فرمانداری غلط کرده که به فتنه گران مجوز سخنرانی در ورامین را داده / این رفتارها را ادامه خواهیم داد

50 نفر جمع شده بودند. کسی نیستند، پشیزی ارزش ندارند، چون فتنه‌گران و محکومان فتنه و بازداشتی‌های زندانی دعوت شده بودند و این همایش برای احیای آنها بود. این خیانت به انقلاب است و مردم برای جلوگیری از عبور از خط قرمز آمده بودند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانداری غلط کرده که به فتنه گران مجوز سخنرانی در ورامین را داده / این رفتارها را ادامه خواهیم داد / آن 50 نفری که آمده بودند سخنرانی موسوی لاری را بشنوند، پشیزی ارزش ندارند / به شماها ربطی ندارد که ما چطور فهمیدیم این همایش مجوز نداردروز پنج‌شنبه هفته گذشته، شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان در شهر ورامین همایشی را برگزار کرد که این همایش با تجمع برخی به تشنج کشیده شد. برخی اخبار حاکی از آن است که سیدحسین نقوی حسینی، نماینده این شهر، این جمع را راهبری کرده است. او که به صراحت، حرکت‌ غیرقانونی برهم‌زنندگان همایش اصلاح‌طلبان را تأیید می‌کند و تأکید دارد که «تا زمانی که فتنه‌گران هستند این رفتارها ادامه می‌یابد». نماینده ورامین هدف از حضور خود در میان تجمع‌کنندگان را بآرام کردن آنان معرفی می‌کند .

به گزارش «انتخاب»، متن گفتگو با نقوی حسینی که در حاشیه جلسه علنی امروز ـ یکشنبه ـ مجلس انجام شده، به به نقل از خبرگزاری آنا به شرح زیر است:

آقای نقوی‌حسینی، موضوع لغو عضویت شما در فراکسیون رهروان ولایت مطرح است و امروز در این باره رأی‌گیری شده است، ارزیابی شما چیست؟

چه کسی چنین اظهارنظری کرده است.

آقایان پیرمؤذن و نعیمی رز گفته‌اند.

چنین چیزی نشنیده‌ام.

امروز در جلسه فراکسیون رهروان حضور نداشتید؟

نه نبوده‌ام. تاکنون هیچ‌کس در این باره با من صحبتی نکرده است و در این ماه‌هایی که این حرف‌ها مطرح است هیچ کس چیزی به من نگفته است. من اخبار را در رسانه‌ها می‌شنوم. در جلسات هم حضور می‌یابم ولی در این باره با من حرفی نزده‌اند.

آخرین باری که در جلسه فراکسیون بوده‌اید چه زمانی بود؟

دو هفته قبل در جلسه فراکسیون بوده‌ام.

آقای نقوی به موضوع اتفاقات ورامین بپردازیم. شما گفتید که تجمع در ورامین خودجوش بود ولی در عکس‌ها و فیلم‌ها در دستان تجمع‌کنندگان بنرهای چاپ‌شده دیده می‌شود، چطور می‌شود که تجمعی با وجود این ابزارها خودجوش بوده باشد؟

مگر چاپ بنر چقدر طول می‌کشد؟

چند ساعتی طول می‌کشد.

چند ساعت طول می‌کشد؟ پس تاکنون بنر چاپ نکرده‌اید، بروید چاپ کنید ببینید که چقدر زمان می‌برد.

یعنی این تجمع خودجوش بوده و کسی آن را ساماندهی نکرده است؟

معنی خودجوش این نیست که ساعت یک و نیم عده‌ای از زمین بیرون آمده باشند. خودجوش به این معنی است که وقتی مردم خبر را شنیدند واکنش نشان دادند. خودجوش یعنی اینکه سازمان و نهادی یا ارگانی این موضوع را ساماندهی نکرده است و مردم خودشان حضور یافته بودند.

یعنی خودشان بنر چاپ کرده بودند؟

بله خودشان در عرض نیم ساعت بنر چاپ کردند.

خب چاپ بنر هزینه دارد. چطور اینها این هزینه را پرداخت کردند؟

5 تومان یا 50 تومان هزینه برای چاپ بنر زیاد است؟ و این معنی را می‌دهد که یک ارگان از آنهاحمایت کرده است؟ این چه حرفی است، این مردم میلیون‌ها تومان برای انقلاب هزینه می‌کنند.

یعنی شما از قبل خبر نداشتید؟

چرا من شنیده بودم، اما آن موقع آنجا نبودم. یک ساعت پس از برگزاری این تجمع به آنجا رسیدم. اگر من نبودم مردم فتنه‌گرها را لت و پار می‌‌کردند و به حساب‌شان می‌رسیدند. من مردم را آرام کردم. اصلاح‌طلبان تا 100 سال دیگر باید از من تشکر کنند والا مردم آن‌قدر خشمگین بودند که می‌خواستند بساط‌شان را به هم بریزند. مردم هیچ حرکتی نکردند،‌ همایش‌شان برگزار شد و به هیچ‌کس هم انگشتی نخورد. دیشب هم آقای موسوی‌لاری مصاحبه‌ای داشت و اعلام کرد که محافظانش عمامه‌اش را انداخته‌اند. اصلاح‌طلبان در میان مردم جایگاهی ندارند و دنبال تبلیغات هستند. ببینید، همایش در سطح چهار شهرستان بود، اما 50 نفر جمع شده بودند؛ این نشان می‌دهد که جایگاهی در میان مردم ندارند و دنبال غوغاسالاری هستند و می‌خواهند جنجال درست کنند.

آن 50 نفر آنقدر وحشت ایجاد کرده بودند که یک عده برای جلوگیری از آن، تجمع کنند؟

50 نفر جمع شده بودند. کسی نیستند، پشیزی ارزش ندارند، چون فتنه‌گران و محکومان فتنه و بازداشتی‌های زندانی دعوت شده بودند و این همایش برای احیای آنها بود. این خیانت به انقلاب است و مردم برای جلوگیری از عبور از خط قرمز آمده بودند.

مثلا چه کسانی بودند که حساس شدید. منظورتان از فتنه‌گران آقای موسوی‌لاری است؟

من نام نمی‌برم؛ عددی نیستند، فردا گنده می‌شوند. بعد می‌گویند نقوی‌حسینی گفته است این فتنه‌گر است و آن فتنه‌گر.

آقای نقوی انتقاد مهم به شما این است که شما به عنوان نماینده چرا به میان افرادی رفتید که با حرکت‌های غیرقانونی، علیه یک برنامه قانونی چماقداری کردند.

چماق‌دار نبودند، نه علیه کسی حرفی زدند و نه حرکتی کردند؛ روحانیون و فرزندان شاهد بودند. تا زمانی که فتنه‌گران هستند این رفتارها ادامه می‌یابد.

این همایش مجوز داشت؛ چرا شما این طور می‌گویید؟

چه کسی گفته است که مجوز داشته، وزیر کشور باید در این زمینه پاسخ بدهد.

فرمانداری گفته است که مجوز داشته است.

غلط کرده است مجوز داده است. کسی که خلاف کرده است باید پاسخ بدهد. این همایش از سوی کدام حزب رسمی برگزار می‌شد؟ کدام افراد شناخته‌شده این همایش را برگزار کرده‌اند؟

آقای موسوی‌لاری در این همایش بودند که شناخته شده است. خانم آذر منصوری مجوز این همایش را گرفته است.

به مسئول سیاسی حزب منحله مشارکت مجوز می‌دهند؟ (در همین زمان نقوی‌حسینی رو به یکی از خبرنگارانی که در میانه گفت‌وگو با نقوی حسینی وارد شده بود، گفت برو مطالعه کن و چرت و پرت نگو بچه جان. شما درست نمی‌خوانید، چه چیزی توی کله شما آورده‌اند.) مجوز برای چه تشکلی صادر شده است.

تجمع‌کنندگان چطور این موضوع را فهمیدند که این همایش مجوز ندارد؟

به تو ربطی ندارد. 400 نفر مردم بودند 50 نفر در همایش بودند.

منبع:پژواک ایران