PEZHVAKEIRAN.COM نامه کنایه آمیز رزمنده تخریب چی و غواص دوران جنگ ایران و عراق به خامنه‌ای
 

نامه کنایه آمیز رزمنده تخریب چی و غواص دوران جنگ ایران و عراق به خامنه‌ای

محمد مهدوی فر، رزمنده تخریب چی و غواص دوران جنگ ایران و عراق، در نامه‌ای کنایه‌آمیز به آیت‌الله خامنه‌ای  از عدم پاسخگویی مسئولان نظام نسبت به اشتباهاتشان انتقا...د کرد. متن  این نامه به شرح زیر است:
به نام خدا
محضر مبارک مقام معظم رهبری مد ظله العالی
پس از سلام و عرض احترام؛
اینجانب به نوبه‌ی خود ضایعه درگذشت مظلومانه حاجیان را در فاجعه منا، به محضر حضرتعالی و به خانواده‌های مصیبت‌زده تسلیت می‌گویم.
حداقل انتظار جنابعالی و هموطنان شریف و بلکه مسلمانان جهان از دولت عربستان، عذرخواهی رسمی آنان از خانواده‌های عزادار بود که با توجه به روحیه تکبری که در شاهان و شاهزادگان عربستان سراغ داریم، ما و شما به همین مقدار نیز امید نداریم.
من به یاد دارم که حضرتعالی به خاطر سیاست‌های کنترل جمعیت در سخنرانی خود، در کمال تواضع و فروتنی، تلویحاً و کنایتا از مردم عزیز عذرخواهی کردید و اصولاً فرهنگ عذرخواهی، جزئی لاینفک از سیاست‌های مسئولین طراز اول جمهوری اسلامی از ابتدا تاکنون بوده است.
ما در دفاع مقدس بنا داشتیم اگر این جنگ بیست سال هم طول بکشد، هر طور شده بغداد و کربلا را فتح کنیم و از آنجا برای آزادی فلسطین و قدس شریف اقدام کنیم و در نهایت پرچم اسلام را در کاخ سفید به اهتزاز در آوریم ولی وقتی‌که پس از هشت سال اصرار بر تداوم جنگ، بوی شکست را استشمام کردیم بلافاصله قطعنامه ۵۹۸ را به شکلی حماسه وار پذیرفتیم و از مردم جنگ‌زده و از خانواده‌های شهدا و جانبازان به خاطر پاره‌ای از اشتباهات عذرخواهی کردیم.
ما بر مبنای فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در مردادماه ۱۳۶۷ قرار شد، تنها تعدادی از زندانیان سیاسی که در موضع نفاق خود باقی‌مانده بودند، را اعدام کنیم ولی در جایی که مشخص شد تعداد اعدام‌شدگان از مرز چند هزار نفر گذشته است، بلافاصله از مردم بی‌خبر و از خانواده‌های مصیبت‌زده عذرخواهی کردیم و به خانواده‌ها قول دادیم که این کار را دیگر تکرار نخواهیم کرد.
ما احمدی‌نژاد را برای ریاست جمهوری به دیگران ترجیح دادیم ولی وقتی به خاطر صدور پاره‌ای از رفتارهای ناهنجار از جانب وی، به صحت عقل او تردید کردیم، به خاطر این اعتماد نسنجیده و نیز به خاطر فرورفتن در چاه هسته‌ای و در اقیانوس بی‌انتهای اختلاس‌ها، در کمال فروتنی از مردم عزیز عذرخواهی کردیم.
زمانی که در تجمعات سال ۸۸ و به‌ویژه در عاشورای ۸۸، گاهی بعضی از مردم به خاطر خونریزی‌های داخلی می‌مردند یا به خاطر نداشتن تعادل کافی در راه رفتن، از روی پل به پایین پرتاب می‌شدند یا براثر بی‌احتیاطی زیر چرخ‌های ماشین نیروی انتظامی له می‌شدند، با وجودی که تقصیر خودشان بود ولی ما بزرگواری می‌کردیم و در مراسمی رسمی مانند نهم دی از همه آسیب دیدگان عذرخواهی می‌کردیم.
ما بابت واقعه کهریزک و کوی دانشگاه و بابت قتل‌های زنجیره‌ای از خانواده‌های آسیب‌دیده عذرخواهی کردیم.
ما به محض اینکه پی بردیم در کشتار جاده‌ای و فراوانی معتادان و افزایش طلاق و افزایش بیکاری در میان جوانان تحصیل‌کرده، در دنیا رکورد زده‌ایم، بلافاصله از مردم عزیز و به ویژه از خانواده‌های از هم پاشیده شده، و از میلیون‌ها پسر و دختر افسرده و مأیوس از ازدواج و اشتغال، شدیداً عذرخواهی کردیم.
ما بابت فرار مغزها و مهاجرت همیشگی نابغه‌هایمان به آمریکا و اروپا، هر چند ابعاد خسارات بسیار ناچیز و قابل اغماض بود ولی باز هم ترجیح دادیم از مردم عزیزمان و سپس از نابغه‌هایمان که به آنها بی‌اعتنایی کرده بودیم، عذرخواهی کنیم.
ما از مادر مستضعف و محجبه شهید ستار بهشتی از اینکه فرزند جوانش زیر ضربات شکنجه بی‌طاقت شده بود، تقاضای بخشش کردیم.
ما سر راه پدری سبز شدیم که دست خالی و سرافکنده و شرمنده از روی همسر و فرزندانش نای راه رفتن و پای راه رفتن به سمت منزل خود را نداشت و از او عذرخواهی کردیم.
ما از حسن نصرالله و از بشار اسد که وقتی کمک‌ها به دست آنها می‌رسید، در شمارش پول‌ها نمی‌توانستیم به آنها کمک کنیم، عذرخواهی کردیم.
ما به خاطر تزریق فقر و گسترش فحشا زیر پوست شهرها و روستاهایمان از مردم عزیزمان عذرخواهی کردیم.
ما که نزدیک به سی سال سیاست حج را شخصاً خودمان تبیین و ابلاغ می‌فرمودیم، سال‌ها تحقیر ایرانیان را در حج مشاهده کردیم ولی از سیاست‌های غلط گذشته درس عبرت نگرفتیم و بنابراین ناچار شدیم در خصوص فاجعه منا، از غرور جریحه دار شده ایرانیان عذرخواهی کنیم و برای تسلای دل داغدیدگان هم پیام صادر کردیم و هم سه روز عزای عمومی اعلام کردیم و هم اجازه دادیم پیکر جان‌باختگان و پیداشدگان را در گلزار شهدا به خاک بسپارند.
ما در این راستا به‌زودی تعدادی از همین خانواده‌های داغدیده و مصیبت‌زده را گلچین خواهیم کرد و برای دلجویی به منزل آنها خواهیم رفت و در آنجا جلوه‌های زیبایی از ارادت و وفاداری و شیفتگی و دلدادگی را به نظاره خواهیم نشست.
ارادتمند و دوستدار شما
محمد مهدوی فر
تخریب چی و غواص دفاع مقدس
۹۴/۷/۸

منبع:توانا