حرامخواران، ادعای رای حلال دارند!

 

 

چکیده : حضرات جمنا که از رای حلال و رای مومنانه دم می‌زنید چه کسانی حرامخواری کرده‌اند؟ سکوت شما و رسانه‌هایتان در برابر  فساد هشت ساله دولت به اصطلاح پاکدستتان جایی برای ادعای حلال بودن امروزتان نگذاشته و سکوت و مماشات در برابر این جریان دزد و فاسد و منحرف که اکثریت آنها در ستاد انتخاباتی اتان حضور داشتند و کاندیدایتان که مسئولیت قضایی در آن زمان داشت هم کاری نکرد، لااقل عاقل باشید و این لجن زار متعفن را به هم نزنید. این سخن ناشایستی که از رای حلال بر زبان دارید بهتر می‌دانید که در این گفتار و با آن کردار سابق که از شما سراغ داریم صادق نیستید که نه آدرسی از رای حلال و نه نشانی از پاکدستی در شما نیست...

 

علی‌رضا کفایی:

تحلیل گروههایی از اصولگرایان پیرامون انتخابات ریاست جمهوری که بیشتر از خانه تئاتر جمنا یی ها بیرون می آید به کارتون های سرگرم کننده برای کودکان می ماند تا تحلیل.

شایسته است که بزرگان اصولگرا دقت کنند و با ورود به میدان، از کیان حزبی و سیاسی خود دفاع نمایند که اگر وضعیت به همین منوال و در دست عده ای که کودکانه می اندیشند و برای بازار گرمی و خود ارضایی جناحی خود و سرگرم کردن حامیان بر همین سبیل ادامه دهند، این بچه هایی که با دیدن کارتون های جمنایی به شوق آمده و هیجانی می شوند دیر یا زود اصولگرایی را به اضمحلال خواهند کشید. هر چند که تا اینجای کار تقصیر دارند اما می توان به بازسازی پرداخت و آب رفته را به جوی باز گرداند، اصلاح طلبان هم حضور یک رقیب قدرتمند سیاسی را در صحنه لازم می دانند و در موارد عمده، اندیشه های حزبی به هم نزدیک است ولی این نو رسیده ها که نه اندیشه می کنند و نه از اصول می دانند و نه سیاست ورزی را بر می تابند و جز در تخریب و هتاکی و فخاشی و خط و نشان کشیدن و تهمت بستن و تندروی و خشونت و رجز خوانی در همیان ندارند، خطری برای اصولگرایی هستند. پاسخ این کارتون سازی های بچه گانه را خود اصولگرایان دهند بهتر است و حداقل این است که انصاف را رعایت کرده اند و از اخلاق و وجدان و انسانیت طرفی بسته اند که هم به کار دنیایشان خواهد آمد و هم آخرت.

در این چند روز پس از انتخابات موجی از اهانتها به رای مردم و به طریق اولی به خود مردم وارد آوردند که سابقه ای از آن تا پیش از این نمی‌توان یافت و تا حدودی هم خانواده با صهیونیزم و سردمداران کنونی آمریکا بود. هر آنچه که قرار بود اسرائیل و آمریکا از توهین و افترا به انقلاب بر بندد، اینان در لباس انقلابی گری نثار ملت کردند.

رئیس جمنا در خطابه‌ی خود به صراحت گفت که شانزده میلیون رای مومنانه خالص به دست آورده اند، یعنی اینکه آرای نزدیک به بیست و چهار میلیون، مومنانه نیست، یعنی مردمی که به دکتر روحانی رای دادند مومن نبودند.!

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز گفتند که آقای رئیسی در انتخابات شانزده میلیون رای حلال بدست آورد. یعنی اینکه بیست و چهار میلیون رای مردم به روحانی حرام است.!

در خلال تبلیغات انتخاباتی خود آقای رئیسی می‌گفتند که ما به دنبال رای حلال هستیم و همه می دانند راههای حلالی که ایشان می خواستند از آن طریق رای حلال جمع آوری کنند چه بود.! و همه دیدند که با چه کسانی نشست و با چه کسانی ائتلاف کرد و با چه کسانی عکس یادگاری گرفت.!

هر جند وزارت کشور اعلام نمود که” مشخص نیست استفاده از واژه “آرای حلال” بر چه مبنا و با چه هدفی صورت گرفته است؟…… تقسیم بندی این مردم عزیز و بزرگوار به عناوینی مانند انقلابی و غیر انقلابی یا “آرای حلال” و …. ظلم بزرگی است که باعث ایجاد تفرقه و آسیب جدی به وحدت ملی و امنیت ملی می شود.” و یا اظهار داشته اند” اینکه از جناب آیت الله جنتی خواسته اند آرای آقای رئیسی از شانزده میلیون به نوزده میلیون و آرای آقای روحانی از بیست و سه میلیون به بیست و یک میلیون تغییر یابد با هیچ منطق شرعی، قانونی و مردمسالاری منطبق نیست و ادعایی غیر قابل باور است.” اما باید گفت که همه چیز مشخص است. این جماعت اعتقادی به رای مردم ندارند و هرگاه شکست خورده اند، مردم را متهم کرده اند به انگلیسی و بی ایمان و مرتد و اکنون هم که به صراحت می گویند رای ما مومنانه بود و آرای خود را حلال می دانند.

اگر کمی به عقب برگردیم و کارنامه این مدعیان رای مومنانه و حلال را بررسی کنیم واقعیتهایی روشن می شود که هر چند برای این جماعت جمنایی عبرت نشده و نمی شود ولی این حسن را دارد تا مردمی که به سبب رایشان به انگلیسی و کفر و حرام رایی متهم می شوند، یکبار دیگر اظهر من الشمسی را که خود بخوبی می دانند و جفاهایی که همچنان بر این ملت پاک و صادق و مومن می رود مرور کنند.

اینکه امروز اینان در شکست سنگینی که چندین و چند باره خورده اند به داوری نشسته و حکم بر طرد مردم داده و آنها را به مومن و کافر و رایشان را به حلال و حرام تقسیم می کنند و عدالتی را در قضاوت آنها نمی بینیم از این است که قوه ی غضبیه و قوه ی شهویه تحت ضبط و نظارت قوه ی عاقله نیست، همان است که در بالا اشاره شد که تحلیل نمی کنند بلکه کارتون سازی کودکانه ای از ماجرا دارند و مطیع شهوت و شهرت و طالب قدرت هستند و معلوم است که امیال شهوانی و بل شیطانی و طمع قدرت رهزن عدل و عدالت در قضاوت است و هر جا که میل و طمع به میان آید لاجرم داوری آدمی را تیره می کند، مضاف بر این باید یادآور شد که این گروه در برابر حرامخواری ها و فسادهای بزرگی که در دولتهای محبوبشان (نهم و دهم) اتفاق افتاد یا همداستان بودند و یا سکوت کردند که در هر صورت شریک دزد محسوب می شوند که امروز با گریم رفیق قاقله شده اند، حرامخواری و عادت به آن و شرکت در گسترش آن و مخصوصاً تاراج بیت المال مسلمین و دفاع از آن همه فسادی که در آن دولت رخ داد حرامخواری آشکاری بود که از قضای روزگار همان که باید دزدان و اختلاس گران را در آن زمان به محکمه می کشاند و داد ملت را می ستاند، کاندیدای آنها شد و از رای حلال، شعار ساخت و امروز پس از انتخابات حامیانش، افتضاح شکست خود را نمی توانند توجیه کنند فلذا با فرار به جلو و برای رد گم کردن و خلاصی از مطالبه مردم به تقسیم بندی ملت به رای حلال و رای حرام روی آورده اند و دو قطبی غیر اخلاقی و برنامه ریزی شده ای را اجرا می کنند.

مسلم است آنانکه حرامخواری کردند و یا در برابر حرامخواران سکوت کردند نمی توانند رای حلال دهند و معلوم است که چه کسانی حرامخوار بوده اند و ملت بر آن واقف گشته و با رای خود به دکتر روحانی دست رد بر سینه حرامخواران زدند و اگر تقسیم باید کرد رای اکثریت مردم به روحانی باید حلال تلقی شود ولی به هیچ روی قائل به این تقسیم بندی نیستیم و همان مردم عزیزی هم که به رئیسی رای دادند رای حلال و قابل احترام است. اساساً اینگونه برداشت و تقسیم بندی جایی در محاسبات ندارد و اخلاقی و انسانی نیست. در یک انتخابات سالم هر کسی آزاد است به تشخیص خود رای دهد و هر رایی که از صندوق بیرون آمد قابل قبول و احترام است و همه باید تمکین کنند و رئیس جمهور منتخب هم رئیس جمهور همه است نه یک گروه خاص و البته باید در مسیر رای مردم حرکت نماید.

به یاد آوریم که رحیمی معاون اول احمدی نژاد که مورد حمایت همین حضرات بود به وضوح در نامه ای به رئیس دستگاه قضا نمونه ای از حرامخواری در مورد پولهای کثیف و انتخابات مجلس اصولگرایان و مسئولان وقت دستگاه قضایی را نشان داد” ….فردی که بخشی از کمک مردمی جهت برگزاری انتخابات مجلس هشتم را تقبل نمود و  بنده به واسطه آن متهم و محاکمه شدم توسط تنی چند از مسئولان وقت دستگاه قضائی و برخی نمایندگان مجلس به اینجانب معرفی گردید که شواهد و مستندات آن  به دادگاه ارائه شده است. بنده نیز پس از استعلام از دستگاه های نظارتی و  دریافت پاسخ مثبت، ایشان را پذیرفتم…. مبالغ مزبور برای کمک به داوطلبان  نمایندگی در مجلس هشتم بود که فهرست اسامی آن ها به همراه شماره چک ها و  مبالغ دریافتی موجود و نسخه ای از آن به دادگاه محترم تسلیم شده است. کمک  گیرندگان نیز صرفا توسط این جانب و برخی از فعالان و مسئولان سیاسی و شاخص  کشور به شخص کمک کننده معرفی و چک مربوطه از ایشان دریافت کرده اند و ریالی  از وجه مورد بحث در امر دیگری به جز تبلیغات مجلس هشتم مصرف نشده است….”

یا آقای مرتضوی، قاضی معروف و رئیس تحمیلی تامین اجتماعی آن زمان نحوست، اعتراف کرد که صد و پنجاه نفر از نمایندگان مجلس هشتم در دوره نمایندگی مبالغی از تامین اجتماعی دریافت کرده اند.

یا ماجرای قالیباف که آقای جهانگیری در مناظره ها تا حدودی سر بسته افشا کرد و نمونه های بسیاری که برخی هنوز اعلام نشده است.

“مطابق محاسبه بانک مرکزی در دولت قبل فقط یکصد و بیست چهار میلیارد دلار هزینه‌های «فاقد سند» وجود دارد. با این پول‌ها همه کار می‌توان کرد. همین الآن دار و دسته دولت سابق به افراد می‌گویند برای مجلس نامزد شوند تا خرج تبلیغاتتان را بدهند.

به جای اینکه یارانه‌ها را به کارخانه‌ها بدهند٬ به مردم دادند. چرا؟ چون دنبال رأی مردم بودند، کاری به کار اشتغال و رشد نداشتند؛ به همین خاطر همه آمارها و شاخص‌های اصلی منفی شد آن هم در شرایطی که دولت هفتصد میلیارد دلار درآمد نفتی داشت. این پولها کجا رفت؟”(حجاریان)

با این اوصاف و اسناد چه رویی دارید که از رای حلال خود می گوئید؟ آن همه دزدی و اختلاس و ارتشاء و پول کثیفی که خرج انتخابات کردید و افشا شده است را چگونه انکار می کنید؟ مگر آنکه از دین گریزان شده باشید و به داوری روز جزا اعتقادی نداشته باشید که چنین داوری می کنید.!

حضرات جمنا که از رای حلال و رای مومنانه دم می‌زنید چه کسانی حرامخواری کرده‌اند؟ سکوت شما و رسانه‌هایتان در برابر فساد هشت ساله دولت به اصطلاح پاکدستتان که به قول آقای حجاریان”  دولت معجزه هزاره سوم «هم حیف کرد» و «هم میل» و نمی‌دانم حیفش بیشتر بود یا میلش، این به عهده کارشناسان اقتصادی است که میزان حیف و میل را معلوم کنند.” جایی برای ادعای حلال بودن امروزتان نگذاشته و سکوت و مماشات در برابر این جریان دزد و فاسد و منحرف که اکثریت آنها در ستاد انتخاباتی اتان حضور داشتند و کاندیدایتان که مسئولیت قضایی در آن زمان داشت هم کاری نکرد، لااقل عاقل باشید و این لجن زار متعفن را به هم نزنید که بوی گند آبش ملت را آزار می‌دهد و این سخن ناشایستی که از رای حلال بر زبان دارید و از ایمان خود می‌گوئید مردم را آزار می‌دهد و خود بهتر می‌دانید که در این گفتار و با آن کردار سابق که از شما سراغ داریم صادق نیستید که نه آدرسی از رای حلال و نه نشانی از پاکدستی در شما نیست.

لقمه ای کان نور افزود و کمال
آن بود آورده از کسب حلال
روغنی کاید چراغ ما کشد
آب خوانش چون چراغی را کشد
علم و حکمت زاید از لقمۀ حلال
عشق و رقت آید از لقمۀ حلال
چون ز لقمه تو حسد بینی و دام
جهل و غفلت زاید، آن را دان حرام
هیچ گندم کاری و جو بر دهد؟
دیده ای اسبی، که کرۀ خر دهد؟
لقمه تخم است و برش اندیشه ها
لقمه بحر و گوهرش اندیشه ها
زاید از لقمۀ حلال اندر دهان
میل خدمت عزم سوی آن جهان
زاید از لقمه حلال ای مه حضور
در دل پاک تو و در دیده نور

 

 

منبع:پژواک ایران