هر کاری بخواهد با این سلولهای ضعیف می کند، مثلا آدمی را در نظر بگیرید که غذا به او نرسیده و تمام ماهیچه هایش از گرسنگی از بین رفته و انبساط خلاء تمام این جرم ها را از این بدن گرفته و نیروی جاذبه چندان مقاومتی در برابر انبساط خلاء بر روی سلولهای باقی مانده بدن فرد گرسنه نمی تواند بکند و این فرد گرسنه در حال مردن است، چون غذا به موقع به آن نرسیده و نیروی جاذبه چندان تأثیری بر روی آن ندارد و در عوض نیروی انبساط خلاء مدام از این بدن جرم می گیرد.

می رویم سراغ اصل مطلب در بالا گفته شد که اگر غذای سفت و بدون آب بخوریم این غذا در بدن باعث تقویت بدن می شود، حال فرض را بر این می گذاریم که عکس بالا اتفاق بیفتد، یعنی غذایی که ما می خوریم آبکی باشد‌ و وارد معده شود، آنزیمهایی که بدن تولید کرده و از خون به معده و روده ریخته و همچنین آنزیمهایی  که خود معده و روده خودشان تولید کرده اند با آبکی بودن غذا در معده این آنزیمها رقیق شده و خاصیت اولیه خود را که از سلولهای بدن گرفته اند را از دست می دهند و این مواد غذایی آنطور باید و شاید متناسب با تک تک سلولهای بدن تجزیه و پرورده نمی شوند و وقتی از معده و روده خارج و وارد خون و سپس وارد آب میان بافتی می شوند. در آب میان بافتی سلولهای زیادی شناور هستند و مواد غذایی که درست پرورده نشده وارد تک تک سلولهای آب میان بافتی در بافتها می شوند. جرم مواد غذایی که وارد تک تک سلولها شده بطور کامل متناسب با ترکیبات داخلی سلولها نیست و این باعث می شود با تغییر جرم هر سلول نیروی جاذبه هم بر روی آن سلول حضور درستی نداشته باشد و درگیری نیروی جاذبه با انبساط خلاء بر روی آن سلول متناسب با آن سلول و جرمش نباشد، چون سلول جرم متناسب با خود را ندارد و وضعیتهای سلولهای دیگر هم به همین ترتیب نا میزان است، چون آنها هم مواد غذایی تجزیه شده متناسب با خود را پیدا نکرده اند و مجبوراً جرمی را بپذیرند که تا حدودی به ساختار درونی آنها نزدیک است که تا بتوانند تا حدودی درگیری دو نیرو جاذبه و انبساط خلاء بر روی خود را تحمل کنند و از گرسنگی نمیرند، پس بنابراین تکرار می کنم اگر مواد غذایی در معده و روده آبکی باشد باعث می شود که آنزیم هایی که برای تجزیه مواد غذایی از خون به معده و روده رفته اند آبکی و رقیق شوند و این آنزیم‌ ها نتوانند که متناسب با سلولهای بدن و بافتهای بدن این مواد غذایی در معده و روده را تجزیه کنند، البته اندامهای دیگری در تنظیم مواد غذایی و خون نقش دارند و آنها هم در این شرایط مشکل پیدا می کنند و این مشکلات به مرور خودشان را نشان می دهند، ولی وارد جزئیات آنها نمی شوم.

این مواد غذایی آبکی تجزیه شده توسط آنزیمها در معده و روده همانطور که در بالا گفتم چندان مناسب برای بافتهای مختلف و سلولهای مختلف نیست و هم سلولها جرم مناسب خود را نمی گیرند و هم نیروی جاذبه بر روی آنها درست عمل نمی کند و درگیریش با نیروی انبساط خلاء بر روی این سلولها و بافت‌ها میزان نیست و هم سلولهای هر بافت و هم هر کدام از بافت‌ها در رابطه با هم کار درستی برای همدیگر نمی توانند بکنند، نمونه ای را مثال می زنم. همین وضعیتی است که ویروس کرونا در ریه ها بوجود آورده یک نمونه آن است. این ویروس همانطور که در بالا گفته شد با دم تنفسی به ششها رفته در جای گرم قرار گرفته و بر اثر گرما و رطوبت ششها فعال و بر اثر این فعالیت  جرم خود را از دست داده و آن را تقدیم خلاء می کند و گرسنه می شود.

این ویروس با کمک نیروی انبساط خلاء که آن هم گرسنه است به حبابچه های ششی حمله می کند برای جرم گرفتن، چون هر دو گرسنه هستند و نیروی انبساط خلاء که دائم بر روی ویروس و بر روی سلولهای بدن با نیروی جاذبه درگیری دارد و جرم می خواهد از این وضعیت بوجود آمده سوء استفاده می کند و همینطور که این ویروس دارد جرم حبابچه های ششی را می خورد و می بلعد. انبساط خلاء هم به این ویروس کمک می کند.

هرچه این ویروس از این حبابچه ها جرم می گیرد سهم خلاء اطراف خود را هم به این خلاء می دهد، در این حالت نیروی جاذبه در درگیری خود با نیروی انبساط خلاء بر روی ویروس کرونا و بر روی سلولهای حبابچه ای  اقتدار لازم را ندارد و نیروی انبساط خلاء  که با نیروی جاذبه بر روی ویروس و بر روی حبابچه های ششی درگیری دارد از ضعف نیروی جاذبه بر روی بدن فرد بیمار و بر روی ششها و حبابچه های ششی نهایت سوء استفاده را می کند و ویروس هم به انبساط خلاء کمک می کند چون خودش گرسنه است و به جرم احتیاج دارد، خواهید پرسید که چرا نیروی جاذبه بر روی سلولهای حبابچه ای و ویروس کرونا ضعیف عمل می کند و قادر نیست که جلوی تهاجم نیروی انبساط خلاء و تهاجم ویروس را بگیرد؟

یکی از علتهای آن همان تئوری بالا است که فرد مرتب غذای آبکی خورده و آنزیمها بر اثر این آبکی بودن غذا رقیق و تاثیرات اولیه خود را از دست داده اند و نتوانسته اند که مواد غذایی را متناسب با سلولهای بدن تجزیه کنند و جرم متناسب با هر سلولی در بدن وجود ندارد که تا نیروی جاذبه بتواند بر روی این سلول های بافتهای مختلف از جمله بافت تنفسی و یا بافت ششی غلبه کاملی داشته باشد.

اگر جرم کافی و متناسب در تک تک این سلولها وجود داشته باشد نیروی جاذبه هم به بافت ششی و حبابچه های آن غلبه دارد و مانع از آن می شود که تا این ویروسهای کرونا با کمک نیروی انبساط خلاء بر سلولهای حبابچه های ششی غلبه کنند و  جرم آنها را تجزیه و نابود کنند و  چون تمام سلولهای بدن در تمام بافتهای بدن جرم کافی دارند نیروی جاذبه بر آنها هم غلبه دارد و این نیروی جاذبه از بافتهای دیگر هم می خواهد که با ترشحات خود در خون به کمک بافت ششی بپردازند و مانع شوند که ترکیبات سلولهای حبابچه های ششی در برابر ویروس کرونا و نیروی انبساط خلاء ضعیف شوند و جرم خود را از دست بدهند، برای مثال همان غذای آبکی نخوردن و روی آوردن به غذای سفت و بعد از چهار ساعت و یا شش ساعت بعد آب و مایعات خوردن به این قضیه خیلی کمک می کند که تمام سلولها، بخصوص سلولهای ششی جرم متناسب با خود را پیدا بکنند و این جرم در این سلولها کمک می کند که تا نیروی جاذبه بر روی تمام این سلولهای بافتهای مختلف، بخصوص حبابچه های ششی حضور پر رنگی داشته باشد و بتواند با نیروی انبساط خلاء بر روی سلولها در بیفتد و اجازه ندهد که این ویروس کرونا با کمک انبساط خلاء این بلا را سر سلولهای حبابچه های ششهای بدن و سایر سلولهای بافتهای دیگر فرد بیمار بیاورند.

در این روند بیماری ویروسی اول ششها که جرم نرم دارند متلاشی و بعد از ششها نوبت اندام‌ های دیگر هم می رسد و کار به جایی می رسد که تمام اندام بدن تسلیم نیروی انبساط خلاء و ویروس و باکتری ها می شود و موجود زنده نهایتا خواهد مرد و این روند ادامه پیدا می کند که تا تمام بدن تجزیه و  متعفن و متلاشی و از بین برود.

جیف لوگو تلگرام ایران کارگر

ممکن است که سؤال شود پس آب در بدن به چه درد می خورد و  چرا دو سوم بدن ما را آب تشکیل می دهد، پس این نوع پرهیز از آب چه معنی دارد؟

باید عرض کنم که آن مقدار آب در بدن سازگار بدن و متناسب با تمام سلولهای بدن است و این آب در بدن در تنظیم سلولها و میزان رقیق بودن آنزیم های مختلف برای معده و روده نقش بازی می کند، منتها بدن به اندازه خودش آب نیاز دارد و نه بیشتر و اگر ما آب اضافی همراه با غذا وارد معده و روده های خود بکنیم با آب اضافی ما نقش آب بدن بر روی آنزیم های معده و روده را به دلخواه تغییر داده ایم که تاثیر نادرستش را روی این آنزیم‌ های معده و روده و نهایتا روی سلولهای بدن می گذارد که این تاثیر گذاری نا بجا در درگیری دو نیرو بر روی سلولهای بدن دارد، البته باید این را در نظر گرفت که مرتب از آب بدن کم می شود و باید آب و مایعات نوشید، ولی بهتر است که موقع غذا خوردن اصلا آب و مایعات ننوشیم و یا کم بنوشیم و چند ساعت بعد که غذا در بدن  هضم و جذب سلولها شد آن وقت خود بدن خبر می دهد که به آب احتیاج دارد و آن وقت می توانیم آب و مایعات بنوشیم که تا کمبودهای آب بدن بر طرف شود و این را هم فراموش نکنیم که به غیر از غذا خود این آب بدن در تعادل درگیری نیروی جاذبه با نیروی انبساط خلاء بر روی سلولهای بدن نقش مهمی بازی می کند. میزان درگیری این دو نیرو بر روی سلولها و بر روی آب میان بافتی تعیین می کند که تک تک این سلولها تا چقدر به جرم و تا چقدر به آب احتیاج دارند و ترکیبات آب میان بافتی هم همینطور نیاز به جرم و آب دارد و درگیری دو نیرو تعیین می کنند که آب میان بافتی تا چه قدر جرم و چه نوع جرم و تا چه حد آب داشته باشد و تا چه حد رقیق باشد که تا سلولها به راحتی بتوانند جابجا شوند و این رقیقی آب میان بافتی متناسب با این ساختار این سلولها باشد که تا این سلولها جرم و آب متناسب با خود را از آب میان بافتی بگیرند، چون همانطور که گفته شد تک تک این سلولها درگیری این دو نیرو برو روی خود را متناسب با ساختار خود دارند و مرتب در این درگیری به انبساط خلاء جرم می دهند، پس بنابراین این سلولها مرتب باید جرم و آب متناسب با خود را پیدا بکنند که تا درگیری این دو نیرو بر روی آنها به هم ریخته نشوددر غیر این صورت مرگ آنها حتمی است.

خلاصه ای از مطلب بالا:

درگیری این دو نیرو بر روی سلولها و بر روی آب میان بافتی در بافتهای مختلف بدن تعیین می کند که این آنزیم‌های مختلف معده و روده تا چه حد رقیق و آب داشته باشند و یا تا چه حد غلیظ باشند که تا این آنزیم ها غذا را متناسب با سلولهای بدن هضم و پرورده کنند، یکی از  دلایل غلبه این ویروس و نیروی انبساط خلاء بر ششهای بیمار جرم کم این سلولهای حبابچه های ششی و تاثیر کم نیروی جاذبه بر روی این سلولها  فرد بیمار است که به این ویروس و نیروی انبساط خلاء اجازه می دهد که هر چه می خواهند با ششهای این بیمار بکنند، پس بنابر این به نظر بنده غذای آبکی نخوریم و رژیم تغذیه خودمان را از مواد سفت انتخاب کنیم به همان شکلی که در بالا عرض کردم می توانیم بدن خود را تقویت کنیم که تا این ویروس با کمک نیروی انبساط خلاء نتواند بر بدن ما غلبه کند و موقعش که لازم شد باید آب و مایعات هم خورد.

این وسط نیروی انبساط خلاء چه کاره است؟

نیروی انبساط خلاء از خلائی ناشی می شود که اطراف زمین را احاطه کرده است و گرسنه است و با نیروی انبساطش از زمین جرم می گیرد، پس بنابراین نیروی انبساط خلاء با نیروی جاذبه زمین برای جرم گرفتن از زمین دعوا دارد و نیروی جاذبه در برابر نیروی انبساط خلاء مقاومت می کند و تا آن حدی که بتواند از جرم گرفتن انبساط خلاء جلوگیری می کند، پس دعوای این دو نیرو از کوچک ترین ذره تا بزرگ ترین ذره بر روی کره زمین تا تمام کره زمین شروع می شود، یعنی روی بدن ما و روی تک تک سلولهای بدن ما و روی این ویروس مهمان ناخوانده دعوای این دو نیرو وجود دارد، به عبارت دیگر هر کجا جرم وجود دارد دعوای این دو نیرو وجود دارد، چون نیروی جاذبه نمی خواهد جرم ماده کم شود و برعکس انبساط خلاء می خواهد جرم بگیرد، چون گرسنه است. ابن دو نیرو چگونه بوجود آمده اند بحث مفصلی دارد و در اینجا وارد بحث آنها نمی شوم، پس بنابر این ملاحظه می فرمایید که هر سلول بدن به جرم کافی احتیاج دارد که بتواند در برابر درگیری نیروی انبساط خلاء با نیروی جاذبه بر روی خود دوام آورد و ویروس و یا میکرب و یا باکتری هم همینطور، برای چی؟ برای اینکه موجودی می تواند زنده باشد که درگیری دو نیروی جاذبه و انبساط خلاء بر روی آن متعادل باشد در غیر این صورت می میرد، البته این مرگ و میر برای عناصر و جامدات و آبها و گازها در طبیعت هم وجود دارد و این بحث مفصلی دارد و وارد جزئیات آن نمی شوم و اگر لازم شد در مقاله های دیگر این موضوعات مختلف را بیشتر می شکافم.

برای اینکه مطمئن باشید که این رژیم غذایی مطرح شده در بالا جواب می دهد. اول افراد سالم و جوان‌ها به همان روشی که در بالا عرض کردم شروع به انجام آن بکنند، پس از یک روز متوجه خواهند شد که این روش مؤثر بوده و از علائم آن پیداست، مثلا بی حالی تا حدود زیادی بر طرف می شود، استرس و  نا آرامی افراد کمتر می شود، اگر ناراحتی معده و روده وجود دارد کمتر می شود، اسهال کمتر می شود و کمک می کند که تا سرماخوردگی کمتر شود.

فرد احساس آرامش بیشتری می کند. اگر تمام اینها و یا بخشی از اینها که گفتم برای افراد سالم مثبت بود و از این نحوه رژیم غذایی نتیجه مثبت گرفتید، این یعنی شما بدن خود را مقام کرده اید در برابر بیماری از جمله بیماری ویروسی مثل کرونا و وقتی به این نتیجه رسیدید لطف کنید به افرادی که ویروس خفیف گرفته اند و یا حس می کنند که ویروس گرفته اند و یا حتی افراد سرما خورده این روش تغذیه را توصیه کنید و به آنها بگویید که از این رژیم غذایی نتیجه گرفته اید و آنها را تشویق کنید که آنها هم همین رژیم غذایی را بگیرند و اگر افرادی که ویروس کرونای ضعیف گرفته اند با این رژیم غذایی بهبود یافتند کم کم این پیشنهاد رژیم غذایی را هم به افرادی بکنید که ویروس کرونای حاد گرفته اند، منتها تحت کنترل پزشک که وضعیت بیمار را مرتب چک کند. اگر بیماران دیگری هستند که به خاطر بیماری خودشان با این رژیم غذایی مشکل دارند، بهتر است که آن را با پزشک خود در میان بگذارند و یا همین روش رژیم غذایی را با مصرف مقدار کم شروع کنند و به جای مثلا چهار ساعت و یا شش ساعت پرهیز از نوشیدن آب و مایعات دو ساعت و یا یک ساعت شروع کنند.

منبع:پژواک ایران


فهرست مطالب  در سایت پژواک ایران