PEZHVAKEIRAN.COM میخواهند ریحانه جباری را فردا اعدام کنند! همتی دوباره لازم است تا نگذاریم ریحانه اعدام شود!
 

میخواهند ریحانه جباری را فردا اعدام کنند! همتی دوباره لازم است تا نگذاریم ریحانه اعدام شود!

امروز ریحانه را به اجرای احکام در زندان شهرری احضار کرده‌اند و اعلام کرده‌اند فردا حکم اعدام او اجرا می‌شود. ریحانه با مادرش تماس گرفته و گفته است «من را به‌زور از تختخوابم بیرون آوردند و این امر باعث اعتراض دوستان و هم‌بندی‌هایم شده و با توجه به اینکه به لحاظ جسمی حالم خوب نبوده بازهم توجه نکردند و من را بردند»

روز ۲۹ سپتامبر ریحانه را در خفا به زندان رجایی شهر جهت اجرای حکم اعدام منتقل کردند. همان شب اعتراضات جهانی و بین‌المللی باعث شد ریحانه را به زندان شهرری بازگردانند و حکم ریحانه اجرا نشود. امروز هم باید داعشیان حاکم بر ایران را به عقب‌نشینی واداشت. باید دست به اعتراضات جهانی زد و در ایران مردم در مقابل زندان شهرری تجمع کنند و نگذارند ریحانه اعدام شود.

در فضای ملتهب اعتراضات انقلابی مردم بر علیه اسیدپاشی بر زنان که همانا هدف گرفتن جبهه انقلاب و انسانیت است، خفّاشان اسلامی در نهایت ترس و ذلّت برای ارعاب مردم دوباره قصد جان ریحانه را نموده‌اند. این ماهیت جمهوری اسلامی است. باید در مقابل این توحش ایستاد و در مقابل اعدام ریحانه و ریحانه‌ها وسیعا اعتراض کرد. عکس ریحانه را در دست بگیرید و در مقابل زندان و خیابان‌های شهرهای ایران و جهان دست به اعتراض بزنید. نگذاریم ریحانه را اعدام کنند.

کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی CFPPI از همه فعالین علیه اعدام  و شکنجه و زندان می‌خواهد که از هم‌اکنون در مقابل پارلمان‌ها و یا وزارت امور خارجه کشورها تجمع کنند و از آن‌ها بخواهند به اجرای حکم اعدام ریحانه اعتراض کنند. بیایید هر جا که هستیم حتا اگر تنهاییم، عکس ریحانه را پرچم آزادی و نابودی خفّاشان اسلامی قرار دهیم.

کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی در ایران CFPPI

۲۴ اکتبر ۲۰۱۴

منبع:پژواک ایران