PEZHVAKEIRAN.COM هم سوخته شمع ما / هم سوخته پروانه /بشکست صبوح هامان!
 

هم سوخته شمع ما / هم سوخته پروانه /بشکست صبوح هامان!
صبا صبحی

با تشکر از روشنگریهای خانم عاطفه اقبال  

بایدمنتظر ماند و دید که در مسابقه شهید سازی و شهید پروری و تعزیه بازی و کربلا سازی و... بین سازمان مجاهدین خلق و رژیم جمهوری اسلامی کدامیک گوی سبقت را میبرند و جایزه نسل کشی و جنایت علیه حقوق بشر به کدامیک میرسد؟

این ایدئولوژی پایه ای برای رهبری مجاهدین خلق که در هر کارزاری که به نقطه  ناتوانی مطلق ناشی از تحجر و عقب ماندگی ذهنی شان میرسند، برای بقیه تصمیم میگیرند که "عاشوراگونه " خودکشی کنند تا حداقل نامشان بر دهانها بماند، روشی شناخته شده است ! همین ها که با تمام اطوارهای "خانم برگزیده "تلاش میکنند به نمایندگان عالیرتبه کشورهای مختلف بیاموزند "میتوان و باید" ولی خودشان همواره عاجزند، چرا که رهبری مجاهدین فقط به فکر حفظ خودش است وبس...

داستان های کشتار های زندانهای اشرف و لیبرتی و برملا نشدن رازهای این دو کمپ  مخوف ،چه از جانب مجاهدین و چه از جانب رژیم جمهوری اسلامی علت اصلی کشدار شدن همین روش هاست . همین است که مجاهدین باز جرأت میکنند عده ای از بهترین فرزندان این ملّت را فدای خواسته های مقطعی رهبری شان کنند.

کشتار بیرحمانه مظلومان دست بسته ده شهریور در کمپ اشرف یاد آور جنایتهایی است که آبشخور آن چه از طرف مجاهدین و چه از طرف حکومت ایران نگاه ابزاری به انسانهایی است که تا بن و استخوان به رهبری شان اعتماد کور کورانه کرده اند.

مع الاسف که باید باز نوحه خوانی کرد: "به جایی ره نجویم که من گم کرده  راهم!!!

خانم اقبال به درستی در متن افشاگری شان اشاره کرده اند که نقش تاجر زرنگ و غیرت برای اموال مجاهدین از طرف رهبری مجاهدین چیزی نیست به جز بی غیرتی بر جان انسانهایی  که زیر دست آنها سالهای زندگی شان را به این رهبری فروخته اند .

گزافه گویی هایی که به رزمندگان اینطور القا میکند که عنصر "مجاهد"خلق بالاترین ارزش است ولی وقتی زمان چانه زدن بر سر جان "بالایی" هاست جان صدها مجاهد بیگناه در ترازوی اموال حرام رهبری قرار میگیرد ! ای وای بر سنگین دلان .

براستی که کلمات یاری نمیکند که ابعاد قضایا را نوشت . حمایت از کمپین نجات افراد لیبرتی حتما نور امیدی برای کمک به عزیزانمان در لیبرتی است. 

ای وای چه یارانت / گلهای بهارانت / رفتند از این خانه هم سوخته شمع ما وهم سوخته پروانه  

توصیه میکنم اگر حوصله داشتید این نوحه را گوش کنید!!!    

http://www.abanmusic.org/%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%BA%D9%84%D8%A7%D9%85-%DA%A9%D9%88%DB%8C%D8%AA%DB%8C-%D9%BE%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%BA%D8%B1%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D9%86%D9%87/

صبا صبحی 26 آپریل 

منبع:پژواک ایران