دستگيرى ۸۹ نفر در يك مهمانی در شهرک پردیس به اتهام سازماندهی پارتی

فارس - دادستان پردیس از انهدام بزرگ‌ترین باند برپایی پارتی‌های شبانه در شرق استان تهران و دستگیری 89 نفر در این ارتباط خبر داد.

13940305000544.jpg

حیدر فتاحی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران از دستگیری اعضا و انهدام بزرگ‌ترین باند برگزاری پارتی‌های شبانه در شرق استان تهران خبر داد و گفت: شهرستان پردیس با توجه به داشتن مناطق بکر و سرسبز و وجود باغ‌های زیاد در حومه آن شرایط ویژه‌ای دارد.

وی تصریح کرد: این امر باعث شده است برخی افراد با سوءاستفاده از این موقعیت به احداث باغ‌ها یا اجاره آنها به بهانه برگزاری جشن اقدام کرده و از این موقعیت به بدترین شکل ممکن بهره‌برداری کنند.

دادستان شهرستان پردیس افزود: در واقعه اخیر نیز شخصی با اجاره سفره‌خانه سنتی در روستاهای اطراف شهرستان پردیس، به برگزاری پارتی شبانه اقدام کرده بود؛ صاحب این سفره‌خانه نیز از قبل سابقه خوبی در زمینه نگهداری سفره‌خانه نداشته است.

فتاحی ادامه داد: برپاکنندگان این مراسم از طریق شبکه‌های اجتماعی نظیر وایبر، واتس‌آپ، لاین، تانگو، اینستاگرام و ... اقدام به دعوت از افراد مختلف برای حضور در این جشن می‌کردند و نیمه‌های شب دختران و پسران بدون هیچ‌گونه رابطه محرمیتی در محل حاضر می‌شدند و به رقص و پایکوبی می‌پرداختند.

وی افزود: با اعلام گزارش حضور این افراد در پردیس و با حکم قضایی با اعزام مأموران به محل نسبت به دستگیری این افراد اقدام شد، این افراد اقدام به شرب خمر کرده بودند و هنگام ارتکاب جرم دستگیر شدند.

دادستان شهرستان پردیس ادامه داد: در این عملیات که با حضور مأموران دستگاه قضا، فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس، پلیس امنیت، کلانتری پردیس و بسیج انجام شد، 42 مرد و 47 زن دستگیر شدند.

فتاحی اضافه کرد: هنگام دستگیری این افراد، چهار لیتر مشروبات الکلی کشف و ضبط شد و برحسب گزارش‌ها هنگام ورود مأموران نیز مقادیر زیادی مشروبات الکلی توسط متهمان معدوم شده است.

وی افزود: اتهام متهمان رابطه نامشروع و شرب خمر بوده و برای دو متهم اصلی پرونده علاوه بر این اتهامات، برپایی مرکز فساد نیز تفهیم اتهام شده است.

دادستان شهرستان پردیس افزود: کسی مخالف شادی جوانان نیست؛ اما این‌گونه شادی‌ها باعث به وجود آمدن جرایم دیگری مانند مصرف مشروبات الکلی، مواد مخدر، قرص‌های روان‌گردان و ... می‌شود.

فتاحی گفت: خانواده‌ها باید تسلط بیشتری بر فرزندانشان داشته باشند تا در دام این‌گونه افراد نیفتند؛ این‌گونه ارتباطات پنهانی در فضای مجازی باید ریشه‌ای توسط خانواده رصد شود تا جوانانشان از این موارد دور بمانند.

منبع:پژواک ایران