PEZHVAKEIRAN.COM مادر سعيد زينالی: پيگير شکايتمان هستيم، به هر دری زديم به رهبری ختم شد
 

مادر سعيد زينالی: پيگير شکايتمان هستيم، به هر دری زديم به رهبری ختم شد

 

خبرگزاری هرانا- مادر سعيد زينالی با اصرار به پيگيری شکايت از رهبری تا نتيجه نهايی، از تحصن مقابل بيت رهبری يا مجلس خبرگان در صورت عدم نتيجه گيری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، خانواده سعيد زينالی شهروند ايرانی که چند روز پس از حمله به کوی دانشگاه در سال ١٣٧٨ بازداشت و ناپديد شد، اخيرا از رهبر ايران به مجلس خبرگان شکايت کرده اند.

به خانواده زينالی گفته شده که نامه شکايت آنها در حال بررسی است و بايد منتظر تماس مجلس خبرگان بمانند: ” ما طبق قرار قبلی روز چهارشنبه به مجلس خبرگان مراجعه کرديم ولی رئيس خبرگان آقای يزدی که قم بودند تشريف نياودند و ما منتظر بررسی و تماس آنها هستيم.”

اکرم نقابی درباره چرايی شکايت از رهبری به مجلس خبرگان، به گزارشگر هرانا گفت: “در چند سال گذشته ما به همه جا مراجعه کرديم بی نتيجه بوده و همه هم زيرمجموعه بيت رهبری بودند، از بيت رهبری هم هيچ نتيجه ای نگرفتيم و ناچار از رهبری به مجلس خبرگان شکايت کرديم، اين آخرين راه است و اگر به نتيجه نرسد جلوی خبرگان يا بيت رهبری می نشينم تا جواب بگيرم. ”

سعيد زينالی فارغ التحصيل کامپيوتر دانشگاه تهران، در ٢٣ تيرماه ١٣٧٨ در منزل بازداشت شد و از آن تاريخ جز يک تماس کوتاه تلفنی، هيچ خبری از وی در دست نيست، مراجعات مکرر اين خانواده به نهادهای مختلف نيز تاکنون هيچ نتيجه ای در پی نداشته است.

به گزارش هرانا، خانواده سعيد زينالی به دليل پيگيری سرنوشت فرزندشان تا کنون چندين بار احضار و بازداشت شده اند که از جمله به بازداشت خواهر وی در سال ٨٩ و چندين بار احضار و بازجويی برادرش می توان اشاره کرد.

منبع:پژواک ایران