PEZHVAKEIRAN.COM بازداشت ۴۹ مرد و ۳۵ زن در مشهد، در يک مهمانی شبانه
 

بازداشت ۴۹ مرد و ۳۵ زن در مشهد، در يک مهمانی شبانه

 

فعالان در تبعيد: طی يورش نيروی‌های اطلاعات سپاه پاسداران مشهد به يک مهمانی شبانه درحوزه ۵ ناحيه سلمان، دستکم ۴۹ مرد و ۳۵ زن بازداشت شدند.

بنا بر اطلاع «کمپين صلح فعالان در تبعيد»، پايگاه اطلاع رسانی سپاه امام رضا، در يک بيانيه کوتاه و پر از ايراد نوشتاری، از اين يورش به عنوان «عمليات غافلگيرکننده» و بنا بر درخواست و گزارش مردمی نام برده که پس از و با هماهنگی اطلاعات منطقه انجام شده است.
طبق اين بيانيه اين افراد در حال شادی از طريق رقص، بازداشت شدند و در هنگام دستگيری از محل، مقدار ۵ بطری مشروبات الکلی پلمپ و ۲۰ بطری خالی مشروب و ۳ دست پاسور کشف شد.

هجوم به مهمانی‌ها، در استان‌های مختلف ايران سابقه طولانی داشته و در حالی صورت می‌گيرد که ماموران انتظامی ايران، نيروی بسيج و سپاه، از بازدشت عوامل اسيدپاشی در اصفهان که ايجاد رعب و وحشت، و اعتراض مردمی را به دنبال داشت، عاجز بوده‌اند.

مسئولان امنيت شهروندان در ايران که نسبت به بازداشت عوامل اسيدپاشی و حوادث مشابه بی‌تفاوت نشان داده‌اند، در اقدامی عجيب بازداشت و محاکمه معترضان به اين معضل اجتماعی را نيز در دستور کار خود داشته‌اند که بيش از دو ماه بازداشت مهديه گلرو و قرار محاکمه وی در آينده نزديک، در همين راستا می‌باشد.

منبع:پژواک ایران