PEZHVAKEIRAN.COM دستگیری تعدادی از اعضای سازمان حق و عدالت
 

دستگیری تعدادی از اعضای سازمان حق و عدالت

 

شش تن از اعضاي سازمان علم حق و عدالت (وابسته به آقاي ابراهيم ميرزايي) در تاريخ ٢٠ فروردين ١٣٩٣ با حمله ماموران وزارت اطلاعات به منازل مسكوني آنها واقع در شهریار کرج به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته و دستگير شدند.

اسامي آقايان عبارتند از: حسن ابراهيمي، مهدي ابراهيمي، محمدرضا ذبيحي، منوچهر يوسفي و خانمها: سميه خليلي و مهين سيار شرابي كه همگي پس از دستگيري به مدت ١٢٠ روز در انفرادي ٨ سپاه رجايي شهر زنداني بودند و مورد بازجويي و شكنجه توسط  شوكر و همچنین تحقیر آنها با عريان كردن و ضرب وشتم و فحاشي شديد قرار گرفتند، بطوريكه منوچهر يوسفي در زير شكنجه يكي از دنده هايش شکسته است.

پس از ١٢٠ روز انفرادي و پرونده سازي در تاريخ ١٥ مرداد ١٣٩٣ آقايان را به زندان ندامتگاه مركزي كرج و خانمها را به زندان كچويي فرديس كرج منتقل کردند.

هم اكنون حسن ابراهيمي در سالن ٧، مهدي ابراهيمي در سالن ٩، محمدرضا ذبيحي در سالن ٨ و منوچهر يوسفي در سالن ١٠ زندان ندامتگاه مركزي كرج به سر مي برند.

اتهام آنها آنطور که در وضعيت قضايي حسن ابراهیمی به شماره پرونده 80615 آمده است: " عضويت در دسته يا جمعيت يا شعبه، جمعيتهايي كه در داخل كشور با هدف برهم زدن امنيت كشور تشكيل شده است."

٢١ اوت ٢٠١٤

با تشكر ميترا پورشجري

منبع:پژواک ایران