PEZHVAKEIRAN.COM ابراهیموویچ تیم معلولان سوئد را به جام‌جهانی فرستاد
 

ابراهیموویچ تیم معلولان سوئد را به جام‌جهانی فرستاد


مهاجم سرشناس تیم ملی سوئد تمامی هزینه‌های تیم معلولان ذهنی کشورش را پرداخت کرد تا این تیم بتواند در جام‌جهانی معلولان ذهنی حضور یابد.

زلاتان ابراهیموویچ نتوانست همراه کشورش جواز حضور در جام‌جهانی برزیل را به دست آورد. او حالا تمام هزینه‌های تیم معلولان ذهنی کشورش را پرداخت کرد تا این تیم در جام‌جهانی معلولان ذهنی که در برزیل برگزار می‌شود، شرکت کند.

تیم معلولان ذهنی سوئد توانست جواز حضور در رقابت‌های جام‌جهانی معلولان را که در کشور برزیل برگزار خواهد شد، به دست آورد ولی نتوانست هزینه 150 هزار دلاری برای حضور در این رقابت‌ها را پرداخت کند. در روز‌های گذشته کیم کالستروم و یوهان الماندر، بازیکنان سابق این کشور کفش و پیراهن خود را به مزایده گذاشتند تا هزینه این تیم را پرداخت کنند که البته موفق نبودند.

مهاجم سوئدی پاری‌سن‌ژرمن پس از آن که متوجه شرایط مالی تیم معلولان ذهنی کشورش شد تمام 150 هزار دلار مورد نیاز این تیم را پرداخت کرد تا تیم معلولان ذهنی سوئد بتواند در جام‌جهانی شرکت کند. او همچنین دیداری نیز با اعضای این تیم داشت و برای آنها آرزوی موفقیت کرد.

ابراهیموویچ در گفت‌وگو با سایت فدراسیون فوتبال سوئد گفت: همه، صرفنظر از جنسیت و توانایی باید بتوانند فوتبال بازی کنند. وقتی نتوانستم همراه سوئد در جام‌جهانی برزیل حاضر باشم خیلی تاسف خوردم و ناراحت شدم و به خودم گفتم هر طور شده باید به این تیم کمک کنم تا در جام‌جهانی بازی کند. خیلی خوشحالم که بازیکنان معلولان ذهنی سوئد تجربه حضور در جام‌جهانی را به دست می‌آورند. برای آنها خیلی خوشحالم.

منبع:پژواک ایران