PEZHVAKEIRAN.COM پیروزی، صنعت ساری، تراکتورسازی، پدیده، پیکان در جام حذفی
 

پیروزی، صنعت ساری، تراکتورسازی، پدیده، پیکان در جام حذفی

پديده با کمک صعود کرد!

پديده مشهد با گل مشکوک يونس شاکري در دقايق پاياني بازي خونه به خونه بابل را حذف کرد و به دور بعدي جام حذفي صعود کرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، پدیده در بازی خانگی امروز ابتدا با گل تماشایی میلاد غریبی از حریف پیش افتاد اما خونه به خونه قبل از پایان نیمه اول با گل طاهری بازی را مساوی کرد. در نیمه دوم بازی بصورت متعادل دنبال می شد که پدیده با ضربه سر یونس شاکری در دقیقه 79 به گل برتری رسید. گلی که با توجه به خطای مهاجم نوک پدیده روی دروازه بان حریف به شدت مورد اعتراض شاگردان فرشاد پیوس واقع شد و دو کارت زرد برای آنها به ارمغان آورد.
پدیده که در لحظات پایانی یک بار تیر دروازه اش لرزید، در دور بعد با گسترش فولاد مسابقه می دهد.

 

پارسه شگفتي ساز بزرگ جام حذفي

پارسه با گل طاهري از روي نقطه پنالتي دست به کار بزرگي زد و فولاد خوزستان را از جام حذفي حذف کرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، تيم پارسه تهران در چارچوب رقابت‌هاي جام حذفي فوتبال ايران مقابل فولاد خوزستان به برتري رسيد و به مرحله بعدي راه يافت. پارسه دسته اولي در اين بازي با پنالتي طاهري از حريف پيش افتاد و توانست تا آخر بازي از اين گل محافظت کند و منتظر حريف خود در ديدار فردا و پس از ديدار فولاد نوين و استقلال تهران باشد.
امير عابدينی که در اين بازي حاضر بود نشان داد بار ديگر براي نمايش قدرت فني‌اش اصرار زيادي دارد. مديرعامل سابق باشگاه داماش و پرسپوليس بارها نکات فني مورد نظرش را به گوش کادرفني پارسه مي‌رساند. کاوه عابديني، برادرزاده امير عابديني و سرمربي تيم پارسه بارها براي شنيدن نکات فني بازي به سمت امير عابديني رفت.
در اين ديدار دراگان اسکوچیچ که ترجيح داده بود دو ملی‌پوش خود که در اردوي ليسبون حاضر بود را از ابتدا به ميدان نفرستاد و بعد از اينکه کار گره خورد، سروش رفیعی و احمد عبدالله زاده در دقایق 46 و 62 به ترتیب جایگزین امید خالدی و ایمان موسوی کرد .
در دقیقه 79 سالک مربی تیم فوتبال پارسه نیز به علت اعتراض به داوری از روی نیمکت اخراج شد.
اين بازي در حضور کمتر از هزار تماشاگر و در ورزشگاه صنايع دفاع برگزار شد و اعضای تیم ملی ناشنوایان نيز از تماشاگران ويژه اين ديدار بودند.

 

 

صعود قدرتمندانه تراکتور به دور بعد

تراکتورسازي در مرحله يک شانزدهم نهايي جام حذفي به مصاف کارون اهواز رفت که در نهايت اين تيم را با 4 گل شکست داد.


 

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور در این بازی با گل های ثاقبی، گردانی، ابراهیمی و احمدزاده پیروز شد. در این بازی خطیبی تیمش را با تغییراتی وارد میدان کرد و به بعضی از بازیکنانش که تاکنون بازی نکرده بودند مانند پیمان بابایی و عابدنژاد میدان داد. برای این بازی 3 بازیکن اصلی تیمش لک، کیانی و ادینهو استراحت داد و آنها از روی سکوها بازی را تماشا کردند. تراکتور در نیمه اول با دو گل به رختکن رفت و در نیمه دوم هم ابتدا محمد ابراهیمی یار تعویضی تراکتور روی ضربه پنالتی گل زد و سپس فرشاد احمدزاده در یک ضد حمله گل زد. در این دیدار مجتبی حقدوست از کارون اهواز و ثاقبی از تراکتور کارت زرد گرفتند.
تراکتور با این برد به تیم مجید جلالی رسید و در مرحله بعد باید در کرج به مصاف سایپا برود.

 

صعود صنعت ساري در ضيافت پنالتي ها

ملوان انزلي که يکي از پرافتخارترين تيم‌هاي جام حذفي بود در ساري از صنعت اين شهر شکست خورد تا از اين تورنمنت حذف شود.


 

به گزارش "ورزش سه"، انزلي‌چي‌ها که بعد از تغييرات روي نيمکت به ساري رفته بودند تا اولين ديدارشان در چارچوب مرحله يک شانزدهم جام حذفي را مقابل صعنت ساري انجام دهند اميدوار بودند به راحتي از اين مرحله بگذرند.
بازي بي‌روح دو تيم در نهايت باعث شد در نهايت بازي در 120 دقيقه با تساوي بدون گل به پايان برسد.
در ضربات پنالتي اين صنعتي‌ها بودند که با فشار تماشاگران‌شان در نهايت توانستند بازي را به سود خود به پايان برسانند و به مصاف پيکان حريف مرحله بعدي شان بروند.
بعد از گل شدن اولين ضربه پنالتي ملوان توسط مازيار زارع در نهايت دو تيم در مجموع 7 پنالتي ‌شان را از دست دادند که سهم انزلي‌چي‌ها 4 پنالتي بود و در نهايت صنعت به مرحله بعدي صعود کرد.
نقش گلرهاي دو تيم در ضربات پنالتي را مي‌توان کاملا پررنگ در نظر گرفت و صادقي با مهار سه ضربه و شعباني گلر صنعتي‌ها که 3 ضربه را مهار کرد و يک ضربه هم به تيرک دروازه‌اش خورد باعث شد در نهايت اين سبزپوشان ساري باشند که دست پر زمين را ترک کنند و پيروز لقب گيرند.
در پايان بازي تماشاگران ساروي به زمين مسابقه ريختند و به همراه بازيکنان‌شان شادي کردند.

 

پيکان 10 نفره شد و برد

در روز سکونشيني سامويل ومهدي رحمتي ، پيکان با 2گل دير هنگام سياوش يزداني بازيکن کمتر شناخته شده اش برابر تيم بهمن شيراز برنده و به محدوده 16 تيم دور يک هشتم جام حذفي رفت.


 

به گزارش "ورزش سه" , در حالی که حرف از حضور علی دایی در تیم پیکان وجود داشت و روند این تغییرات در صورت ناکامی خانگی تیم پیکان برابر این حریف سرعت بیشتری می گرفت، پیکانی‌ها نباختند تا در مسیر حضور دایی در این تیم اختلال به وجود بیاید. گل دوم تیم پیکان بعد از اخراج مسعود همامی دروازه‌بان این تیم به ثمر رسید.
پیکان 10 نفره با این برد در مرحله بعد به مصاف برنده یکی از 2تیم ملوان وصنعت ساری خواهد رفت.

 

منبع:پژواک ایران