PEZHVAKEIRAN.COM ترور در منچستر بار دیگر تروریسم اسلامی جنایتی هولناك آفرید
 

ترور در منچستر بار دیگر تروریسم اسلامی جنایتی هولناك آفرید

 

 

یك انفجار تروریستی در ساعات پایانی كنسرت "آریانا گرانده" در شهر منچستر در دوشنبه شب ۲۲ مه منجر به كشته شدن ٢٢ انسان بیگناه و زخمی شدن ٥٩ نفر گردید. قربانیان این جنایت عمدتا جوانان و نوجوانان و بعضا کودکان بوده اند. گروه اسلامی داعش مسئولیت این كشتار وحشیانه را بعهده گرفته است، بی شرمانه اعلام كرده است كه "یکی از سربازان خلافت" این کار را "در تجمع صلیبیون" انجام داده است!

 

حزب كمونیست كارگری این جنایت را قویا محكوم میكند. قلب ما با قربانیان و خانواده ها و عزیزان این فاجعه تروریستی است. قلب ما با پدران و مادرانی است كه فرزندان و عزیزان خود را از دست داده اند.   

 

این جنایت تروریستی گوشه ای از تهاجم وحشیانه تروریسم اسلامی علیه تمدن و آزادیخواهی و شادی و انسانیت است كه در هر گوشه جهان كه پرسه میزند، جنایت و تباهی و سیاهی خلق میكند. تاریخ جنبش اسلامی، از ایران اسلام زده و افغانستان و عراق گرفته تا لیبی و سوریه و هر گوشه دیگری از جهان، تاریخ كشتار و تبهكاری است.

 

برای نابودی این جریان باید به میلیتاریسم و قلدرمنشی و سركوبگری پایان داد. دول غربی و در راس آنها دولت آمریکا و همچنین دولت روسیه با سیاست های ارتجاعی شان در منطقه سهم بزرگی در شکل دادن به دولت ها و دار و دسته های اسلامی دارند. بشریت آزادیخواه باید در سطح جهان در مقابل این دولت ها و سیاست های جنایتکارانه آنها و همینطور جریانات راسیستی که به جنبش اسلامی زمینه رشد میدهند قاطعانه بایستد. برای نابودی توحش اسلامی، برای خلاصی بشریت از چنگال این تبهكاران باید دولتهای اسلامی را با یك خیزش و انقلاب توده ای بزیر كشید و ریشه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی این جریانات را خشکاند.  

 

باید بشریت را از شر تروریسم اسلامی خلاص كرد. و این یكی از اهداف سیاسی كمونیسم كارگری است.

 

حزب كمونیست كارگری ایران

۲ خرداد ۱۳۹۶، ۲۳ مه ۲۰۱۷ 

 

منبع:پژواک ایران