PEZHVAKEIRAN.COM پيروزي خانگي بارسا مقابل آژاکس و چلسی مقابل ماریبور
 

پيروزي خانگي بارسا مقابل آژاکس و چلسی مقابل ماریبور

 

بارسلونا موفق شد در خانه 3-1 از سد آژاکس بگذرد و پيروزي مهمي پيش از ال کلاسيکو به‌دست آورد.


 

به گزارش "ورزش سه"، نیمار و لیونل مسی، موفق شدند با درخشش خود، بارسا را دوباره به روند پیروزی هایش در لیگ قهرمانان بازگردانند.
در ابتدا این نیمار بود که در دقیقه 7 روی پاس دیدنی مسی، تک به تک شد و با یک ضربه دقیق، گل اول بازی را به ثمر رساند. سپس مسی موفق شد اختلاف را دو برابر کند و حاشیه امنیت خوبی برای تیمش به وجود بیاورد. تا پایان نیمه ی اول، بارسا موقعیت‌های خوب دیگری هم داشت که از دست رفت. شروع نیمه ی دوم نیز با برتری بارسا همراه بود و شاگردان لوئیس انریکه مارتینز، برتری خود را به حریف دیکته کردند. پدرو یک توپ به تیرک دروازه زد و فشار بارسا بیشتر و بیشتر شد.
با تعویض شدن نیمار، مسی و اینیستا، بارسا دچار افت شد تا جایی که در دقیقه 88، ال قاضی موفق شد گل اول آژاکس را به ثمر برساند و اختلاف را حداقل کند. با این حال، حملات آژاکس دوامی نداشت و ساندرو رامیرز موفق شد در دقیقه 93 یا یک ضربه ی زیبا، دروازه سیلسن را باز کند و خیال هواداران آبی اناری‌ها را راحت کند.

 

پيروزي پرگل چلسي مقابل ماريبور

چلسي موفق شد در ديداري يک طرفه، با نتيجه 6-0 ماريبور اسلووني را در هم بکوبد.


 

به گزارش "ورزش سه"، چلسی با درخشش بازیکنانش موفق شد پیش از دیدار مقابل منچستریونایتد، رجزی برای شیاطین سرخ بخواند. بازی با برتری چلسی شروع شد و با برتری آنها پایان یافت. عملکرد درخشان بازیکنانی مثل رمی، آزارد، دروگبا و ... از نکات مثبت این دیدار پیش از تقابل با منچستر بود.
چلسی در ابتدا با گل رمی پیش افتاد و پس از آن، دروگبا بود که موفق شد گلزنی کند . گل‌ها با فواصل کوتاه به ثمر می‌رسید و 8 دقیقه پس از گل دروگبا، این جان تری بود که موفق شد گل سوم تیمش را به ثمر برساند. شروع نیمه ی دوم نیز با فشار و حملات چلسی شروع شد تا جایی که مدافع ماریبور، در دقیقه 54 به اشتباه دروازه خود را باز کرد. سپس نوبت ادن آزارد بود که با هنرنمایی و شعبده بازی اش، دو گل دیگر برای چلسی به ثمر برساند تا شاگردان مورینیو با قاطعیت، دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان را با پیروزی پشت سر بگذارند.

منبع:پژواک ایران