PEZHVAKEIRAN.COM اجرای حکم شلاق یک زن در ملا عام
 

اجرای حکم شلاق یک زن در ملا عام



حکم شلاق حدی زنی که چهار سال پیش بخاطر داشتن رابطه نامشروع با یک مرد و با مشارکت وی اقدام به قتل همسرش نمود ، در ملا عام اجرا شد. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران، دادستان گلپایگان،در مورد جزئیات این حادثه گفت: در تاریخ شانزدهم تیرماه 1391خانم س-ت با اعلام شکایت به دادسرای عمومی و انقلاب گلپایگان اعلام مفقودیت شوهرش را مطرح کردوتحقیقات اولیه قاضی پرونده و مامورین پلیس آگاهی، حاکی از وقوع جرم بود 

علیان اظهار کرد: پس از جمع آوری دلایل و تفهیم اتهام اولیه عنوان مخفی کردن شوهر،متهمه تحت قرار روانه زندان شد.

دادستان گلپایگان تصریح کرد:سرانجام با ادامه تحقیقات، مشارالیه لب به اعتراف گشود و جنایت واقع شده را بر ملا و اعلام کردبا همکاری قاتل به نام ح-ف به لحاظ انگیزه شهوانی و رابطه نا مشروع، اقدام به قتل شوهرش نموده است.

ویافزود:پس از اعتراف متهمه، در همان مراحل اولیه متهم دیگر دستگیر و به اتهام مباشرت در قتل عمد و رابطه نامشروع حدی، هر دوی آنان روانه زندان شدند و با صدور کیفر خواست و حکم قصاص برای آقای ح-ف به ارتکاب قتل عمدی و صد ضربه شلاق حدی به اتهام رابطه نامشروع و صدور حکم پانزده سال حبس برای متهمه به اتهام معاونت در قتل و صد ضربه شلاق حدی صادر شد که این احکام در دیوان عالی کشور تاییدو با توجه به قطعیت حکم ،هر دو در زندان به سر می برند .

علیان بیان داشت شلاق حدی زن متهمه با توجه به تصریح در حکم که باید در ملاء عام و در شهرستان محل وقوع جرم اجرا شود   با تدابیر لازم اجرا شد.

لازم به ذکر است بدلیل تقاضای اولیای دم مبنی بر اجرای حکم اعدام مرد قاتل در شهرستان وقوع جرم ، حکم اعدام وی نیز بزودی اجرا خواهد شد.  

منبع:پژواک ایران