PEZHVAKEIRAN.COM مادر محسن ملکی: پسرم را نیروی انتظامی کشت
 

مادر محسن ملکی: پسرم را نیروی انتظامی کشت

مادر محسن ملکی می‌گوید فرزندش  که در روز سه‌شنبه، پیش از مراسم چهارشنبه‌سوری در اصفهان بازداشت شده بود، در بازداشتگاه به قتل رسیده است.

چهارشنبه سوری امسال، قربانی دیگری هم داشت. محسن ملکی که هر از سال ۱۳۸۹ در آخرین سه‌شنبه‌ی هر سال خودش را به نیروی انتظامی معرفی می‌کرد، امسال پس از آنکه از رفتن به پاسگاه خودداری کرد، بازداشت شد و به گفته‌ی مادرش بعد از ظهر سه‌شنبه به بیمارستان منتقل شده و خبر درگذشتش روز بعد اعلام شده است.

پروانه شیرانی در گفتگو با خودنویس، به سابقه دستگیری محسن ۲۷ ساله اشاره کرد و گفت که فرزندش چند سال پیش به خاطر شرکت در مراسم چهارشنبه‌سوری بازداشت شده بود و «سال به سال اخطاریه از آگاهی برایش می‌آمد و امسال گفت که من نمی‌روم این سری، چون من زن دارم و باز بروم توی کمپ؟»

خانم شیرانی گفت که فرزندش را بعد از اینکه خود را به آگاهی معرفی نکرده بود، در «خیابان» بازداشت کردند و او بعد از رفتن به بازداشتگاه موفق شده بود با محسن تا ساعت چهار بعد از ظهر حرف بزند. به گفته پروانه شیرانی، انتقال محسن بعد از ساعت ۵:۳۰ به بیمارستان خورشید انجام گرفته است و نگفته‌اند که چه اتفاقی برای او افتاده است.

بامداد چهارشنبه نیز از طریقی غیر مستقیم به مادر محسن ملکی، درگذشت پسرش اعلام شده و گزارش پزشکی نیز در اختیار خانواده قرار نگرفته است.

خانم شیرانی در پایان گفتگو، به ضرب و شتم بازداشت‌شدگان توسط نیروی انتظامی با چوب  و باتوم اعتراض کرد و گفت که اگر کسی خلاف کرده باشد، مجازاتش را باید بکشد و «نباید نیروی انتظامی آنها را بزند تا بی‌حال شوند و بمیرند.»

محسن ملکی، کارگر قناد و متاهل بود و به گفته مادرش، در روز جمعه دفن شده است.

تلاش خودنویس برای تماس با نیروی انتظامی و مسوولان بیمارستان خورشید هنوز به جایی نرسیده است.

منبع:خودنویس