PEZHVAKEIRAN.COM ايران در دومين حضور، چهارم شد
 

ايران در دومين حضور، چهارم شد

 

تيم ملي واليبال ايران با قبول شکست مقابل ايتاليا به مقام چهارم ليگ جهاني واليبال 2014 رسيد.


 

تيم ملي واليبال ايران با قبول شکست 3 بر صفر مقابل ايتاليا در دومين حضور خود در ليگ جهاني واليبال به مقام چهارم اين تورنمنت 20 ميليون دلاري رسيد.
تيم ملي واليبال ايران در 2 بازي آخر خود در ليگ جهاني 2014 به اندازه تمام بازي‌هاي گذشته خود کم انرژي و پر اشتباه بود. در اين بازي محمد موسوي، مدافع وسط تيم ايران که در ديدار مقابل آمريکا مصدوم شده بود به بازي رسيد و علاوه بر او، معروف، غفور، غلامي، قائمي، ميرزاجانپور و ظريف (ليبرو) بازيکنان شروع کننده ايران در ديدار رده‌بندي ليگ جهاني واليبال مقابل ايتالياي ميزبان بودند.
در ست‌هاي اول و دوم نرسيدن دريافت اول و حملات منسجم بازيکنان ايتاليا باعث شد تا شاگردان مائورو بروتو، تيم برتر ميدان باشند. بازيکنان ايران در لحظاتي از بازي تنها توانستند اختلاف امتيازات را کم کنند. ست اول را ايران 25 بر 22 و ست دوم را 25 بر 18 واگذار کرد.
اسلوبودان کواچ در ست سوم ترکيب کاملا متفاوتي را به زمين فرستاد و مهدوي و قرا جاي معروف و غفور را گرفتند. همچنين ميلاد عباديپور و آرمين تشکري نيز جاي ميرزاجانپور و غلامي را گرفتند تا شايد بازيکنان ذخيره بتوانند نتيجه ديگري را به سود ايران رقم بزنند. 2 تيم تا امتياز 15 پا به پاي هم پيش رفتند ولي امتياز 16 را آتزوري گرفت. معروف و غفور در حالي که ايران 19 بر 17 عقب بود به جاي خود برگشتند اما نتيجه‌اي بهتر از شکست 25 بر 22 براي ايران در اين ست و شکست 3 بر صفر در کل به دست نيامد تا ايران در دومين سال حضورش در ليگ جهاني به مقام قابل توجه چهارمي برسد.

منبع:پژواک ایران