PEZHVAKEIRAN.COM پیروزی راه‌آهن، استقلال اهواز، سایپا، شهرداری اردبیل، و گسترش تبریز در جام حذفی
 

پیروزی راه‌آهن، استقلال اهواز، سایپا، شهرداری اردبیل، و گسترش تبریز در جام حذفی

بازگشت فراز با درخشش بايرامي

2 گل از مهرداد بايرامي و جابر انصاري زوج خط حمله گسترش به معناي صعود آبي‌پوشان تبريزي به مرحله يک هشتم نهايي جام حذفي است.


 

به گزارش "ورزش سه"، گسترش در خانه در حضور 300 نفر تماشاچی تبریزی با 2گل مهرداد بایرامی(15 و 85) و تک گل انصاری (90) شهدای ارتش اصفهان را شکست داد. این تیم با برنده بازی فردا پدیده مشهد و خونه به خونه بابل مسابقه خواهد داد.
این بازی برای بایرامی که حرف و حدیث های زیادی درباره او شنیده می‌ شد، مسابقه ویژه ای بود و وی با درخشش خود توانست اثر خود را روی صعود تیمش بگذارد. بایرامی یک گل زیبا با شوتی از پشت محوطه جریمه و یک گل با ضربه سر به ثمر رساند که این برد شروعی خوب برای فراز کمالوند سرمربی جدید گسترشی هاست که مشخص نیست تا چه حد جام حذفی را جدی گرفته است.
هواداران تبریزی به شدت فراز کمالوند را مورد تشویق قرار دادند. آنها با شعار "کمالوند حمایتت می کنیم" سرمربی گسترش را تشویق کردند.
ضمن آنکه داور مسابقه دو گل گسترش را مردود اعلام کرد که این اتفاق با اعتراض تبریزی ها همراه بود. تماشاگران مدعی بودند که در هر دو صحنه توپ از خط عبور کرده است.
 

استقلال‌خوزستان هم صعود کرد

برد 3 بر يک مقابل فجرسپاسي در شيراز شاگردان عبدالله ويسي را به دور سوم جام حذفي رساند.


 

به گزارش "ورزش سه" استقلال‌خوزستان با سه گل نیمه اول اولین مسابقه خود در جام حذفی را قدرتمندانه برداشت و میزبان را که سال گذشته لیگ‌برتری بود شکست داد.
برای استقلال‌خوزستان میثم مجیدی(17)، مهدی مومنی(34) و دیاوارا (45) گل زدند و تکل گل فجر را هم مردانی (60) به ثمر رساند. این بازی با 500 تماشاچی یکی از پر بازدیدترین مسابقات امروز بود که در نهایت با حذف میزبان به پایان رسید. استقلال‌خوزستان در دور یک هشتم نهایی به احتمال زیاد با ذوب‌آهن اصفهان رقابت خواهد کرد که مسابقه اش با پیام چغادک از دقایقی دیگر آغاز خواهد شد.
 

راه‌آهن با جوان‎هايش صعود کرد

راه‌آهن با دو گل ديرهنگام پاس همدان را از پيش رو برداشت و به جمع 16 تيم جام حذفي راه يافت.


 

به گزارش "ورزش سه"، برای راه آهنی که در این بازی میزبان بودند محسن ایران نژاد در دقیقه 1+45 روی یک ضربه سر و محمد حسین پور بازیکن سابق جوانان استقلال گل زدند. تک گل پاس هم در لحظات پایانی توسط آذرپاد به ثمر رسید.
حمید استیلی ترجیح داده بود در این مسابقه از جوان هایی مثل محمدی، ستاری، مهدی پور و حسین پور استفاده کند ضمن اینکه مجتبی شیری بعد از 30 دقیقه، جای خود را به رضا خالقی فر داد. راه‌آهن با برد در این مسابقه به احتمال بسیار زیاد در دور بعدی مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت. مسابقه ای که جذاب و دیدنی خواهد بود.

 

 

صبا اولين حذف شده بزرگ جام‎حذفي

صباي قم با ارائه يک نمايش دور از انتظار مغلوب شهرداري اردبيل شد و از جام حذفي کنار رفت.


 

به گزارش "ورزش سه"، در این بازی که در ورزشگاه تختی شهر اردیبل برگزار شد، همشهری های علی دایی با تک گل موسی شهبازی صبای لیگ‌برتری را شکست دادند تا در دور بعدی به مصاف برنده یکی از دو تیم استقلال اهواز و نفت‌تهران بروند.
صبا در این بازی نمایش متوسطی داشت اما اردیبلی های پرانگیزه با بستن فضاهای بازی در نهایت موفق به گلزنی شده و این گل را تا پایان بازی حفظ کردند. اردبیلی ها بعد از این گل با ارزش در میانه میدان به شادی و رقص پرداختند.

 

 

هت‎تريک سيدصالحي براي صعود سايپا

تا به اين لحظه سايپا بهترين نتيجه مسابقات جام حذفي را به دست آورده است. آنها دقايقي پيش بازي مقابل کيان بختياري شهرکرد را با 6 گل به سود خود تمام کردند.


 

به گزارش "ورزش سه"، در این بازی یک طرفه سایپا با ضربه پنالتی حامد شیری در دقیقه 5 پیش افتاد و جالب اینکه گل دوم این تیم هم از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید که سیدصالحی آن را به گل تبدیل کرد.
سیدصالحی که در مسابقات لیگ طلسم شده است، در این بازی عقده گشایی کرده و دو بار دیگر در دقایق 67 و 85 دروازه حریف را فروریخت. دو گل دیگر سایپا در این بازی را کاوه رضایی (79) و بهمن سالاری (90) به ثمر رساندند. تیم میزبان که با انگیزه زیادی در این بازی حاضر شده بود از دقیقه 60 به بعد با کاهش قوای بدنی دست خود را به علامت تسلیم بالا برد تا سایپا انتقام گل نزدن های لیگ را از شهرکردی ها بگیرد.
شاگردان مجید جلالی با برد امروز در انتظار برنده بازی تراکتورسازی و کارون اهواز هستند. رویارویی زودهنگام جلالی با قهرمان جام حذفی، جامی که فرصت نشد در تراکتور آن را بالای سر ببرد جذاب خواهد بود.

منبع:پژواک ایران