PEZHVAKEIRAN.COM خورشت قیمه و خداشناسی آخوندی!
 

خورشت قیمه و خداشناسی آخوندی!
نمونه هایی از نگاه شکم پرستانه و شهوت آلود آخوندها به جهان هستی و اجتماعی! 

محمد هادی

بدور از بحث های جدّی و فلسفی در مورد خداشناسی میگویند خدای هرکس بنوعی بزرگ شده خود اوست و هرکس با نگاهی که به هستی کیهانی و انسانی دارد، خدای خاص خود را  بهمان شکل در ذهن وضمیر خود  می آفریند. آخوندها که با عینک شکم و زیر شکم خود به جهان خارج نگاه میکنند بهمین دلیل در توضیح و توجیه اثبات وجود خدا در جهانی که صرف نظر از بود و نبود خدا یک اثر عظیم هنری است، از میان تمامی پدیده های پیچیده و حیرت آور آفرینش-بعنوان مشت نمونه خروار، آخوندی در بالای منبر-سراغ خورشت قیمه میرود و از میان تمامی صنایع و بدایع جهان هستی فقط خورشت قیمه و نظم بکار رفته در پختن آنرا دستمایه رسیدن به شناخت خدا میکند که برای ایمان آوردن به خدا نباید راه دور و دراز و بحث های بی سروته رفت بلکه باید از قیمه پلو-غذای مورد علاقه علما و روحانیون-شروع کرد و از معاندان و منکران خدا پرسید: این کدام صاحب شعور و خرد است که در برخورد با دقت و نظم و ترتیب  بکار رفته در پخت و پز و تبدیل لپه و پیاز داغ و گوشت و گوجه و لیموعمانی به خورشت خوشمزه قیمه دچار تعجب و حیرت نگردد؟ و اصلاً تصور ظهور و وجود خودبخودی و تصادفی خورشت قیمه ممکن است؟ آخه چطور میتوان گفت که عناصر تشکیل دهنده خورشت قیمه بدون دخالت آشپزی چیره دست و ماهر میتوانند همینطوری و سرخود به خورشت قیمه تحوّل یابند؟ اگر تصور خورشت قیمه پلو بدون وجود آشپز غیرممکن است پس تکلیف میلیارد ها کهکشان و هستی بیکرانه ناگفته روشن است! پس چرا ای ملحدان ایمان نمی آورید! براستی باید بجای بحث و گفتگو با منکران وجود خدا آنها را به دهات و مزارع شریف آباد اطراف قزوین برد و آنها را در مقابل هندوانه های خونین رنگ و سینه چاک شریف آباد نشاند و از آنها پرسید: یا ایها لکافران! این چه قدرتی است که از دل این خاک و خاشاک، چنین هندوانه خوشرنگ و شیرینی را بیرون میکشد؟ پس چگونه است که ایمان نمی آورید؟ و همچنان در برابر آفریدگار جهان هستی عناد و سرکشی میکنید؟

 نگاه محبت آمیز شریعتی و نگاه شهوت آلود آخوندی!

صرفنظر از بحث های نه چندان منصفانه ای که به نوعی افکار و اندیشه های مرحوم دکتر شریعتی را زمینه ساز روی کار آمدن آخوندها میدانند در اینجا فقط بعنوان نمونه به موردی از تفاوت نگاه شریعتی با نگاه آخوندی در مشاهدات آنها از زندگی مرغ و خروس و جوجه ها اشاره خواهد شد: شریعتی در یکی از زیباترین بخش های کتاب "کویر" از تماشای زندگی مرغ و خروس ها نقل میکند که چگونه ساعتها می نشسته و مات و مبهوت رابطه مرغ و جوجه تازه سر از تخم در آورده می شده است! شریعتی در کلام و نثری شعرگونه وصف میکند که چگونه بمحض خروج جوجه از تخم، مرغ  پروانه وار و عاشقانه لحظه ای از جوجه خود غافل نیست و به هیچ احدی جرئت نزدیک شدن و چپ نگاه کردن به جوجه عزیزتر از جانش را نمی دهد! شریعتی در بخش های پایانی مقاله شرح میدهد که مرغ-بعنوان مادری عاشق و دلخسته-چنان در شور و شوق مادری، غرق و گیج میشد که گاهی از فرط فواران عشق و علاقه و سرمستی مادرانه، جوجه را از خود میراند و حتّی گاهی در کمال بیرحمی جوجه خود را نوک میزد و از خود دور میکرد! شریعتی راندن و نوک زدن  مرغِ را اینگونه تعبیر و تفسیر میکند: که عشق گاهی در اوج شدّت و اخلاص و در حالی که عاشق خود را غیرمستقیم اسیر معشوق می یابد و حضور او  را به نوعی نقطه ضعف خود می بیند در عکس العملی عاطفی و غیرعادی، معشوق را از خود میراند و نهایتاً عشق در اوج دست نیافتنی خود، گاهی از فرط فوران موقتاً به نفرتی سطحی و زودگذر و دوری گزیدن از معشوق تبدیل و  جابجا میشود!(تمامی نقل قولها و تعابیر در این نوشته نقل بمضمون میباشد)

حال بعد از گزارش عاشقانه شریعتی نوبت  روایت نوع آخوندی از زندگی مرغ و خروسهاست تا آشکار شود چه چیزی از زندگی و روابط این موجودات دوست داشتنی، توجه و ذهن بیمارگونه و آکنده از شهوت آخوندها را جلب میکند در یکی از ویدیو-کلیپ های-احتمالاًً موجود در یوتوب یا دیگر سایتهای تصویری-آخوندی در بالای منبر در انتقاد به لباس و آرایش جوانان و روابط دختران و پسران، در اشاره به زندگی و رابطه مرغ و خروس ها و نحوه مرغ بازی خروس در خطاب به جوانان میگوید: آخه این چه لباس و سر و وضعی است که برای خودتون درست کرده اید؟ حالا احترام ما علما و روحانیون به کنار، حداقل از خدا خجالت بکشید؟ که برای خوش آمدن دخترها، این قدر ادا و اطوار در می آورید  و لباسهای عجیب  و زننده با عکس اسکلت سر و استخوانهای مرده می پوشید! آخه بابا اگر قرار به دختربازی هم باشه، آخه این چه طرز دختر به تور زدن است؟ اگر دختربازی بلد نیستید، خوب بروید یک کمی درس اینکار را از خروس یاد بگیرید! خود من شاهد زندگی مرغ و خروسها بوده ام و به چشم خودم دیده ام که چطور خروس  تاجدار، سربالا و سینه و غبغق به جلو انداخته، مرد و مردانه و بدون کمترین ادا و اطوار، چه جوری از مرغها دلبری میکند! بطوریکه همه مرغها التماس کنان دنبال آقا خروس میدوند! شماها اگر از این منبر و محراب شرم و حیا و حرف شنوایی ندارید اقلاً بروید در محضر خروس ها شاگردی کنید و از آنها درس دختربازی را یاد بگیرید!

در رابطه با عشق و علاقه آخوندها به شکم و بخصوص زیر شکم، از زندانیان سیاسی قدیمی زمان شاه و هم بندان بدشانس آخوندها نقل میکنند که بزرگترین ناراحتی آخوندها-بجز تعداد انگشت شماری از آنها-در ورود به زندان، دوری از حاج خانم و صیغه های دور و نزدیکشان بود! و در رابطه با هرزه گی آخوندها حتّی به زندانیان جوان و کم سن و سال توصیه شده بود که در جلوی آخوندهای چشم چران با بدن های نیمه لخت و بدون عرقگیر(تی شرت) ورزش نکنید چرا که در چشمان ناپاک آخوندها، دختر و پسر، مرد و زن فرقی ندارد!

گر شهوت آخوند به خلوتش رخنه کند   با سایه خویش نیز زنا خواهد کرد!

با در نظر گرفتن تمامی خباثت و دنائت آخوندها بجرئت میتوان گفت که آخوندها بمثابه توری کثافت و آشغال گیر دستشویی تاریخ ایران، یک تنه عصاره و تمامی جنبه های زشت و ناپسند سنت و فرهنگ چند هزاره ساله ایران را در خود یکجا جمع کرده اند! بیخود نبود که مسعود رجوی سالها پیش در یکی از سخنرانی های خود گفت: که ما از انقلابیون و مبارزین سایر کشور ها-در عدم امکان انتقال تمامی تجارب خود در مبارزه با آخوندها-پیشاپیش عذرخواهی میکنیم چرا که بعید میدانیم که در دیگر کشورها چنین موجودات خبیث و پَست و هفت خط یافت شوند!

                                       آمریکا-محمّد هادی                                              

 

منبع:پژواک ایران


فهرست مطالب محمد هادی  در سایت پژواک ایران 

*مصداقی و یغمایی در آینۀ نامه ها! نکاتی پیرامون افشاگری های مصداقی و یغمایی علیه مجاهدین و شورا! [2013 Jul] 
*بچه هایِ اعماق! عمدتاً مردم آزار!   [2013 May] 
*مصداقی، مُبصر کلاس اپوزیسیون! نگاهی به نامۀ سرگشادۀ مصداقی به رجوی! [2013 May] 
*قایم موشک بازی در سایتها! نگاهی به سوء استفاده از اسامی مستعار در سایتها! [2013 Apr] 
* انتخابات، واقعیت ها و شک ها و تردید ها!  [2013 Apr] 
*زن در قفسِ نامرئی مرد!  [2013 Mar] 
*اصلاح طلبانِ اصلاحِ ناپذیر!  [2012 Dec] 
* انتقاد تنها بخشی از مبارزه است نه تمامی آن!  [2012 Dec] 
*مردم و رژیم، هر دو در تبِ انتظار!  [2012 Jul] 
*اطاقِ انتظارِ عزرائیل!  [2012 May] 
*کلمات رکیک در نوشتجات! تاملی در باب ضرورت استفاده از کلمات رکیک ! [2011 Dec] 
*سکولاریسم در جنوب شهر! جدایی کاملِ لات و لوت ها از سیاست! [2011 Nov] 
*بن بست یا پیچِ خطرناکِ مبارزه! وضعیت امروزِ مجاهدین در شهر اشرف لزوماً نتیجۀ اشتباهات دیروز آنها نیست! [2011 Nov] 
*آزادیِ آسان، عدالتِ سخت! اگر آزادی کاری به عدالت نداشته باشد از هفت دولت آزاد است! [2011 Oct] 
*هر مسافر به "ایران خودش" سفر میکند!  نگاهی به دیده ها و شنیده های مسافران ایرانیان مقیم خارج به ایران!  [2011 Sep] 
*چارۀِ پُر چانهِ گی در جلسات!   [2011 Jun] 
*مبارزه بمثابۀ مهمترین مسئلۀ زندگی! نگاهی به تفاوت مبارزه در نزد مجاهدین و سایرین! [2011 May] 
*سانسور زندگی سخایی در مراسم خاکسپاری!  [2011 May] 
* آخرین مجهول معادلۀ سرنگونی!  [2010 Dec] 
*ارتباط آلترناتیو و رهبری با نحوه سرنگونی!  [2010 Oct] 
*دردهای بی درمان رژیم و اتمام داروهای مُسکن!  [2010 Jun] 
*خورشت قیمه و خداشناسی آخوندی! نمونه هایی از نگاه شکم پرستانه و شهوت آلود آخوندها به جهان هستی و اجتماعی! [2010 May] 
*توقع واقعبیانه از جنبش سبز و سرخ و سپید!  [2010 May] 
*جنازه جهان قشقایی و لاشخورهای رژیم!  [2010 Apr] 
*جنبش داخل و ایرانیان خارج از کشور  [2010 Mar] 
*ماراتُن مبارزه و مفسّران عجول!  [2010 Feb] 
*معمّای رهبری در جنبش! نقطه ضعفی که بطور مقطعی نوعی نقطه قوت است! [2010 Jan] 
*خطر چپ روی بیشتر از راست روی است!  [2010 Jan] 
*توصیه به مبارزه مسالمت آمیز بمنظور حفظ رژیم!  [2010 Jan] 
*حساسیّت برخورد با موقعیت و مواضع موسوی موسوی را بایستی در متن منافع کل جنبش ارزیابی نمود! [2010 Jan] 
*هنگامیکه اسماعیل ابراهیم را به قربانگاه میبرد! نگاهی به مقالات و مواضع اخیر اسماعیل وفا یغمایی [2009 Nov] 
*بدلیل بی آبرویی آخوندها، در تظاهرات نیویورک از هیئت سینه زنان رژیم خبری نبود!  [2009 Sep] 
*رژیم در رفع مسئولیت از مجاهدین  در شروع مبارزه مسلحانه! [2009 Sep] 
*تحملِ تجاوز در راه آزادی  [2009 Aug] 
*«جمهوری ایرانی« پادزهر «جمهوری اسلامی» سبز فقط بهانه است! کل نظام نشانه است! [2009 Aug] 
*تحریم انتخابات، حفظِ حرمتِ نفس و اخلاق انسانی است!  [2009 Jun] 
*سوگنامۀ تسلیم طلبی! نگاهی به مصاحبۀ مرتضی مردیها، تئوریسین اصلاح طلبان! [2009 Mar] 
*خاتمی تُفِ سر بالای رژیم!  [2009 Feb] 
*کشفِ حقایق در شکنجه گاه اوین!  [2008 Dec] 
*برقِ پیروزی اوباما عبای آخوندها را خواهد گرفت!  [2008 Nov] 
*از نگرانی تا نصحیت و سرزنش مجاهدین!  نگاهی به برخی موضعگیری ها در رابطه با موقعیت قرارگاهِ مجاهدین در عراق!  [2008 Oct] 
*اکبر«گنجی» برای خودیها و«رنجی» برای بقیه!  [2008 Oct] 
*نگاهی طنزآلود به لابلای بحث ها و جلسات!  [2008 Oct] 
*مبارزۀ خوب! ايدئولوژی بد!  [2008 Jun]