انتشار قرارداد 14 میلیاردی یک پرسپولیسی (+سند)

باشگاه پرسپولیس در شرایطی باید حدود 14.5 میلیارد تومان به مهاجم اسبق خود پرداخت کند که تا نقل و انتقالات زمستانی فرصت زیادی ندارد.

به گزارش فارس، باشگاه پرسپولیس این روزها درگیر پرونده بودیمیر و مطالبات این بازیکن است. بازیکنی که در زمان حضور برانکو در پرسپولیس با این باشگاه قرارداد بست اما عملکرد قابل قبولی نداشت.قرارداد ماریو بودیمیر با باشگاه پرسپولیس در زمان مدیریت ایرج عرب به ثبت رسیده و این بازیکن در تاریخ 23 بهمن ماه سال 97 اولین تمرین خود را با سرخپوشان انجام داد.

وی در زمان حضورش در پرسپولیس در لیگ برتر تنها یک گل به ثمر رساند و در نهایت راهی لوکوموتیو زاگرب شد و سپس برای دریافت مطالبات خود از پرسپولیس به فیفا شکایت کرد.

این درحالی است که بارها رسانه ها به این اشاره کردند که این بازیکن در آستانه فسخ است و بابت طلبش مدعی می شود اما باشگاه نسبت به این موضوع بی توجهی کرد.

حال ضرب‌الاجل فیفا برای پرداخت مطالبات این بازیکن به پایان رسیده و باشگاه پرسپولیس باید رقمی حدود 14/5 میلیارد تومان( 500هزار یورو) به این بازیکن پرداخت کند.

پیش از این اعلام شده بود اگر این باشگاه در تاریخ مقرر این پول را ندهد پنجره نقل و انتقالاتی اش بسته می شود اما امروز هنوز فیفا نامه رسمی بابت بسته شدن این پنجره به پرسپولیس نزده است. در واقع وکیل بودیمیر تا زمانی که به فیفا بابت این موضوع اطلاع رسانی نکند این اتفاق رخ نمی دهد.

مدیریت فعلی باشگاه پرسپولیس به دنبال تهیه پول هستند و با وکیل این بازیکن هم در ارتباط هستند تا حسن نیت باشگاه برای پرداخت پول را نشان دهند.

ابراهیم شکوری سخنگوی باشگاه پرسپولیس هم امروز به خبرنگار ورزشی فارس گفت: ما مکاتبه جدیدی با بودیمیر و وکیلش نداشته ایم و اتفاق جدیدی هم رخ نداده است. نامه ای درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالات دریافت نکرده ایم اما در آینده باید درباره این قراردادها مفصل صحبت کرد.هواداران فعلا نگران بسته شدن پنجره نباشند زیرا تمام ارکان باشگاه از تمام ظرفیت های مالی، اعتباری و ارتباطی خود استفاده می کنند تا هرچه سریع تر این بدهی پرداخت شود و مشکلی برای نقل و انتقالات مان پیش نیاید و بتوانیم بازیکنان جدید خود را ثبت کنیم.

مسئله ای که ایجاد ناراحتی می کند این است که چرا باید کار یک باشگاه به جایی برسد که برای محروم نشدن دست به دامن بازیکنی باشد که از نظر کیفیت به هیچ وجه در اندازه سرخپوشان نبود و همان موقع هم که این بازیکن کروات جذب شد انتقاداتی به نحوه جذبش و اینکه چرا برانکو چنین مهاجمی را تایید کرده وارد شد اما هیچ گاه کسی در باشگاه پرسپولیس در مورد این موضوع، ابهامات را برطرف نکرد.

در هر صورت باشگاه پرسپولیس برای رهایی از کابوس بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی اش که از روز دوم اسفند ماه آغاز می شود (17 روز دیگر) باید این مبلغ سنگین را به حساب این بازیکن واریز کند.
انتشار قرارداد 14 میلیاردی یک پرسپولیسی (+سند)
انتشار قرارداد 14 میلیاردی یک پرسپولیسی (+سند)
 

منبع:فارس