PEZHVAKEIRAN.COM بیانیه جمعی از زندانیان بند سیاسی رجایی شهر به مناسبت روز جهانی غذا
 

بیانیه جمعی از زندانیان بند سیاسی رجایی شهر به مناسبت روز جهانی غذا

 

در هنگامی که جنگ ها شعله ورند و گروههای تروریستی با افراطی گری در جای جای این دنیا در صدد انتقام گیری از مردم برآمده اند، و درهنگامی که امنیت غذایی مردم آفریقا، آسیا و آمریکای لاتین به طور روز افزون در خطر است، و درهنگامی که هرشب دومیلیارد نفر بدون شام سر بربالین می گذارند.

درهنگامی که سالیانه میلیونها کودک و زن بی گناه که آسیب پذیرترین قشر درهنگام وقوع قحطی ها و جنگ ها هستند جان خود را به خاطرعدم دسترسی به غذا از دست می دهند، و درهنگامی که خشکسالی، قحطی، سیل، زلزله و دیگر بلایای طبیعی در نقطه نقطه زمین مردم بی شمار را آواره و گرسنه ساخته اند، و درهنگامی که قوانین و سیاست های دیکتاتورها و جنگ های داخل عراق، سوریه، سومالی، نیجیریه، چاد، سودان، افغانستان و... شمار روز افزون گرسنگان جویای غذا را افزایش قابل توجهی داده اند.

و درهنگامی که انزوا طلبی حکومت های بلندپرواز ومنزوی برخلاف پروپاگاندای دولتی که خواهان ساختن یک بهشت در اذهان مردم جهان از این کشورهاست، سبب گرسنگی کشاندن و سوء تغذیه مردم داخل این کشورها شده است.

ما زندانیان سیاسی بند سیاسی زندان رجایی شهر کرج خواهان اتحاد همه جانبه و بی منازعه همه شرکت ها، دولت ها و مردم جهان در مورد کمک رسانی به گرسنگان جهان از طریق اصلاح و به روز رسانی سیاست ها و قوانین مربوطه شرکتها و دولت ها، همکاری با " برنامه جهانی غذا " سازمان ملل متحد، تغییر و اصلاح سیستم ها و عاملان ایجاد این شرایط ، مشارکت در کمپین های آگاهی رسانی و تبلیغاتی روز جهانی غذا و در نهایت کمک های فکری اندیشمندان و متفکران برای ریشه زدایی از شرایط اسفناک فعلی حاکم بر جهان هستیم.

وحید اصغری- رسول بداقی- حشمت الله طبرزدی-بهنام ابراهیم زاده- خالد حردانی

زندان رجایی شهر کرج

مهرماه 1393

 
 
 
 
2 Attachments
 
 

منبع:پژواک ایران