"یک روحانی و همسرش به سنگسار محکوم شده‌اند"

13920206142450182434984.jpg
دیگربان - یک سایت متعلق به تیم محمود احمدی‌نژاد اتهام مجید جعفری‌تبار یکی از روحانیون شناخته‌شده در زمینه «استخاره» و حامیان حسن روحانی را «ارتداد»، «زنای محصنه»، «لواط»٬ «جن‌گیری»، «سحر و جادو» اعلام کرده است.

این سایت به نقل از یک منبع آگاه نوشته دادگاه ویژه روحانیت جعفری‌تبار را به «دو بار اعدام»، «یک بار سنگسار»، «زندان»، «شلاق»، «خلع لباس دائم»، «دو سال حبس» و «مصادره اموال» محکوم کرده است.

آن‌طور که این سایت محافظه‌کار به نقل از یک مقام آگاه نوشته٬ همسر این روحانی به همراه سه تن دیگر نیز به اعدام و سنگسار محکوم شده‌اند.

اتهام این چهار نفر نیز «ارتداد»، «زنای محصنه»، «زنای با محارم»، «لواط»، «کارچاق کنی»، «ارتباط با اجنه»، «نشر افکار ضاله»، «فساد مالی و پولشوئی» اعلام شده است.

این منبع آگاه که هویتش اعلام نشده همچنین از فشار برخی جریان‌های سیاسی برای لغو حکم اعدام مجید جعفری‌تبار و همسرش خبر داده است.

به گفته این منبع قوه قضائیه و دادگاه ویژه روحانیت تاکنون در برابر این فشار‌ها ایستادگی کرده‌اند.

سایت حامی احمدی‌نژاد در پایان خبر خود بی‌آنکه به نام حسن روحانی اشاره کند گفته جعفری‌تبار در جریان انتخابات سال ۱۳۹۲ مبلغ هنگفتی به ستاد انتخاباتی وی کمک کرده است.

نام جعفری‌تبار از سال ۱۳۷۲ به سبب «استخاره‌هایی» که می‌گرفت بر سر زبان‌ها افتاد و دامنه استخاره‌های وی به جایی رسید که ۱۳۲ خط تلفن به صورت ۲۴ ساعته به سئوالات و درخواست‌های مراجعه‌کنندگان پاسخ می‌داد.

رسانه‌های محافظه‌کار گزارش کرده‌اند وی علاوه بر ادعای ارتباط با «امام زمان» با مخابرات قرارداد داشته و به ازای هر استخاره مبلغ ۱۵۰ تومان دریافت می‌کرده است.

این رسانه‌ها همچنین ادعا کرده‌اند شرکت مخابرات تاکنون بیش از سه میلیارد تومان به حساب این روحانی پول واریز کرده است.

منبع:پژواک ایران