PEZHVAKEIRAN.COM چرا اصرار دارید خودتان را مضحکە کنید؟
 

چرا اصرار دارید خودتان را مضحکە کنید؟
ع .ریحانی

 
من یکی از ساکنان کمپ " تیف" بودم ،کمپی کە نیروهای آمریکایی برای اعضایی کە نمی خواستند نزد مجاهدین و در تشکیلات آنان باشند، بە وجود آوردە بودند .من هم همراه بسیاری از افرادی کە در طول چند سال مشقت آنجا را تحمل کردند و بە ایران نرفتند ،بعد از تعطیل شدن آنجا با تحمل آوارگی و دربه دریهای فراوان خودم را بە اروپا رساندم. جزو همان کسانی کە آمریکاییها  " سر کوچە گذاشتند.
 
نام "ایرج" مصداقی را اولین بار در "تیف" شنیدم .من هیچگاه زندانی سیاسی نبودم، مانند اکثریت مردم با رژیم و جنایاتش مخالف بودم وهستم. در " تیف" کسانی کە قبلا در زندانهای رژیم بودند و ایرج را می شناختند با او در ارتباط بودند، ایرج بە آنها زنگ می زد ،آنها را دلداری می داد و مانع از ضدیت هیستریک آنان با مجاهدین می شد.  مشکل اصلی و اساسی را رژیم معرفی می کرد و بە درد دل  آنها گوش می سپرد.
آنها در وضعیت روحی و روانی مناسبی نبودند، آرمانهای خود را بر باد رفتە می دیدند و اکثر آنها حالتی عصبی و سرخوردە داشتند.
به جرأت می گویم کە ایرج مصداقی مانع از رفتن بسیاری از اعضای "تیف" بە ایران شد ،او همیشە دشمن اصلی و آشتی ناپذیر را رژیم معرفی می کرد، و شاید همین تاکید ویژە بود کە عدەای از ساکنان آنجا را بە این نتیجە رساندە بود کە او مامور مجاهدین است.
 
بە بسیاری از آنها کمک مالی کرد و در مسیر آمدن بە اروپا مدام با آنها  تماس می گرفت و بە آنها روحیە می داد . متأسفم کە در شرایط کنونی کسی از آنها را ندیدم کە پا پیش بگذارد و بە این حقایق شهادت بدهد.
 
و حالا بعد از انتشار نامەای سرگشادە بە آقای "رجوی"، عدەای چپ و راست بە میدان آمدە و می خواهند کە او را بە رژیم بچسبانند ، بە قول سعدی " یکی بر سر شاخ بن می برید
 
یکی نیست بە این جماعت بگوید کە چرا عادت بە انتحار کردەاید! اگر ایرج مصداقی مزدور باشد باید همە شما از بالا تا پایین به خودتان شک کنید و بروید آزمایش دی ان ای بدهید.
در قرن بیست و یکم سعی در قدیس کردن و امام معصوم کردن کسی دارید، نمی شود. حتی تئوریسین دست راستی رژیم ،"عماد افروغ "هم در تلویزیون رژیم می گوید اگر یک فرد عادی در جامعە نتواند ولایت فقیه را مورد مواخذه و محاکمە و عزل قرار دهد،  ولایت فقیه تبدیل بە طاغوت می شود .( نقل بە مضمون
 
آنها هم با تمام دگماتیسمی کە دارند فهمیدەاند کە این قدیس بازی در دنیای امروز مضحکە می شود. چرا اصرار دارید خودتان را مضحکە کنید؟
 
چە نیازی دارید عدەای را برای فحاشی بە مصداقی بە میدان بیاورید کە از اول تا آخر مقالەشان ، از ٣٠ خطی کە نوشتەاند ،فقط ٣٠ غلط املایی وجود دارد، شما دشنام هایی را می دهید کە بلد نیستید آن را بنویسید.
 
من هیچ گاه هوادار مجاهدین نبودەام ،بر اساس یک اتفاق سر از اشرف در آوردم و چند سال از عمرم را آنجا تلف کردم ، مدعی وشاکی کسی نیستم و آن را تجربەای در زندگی ام می دانم شما صادق ترین و پاکترین هواداران خودتان را کە سالها در زندان و در گوشەء سرد سلول بە شما عشق ورزیدە بودند، تبدیل بە دشمن کردید ،چە انتظاری از من دارید کە ارتباط و اتحادی با شما نداشتەام؟
 
اما امثال همین مصداقی بودند کە مانع از ضدیت و دشمنی امثال من با شما شدند . سایت پژواک ایران خط و مسیری را دنبال کرد کە هر کس اندکی انگیزە برای مبارزە با رژیم در او ماندە بود ،بە جادە و مسیر انحرافی ضدیت عجیب و غریب با شما نییفتد. من از وقتی کە بە دنیای آزاد دسترسی پیدا کردەام یکی از خوانندگان مداوم مطالب این سایت بودەام ،تا  الآن هیچ گاه علیه شما چیزی ننوشتە بودم.
 
شما اگر اندک اعتباری در ذهن افرادی خارج از دایرەء بستەء خودتان دارید، بە خاطر وجود خط فکری و خط سیاسی است  کە امثال مصداقی دنبال کردەاند ، چرا اصرار دارید این آخرین حلقەء اتصال و ارتباط خود را با دنیای خارج از پیلەء خودتان از بین ببرید؟
 
ع .ریحانی

منبع:پژواک ایران


فهرست مطالب ع .ریحانی در سایت پژواک ایران 

*خوشرقصی برای آمریکایی ها ؟!؟  [2015 Sep] 
*آقای توتونچیان! شرافت را در لحظەء اکنونت بجو  [2015 Jan] 
*آقای جنتی ! من راز طول عمر شما را می دانم !  [2014 Oct] 
*چرا گزارش 92 و 93 در راستای مبارزه با جمهوری اسلامی است ؟  [2014 Sep] 
*فرقه ها خطرناکند  [2014 Sep] 
*چماق به دستان ولایت  [2014 Jul] 
*من آن سپیدی خاکسترم  [2014 Jun] 
*شرمتان باد ز هنگامەء رسوایی خویش  [2014 May] 
*بود اطلس خویش بر دلقی بدوخت  [2014 Jan] 
*آقای رجوی! این جام زهر را سر بکشید  [2014 Jan] 
*حسین بازجوی مجاهدین، نسخهء کوچکی از حرامزادگی کیهان  [2013 Dec] 
*سخنی با امیر صیاحی  [2013 Nov] 
* تو این را دروغ و فسانه مدان  [2013 Nov] 
*بهشت؟! _ نه ،ممنون!  [2013 Nov] 
*و کلمە بود هیچ نبود . و آن کلمە «دروغ» بود   [2013 Oct] 
*ترسم که اشک در غم ما پردە در شود  [2013 Oct] 
*انشعاب از سازمان مجاهدین؛ نامه ای به ایرج مصداقی  [2013 Oct] 
* آقای یغمایی! این شعر را از دفترتان پاک کنید  [2013 Sep] 
*آقای «قهرمان» ! لطفا دیگر قهرمان نباشید‎  [2013 Sep] 
*آقای رجوی ! اموال اشرف چقدر می ارزد؟  [2013 Sep] 
* سر پیالە بپوشان کە خرقە پوش آمد   [2013 Aug] 
*آقای توتونچیان! آدم بە زندان نمی رود کە تبدیل بە بازجو بشود  [2013 Aug] 
*چرا اصرار دارید خودتان را مضحکە کنید؟  [2013 Aug]