PEZHVAKEIRAN.COM دستگیری ۱۵ نفر در یک پارتی در پردیس + عکس
 

دستگیری ۱۵ نفر در یک پارتی در پردیس + عکس


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس از دستگیری هنجارشکنان شب‌ قدر در باغ‌ویلایی در پردیس خبر داد.

حیدر فتاحی امروز در گفت‌وگو با فارس، در خصوص دستگیری این افراد در شهرستان پردیس اظهار داشت: این دستگیری صحت دارد؛ متأسفانه روز گذشته و در آستانه شب‌های قدر تعدادی پسر و دختر بدون داشتن نسبت خانوادگی در باغ‌ویلایی، به برگزاری مراسم لهو و لعب اقدام کردند.

وی افزود: تعدادی از این افراد به استفاده از مشروبات الکلی اقدام کرده بودند که با گزارش ضابطان به دستگاه قضایی، دستور ویژه برخورد قاطع با این هنجارشکنان صادر شد و پیرو آن تمام متهمان دستگیر شدند و پرونده آن‌ها در حال رسیدگی است.

فتاحی در خصوص سن و تعداد متهمان گفت: 15 متهم با میانگین سنی 25 تا 35 سال دستگیر شدند که متأسفانه با توجه به عدم نظارت خانواده‌ها در این محل حضور یافته و به شرب خمر اقدام کرده بودند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس ادامه داد: متأسفانه صاحب این باغ‌ویلا در خارج از کشور حضور دارد و این محل را به‌صورت اجاره در اختیار افراد قرار داده و آن‌ها با برپایی این‌گونه مراسم،‌ دختران و پسران را به این محل می‌آوردند و با توجه به معماری این محل و وجود استخر، محوطه باز، چندین سوئیت مجزا و... آشکار شد که این ویلا برای برپایی این‌گونه مراسم ساخته شده است.

وی در خصوص مجازات این افراد گفت: متهمان در بحث مصرف مشروبات الکلی با مجازات حد مواجه می‌شوند؛ اما در صورت اثبات در مورد روابط نامشروع، شلاق، زندان و ... را در پیش رو دارند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس ادامه داد: یکی از اصلی‌ترین عواملی که این‌گونه افراد هنجارشکن در جامعه جان می‌گیرند و پا روی اعتقادات می‌گذارند، شبیخون فرهنگی بوده که متأسفانه در جامعه به وجود آمده است.





منبع:پژواک ایران