PEZHVAKEIRAN.COM 12 of 109 Print all In new window حسین صادقی: در حمایت از اعتصاب غذا و مطالبات فرزندم دست به اعتصاب غذا زده ام
 

12 of 109 Print all In new window حسین صادقی: در حمایت از اعتصاب غذا و مطالبات فرزندم دست به اعتصاب غذا زده ام

 

«حسین صادقی» پدر «آرش صادقی» زندانی سیاسی محبوس در سالن ۱۰ بند ۸ زندان اوین، که فرزندش آرش در اعتراض به بازداشت ، نقض های مکرر قانونی در پرونده همسرش «گلرخ ایرایی» و خودش دست به اعتصاب غذا زده است و در شصت و هفتمین روز از اعتصاب غذای اعتراضی خود به سر می برد، طی گفتگویی با «کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی» گفته است ” ” فرزندم آرش درشصت و هفتمین روز از اعتصاب غذای اعتراضی خود پیکار لحظه به لحظه... با مرگ را تجربه می کند.

روز دوشنبه ۶ دی ماه آرش به دلیل وخامت جسمی اش به صورت اورژانسی به بیمارستان طالقانی منتقل شد  و تحت معاینه و آزمایش قرار گرفت. پزشکان بیمارستان وضعیت جسمی فرزندم را شدیدا وخیم گزارش کردند و درنتیجه ای کتبی، از «وضعیت قلبی خطرناک» ، «خطر ایست قلبی» ،«خطر به کما رفتن و حتی فوت فرزندم» هشدار داده اند. اکنون ازروز جمعه هفته گذشته ( ۳۳دی ماه) در اعتراض به عدم توجه مسوولین جهت رسیدگی به مطالبات فرزندم ،ممنوع الملاقات بودن با همسرش و همچنین در حمایت ازاعتصاب غذا و خواسته هایش دست به اعتصاب غذا زده ام و خواستار رسیدگی به مطالبات و وضعیت وخیم فرزندم هستم و ازهمگان می خواهم صدای فرزندم، همسرش و دیگران عزیزان در بند باشند.

مسئولین با اینکه خطر به کما رفتن و حتی فوت فزندم بصورت جدی وجود دارد هیچ گونه واکنشی نسبت به خواسته های او و رسیدگی به شرایطش صورت نداده اند. باید به درستی فهمید اینکه گفته می شود اعتصاب کنندگان جان خود را برای رسیدن به خواسته هایشان در معرض خطر قرار داده اند ، یک شعار سیاسی نیست. چرا که از منظر پزشکی اعتصاب غذا عوارض بسیار جدی بر سلامت اعتصاب کنندگان خواهد گذاشت.”

بخوانید: https://goo.gl/Sr1t1f
تلگرام کمپین:
https://telegram.me/kampain_info
فیس‌بوک کمپین:
https://www.facebook.com/k.zendanian

منبع:پژواک ایران