وکیل مدیر سایت معماری نیوز هم به دادسرا احضار شد


یکی از وکلای یاشار سلطانی مدیرمسئول بازداشت شده سایت معماری نیوز بدلیل گفتگو با خبرگزاری ها و اطلاع رسانی در این خصوص به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از مسیر آنلاین، یکی از وکلای یاشار سلطانی مدیرمسئول سایت معماری نیوز (که بدلیل افشای پرونده املاک نجومی شهرداری تهران مورد شکایت و بازداشت شده است) صبح امروز بدلیل گفتگو با خبرگزاری فارس و اطلاع رسانی در این خصوص به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد.

متن گفتگوی وکیل یاشار سلطانی با فارس که در تاریخ  ۹۵/۶/۲۷ منتشر شد به شرح ذیل است:

سید صادق کاشانی وکیل مدافع یاشار سلطانی در گفت وگو با خبرنگار قضایی فارس با اعلام این خبر گفت: “امروز صبح موکلم برای حضور در دادسرا به شعبه چهارم دادسرای فرهنگ و رسانه مراجعه کرد”.

وی گفت: “پس از مدتی برای موکلم قرار وثیقه ۲۰۰ میلیونی صادر شد و از آنجا که موکلم از تودیع وثیقه عاجر بود به این ترتیب قرار وثیقه به بازداشت تبدیل شد”.

کاشانی درباره شکات موکلش گفت: “سلطانی ۳ شکایت دارد که در شعبه چهارم دادسرا به ریاست بازپرس مرداخانی در حال رسیدگی همزمان است”.

وی افزود: “اولین شکایت مربوط به انتشار خبر عروسی دختر قالیباف در پارک لویزان بوده و دومین شکایت مربوط به انتشار خبری در خصوص فعالیت فرزند آقای چمران در شرکت نوسازی اراضی عباس آباد بوده و در نهایت شکایت سوم مربوط به شکایت قالیباف به واسطه انتشار لیست واگذاری مسکن است”.

وکیل سلطانی گفت: “به هر تقدیر ما فردا به دادسرا خواهیم رفت تا مقدمات تودیع وثیقه را فراهم کنیم”.

وکالت مدیر مسئول سایت معماری نیوز را مهدی جعفری نژاد، علی مهرآرا و سید صادق کاشانی برعهده دارند.

منبع:پژواک ایران