PEZHVAKEIRAN.COM فراخوان مشترک ؛ در مضحکه انتخابات رژیم اسلامی شرکت نکنید
 

فراخوان مشترک ؛ در مضحکه انتخابات رژیم اسلامی شرکت نکنید

 

 

آنچه به نام انتخابات در ایران زیر حاکمیت رژیم اسلامی جریان دارد، کوچکترین ربطی به حق رأی و حق انتخاب آزادانه آحاد جامعه ندارد. این مضحکه با هیچ استانداردی انتخابات نیست. نه فقط بخاطر شورای نگهبان و هزار فیلتر که حتی خودی های رژیم را هم تصفیه میکند، بلکه مهمتر به این خاطر که آزادی احزاب و مطبوعات و فعالیت سیاسی برای مردم و مخالفین و حتی منتقدین نیم بند حکومت هم وجود ندارد. تحت اختناق لیستی از سرسپرده ترین حامیان حکومت و ولی فقیه را جلو مردم میگذارند تا با رأی مردم برای خود مشروعیت بخرند. از نظر مردم نه این رژیم و نه این باصطلاح انتخاباتش کوچکترین مشروعیتی ندارند.

 

کارزار "انتخابات" دو ارگان"مجلس شورای اسلامی" و "خبرگان"، در واقعیت عرصه کشمکش جناحها و دارودسته های رژیم اسلامی بر سر تقسیم قدرت و گرفتن سهم از حاصل استثمار طبقه کارگر و توده های زحمتکش وغارت منابع و ثروت جامعه است. این بار ماهیت و فرم این معرکه گیری از همیشه آشکارتر در برابر چشمان مردم قرار گرفته است. خامنه ای در مقام ولی فقیه رژیم در اوج وقاحت از مردم و حتی مخالفین نظام میخواهد که در این مضحکه آشکار شرکت کنند و بر ادعای مشروعیت رژیمش مهر تایید بکوبند. روحانی و اعتدالیون و اصلاح طلبان حکومتی نیزعلیرغم رد صلاحیت های گسترده هم جناحی هایشان، از مردم میخواهند در این نمایش شرکت کنند.کلیه دار و دسته های حکومت علیرغم جدال و کشمکش حادی که با یکدیگر دارند، در یک چیز مشترکند: کشاندن مردم پای صندوق ها و مشروعیت خریدن برای حکومت منحوس شان.

 

در این نمایش انتخاباتی نباید شرکت کرد. شرکت در این انتخابات با هر انگیزه ای که باشد به معنای کوبیدن مهر تأیید به حکومت اسلامی و به معنای تداوم فقر و فلاکت اقتصادی، به معنای تداوم نظام آپارتاید جنسی، به معنای تشدید فشار سرکوب و تداوم بی حقوقی های سیاسی و اجتماعی است. باید به سینه خامنه ای و رفسنجانی و روحانی و سپاه پاسداران و همه مجیزگویان ریز و درشت آنها قاطعانه دست رد زد. باید از شکاف های درونی بالایی ها و از بحرانی که سرتاپای حکومت را گرفته است استفاده کرد و فضای اعتراض به کل این حکومت و کلیه دار و دسته هایش و اعتراض به جهنمی که بر سر اکثریت جامعه حاکم کرده است، را گسترده تر کرد. باید از این فضا برای متشکل شدن بیشتر و آمادگی بیشتر برای تعرض گسترده علیه کلیت جمهوری اسلامی استفاده کرد.

 

کارگران و مردم آزادیخواه!

 

اگر خواهان پایان دادن به فقر و فلاکت اقتصادی و این همه مصائب و بی حقوقی ها هستید، اگر خواهان آزادی و برخورداری از یک زندگی مرفه و آسوده هستید، اگر خواهان پایان دادن به تبعیض و بیحقوقی زن و دخالت مذهب در حکومت و در زندگی خود هستید، به پای صندوق های رأی حکومت نروید و همه جا تبلیغ کنید که نباید در این نمایش شرکت کرد. هر بحث و فرصتی درمورد"انتخابات" را به صحنه افشاگری و مبارزه علیه جمهوری اسلامی تبدیل کنید و اجازه ندهید با فرمول فریبکارانه انتخاب "بد" به جای "بدتر"جریانات مجیزگوی جمهوری اسلامی بخشی از جامعه را به پای صندوق رأی بکشانند. با نرفتن به پای صندوق ها این بساط را به عرصه رسوائی رژیم تبدیل کنید و عزم خود را برای به زیر کشیدن رژیم سرمایه داری اسلامی نشان دهید.انتخاب واقعی کارگران و مردم تشنه آزادی در ایران سرنگونی انقلابی جمهوری اسلامی و تحقق آزادی و برابری و دخالت مستقیم در حاکمیت و اداره جامعه است.

 

حزب کمونیست ایران

حزب کمونیست کارگری ایران

حزب کمونیست کارگری - حکمتیست

 

بهمن ۱۳۹۴ - ژانویه ۲۰۱۶

منبع:پژواک ایران