علی انصاریان هم رفت

ansarian.jpgتهران- ایرنا- «علی انصاریان» پیشکسوت فوتبال ایران پس از روزها نبرد نافرجام با ویروس مهلک کرونا دقایقی پیش در بیمارستانی در تهران درگذشت. او دومین ورزشکار پیشکسوت فوتبال کشور است که در روزهای اخیر از دنیا می‌رود. پیش از انصاریان، «مهرداد میناوند» تسلیم کرونا شده بود.

به گزارش ایرنا، «علی انصاریان» بازیکن اسبق سرخآبی‌های پایتخت که از دوم بهمن‌ماه بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان فرهیختگان بستری بود امروز (چهارشنبه ۱۵ بهمن‌ماه) در ۴۳ سالگی درگذشت.

«مهرداد میناوند» بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس نیز هشتم بهمن ماه به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت.

انصاریان با تیم فجرسپاسی به فوتبال ایران معرفی شد و خیلی زود به پرسپولیس پیوست تا در دوران درخشان پرسپولیس به یکی از مهره‌های اصلی خط دفاع پرسپولیس تبدیل شود. او سپس به تیم ملی رسید.

انصاریان پس از پنج سال حضور در پرسپولیس به سایپا پیوست اما مدت حضور او در این تیم نیز چندان طولانی نبود و خیلی زود به پرسپولیس بازگشت.

یکی از نکات ویژه دوران بازیگری او گلزنی به بایرن مونیخ در بازی دوستانه سال ۸۳ بود.

وی سپس در پی اختلاف با مدیران وقت پرسپولیس به استقلال پیوست اما حضورش در این تیم هم چندان طولانی نبود.

استیل آذین، استقلال اهواز، گسترش فولاد تبریز، شهرداری تبریز از جمله تیم‌هایی بودند که انصاریان برای آنها بازی کرد اما آخرین تیمی که انصاریان پیراهن آن را پوشید شاهین بوشهر بود.

این مدافع که ۶ بازی ملی هم در کارنامه دارد در سن ۳۴ سالگی از دنیای حرفه‌ای فوتبال خداحافظی کرد.

او البته در همان زمان حضورش در فوتبال حرفه‌ای هم به بازیگری و اجرا روی آورد و در چندین فیلم و سریال تلویزیونی و سینمایی به ایفای نقش پرداخت.

انصاریان در سی‌ونهمین دوره جشنواره فیلم فجر هم، یک فیلم روی پرده داشت.

منبع:پژواک ایران