راه نجات این محرم و صفرست که …
حمیدرضا قضاوی

قول مشهوریست از بنیانگذار حکومت اسلام ناب محمدی امام زمان “این محرم و صفرست که اسلام را زنده نگه داشته است”.
این عین حقیقت ست اگر معنای اسلام “نفاق و دروغ، دزدی و اختلاس، ظلم و جنایت و فساد و تجاوز به مال و ناموس مردم” باشد، و اگر هدف اسلام فقر و سیاه روزی عوام و نابودی کشور.
پایه و اساس چنین اسلامی بر اعتقاد به خرافات ست و نه ایمان بخدا، بهشت اینان جایگاه منافقان، دزدان، مفسدان و جنایتکارانست و تضمین ان با گفتن یا حسین و دفن در قبرهای میلیاردی جوار امامزاده ها، و جهنم برای نیکوکاران، ایثارگران و حق گویان، متقین و صالحان.
دریافت حقوقهای میلیونی مبلغین این اسلام برای اقامه نماز واجب، و ثروتهای نجومی ناشی از دزدی بیت المال توسط فقیهان و مداحان و سرداران، از الطاف اهل بیت، معصومین و امام زمان ست.
در چنین اسلامی کارگران بجای دریافت ماهها حقوق معوقه ناچیزشان شلاق خورده و اخراج میشوند، کولبران زحمتکش هدف تک تیر اندازان قرار میگیرند، همچون فرعونیان مردان و فرزندان ذکور روستاها اعدام میشوند، در عوض به رقاصه ها و بازیگران و سیاستمداران دیارکفر برای چند لحظه حجاب و همپیالگی با نماینگان ولی فقیه رشوه های کلان اعطا میشود.
در چنین اسلامی به دختران بیگناه قبل از اعدام تجاوز میشود، برای رضای خدا و ثواب وصف ناشدنی اخرت. و روایت ست درصورت غسل و اقامه نماز با بدن خیس، بازاء هر قطره ابیکه در حال نماز بر زمین میریزد هزاران هزار فرشته بر متجاوز درود و صلوات میفرستند، ثواب تجاوز و قتل و غسل را فرشتگان یارای نوشتن نیست.
از جمله کرامات این اسلام ست که تمام اعمالی که روزی سبب فهر خدا و مستوجب عذاب اخرت، اویزان شدن از گیسو و زنده سوزاندن در اتش جهنم و ورود مار و عقرب و حشرات موذی به منافذ بدن بوده است، امروز نه تنها باعث رضای حق و پاداشی که فرشتگان ناتوان از نوشتن انند، بلکه هزاران حوری و قلمان در بهشت برین منتظر خواهران زینب و بسیجیان ولایتند.
در این اسلام، غارت بیت المال و شراکت با کفار و یهودیان و سرمایه گذاری در قمارخانه ها برای فقیهان و خواص حلال و برای عوام حرام ست. دست وپای عوام فقیر و گرسنه قطع و دزدی میلیاردی بیت المال توسط خواص ولایت تشویق میشود.
قوانین چنین اسلامی بنا به مصلحت زمان و مکان و تجارت دین و میزان وابستگی به فقیهان متغیرست:
زنان و دختران معصوم عوام داخل کشور امام زمان، الزام به حجاب کامل و مجازات سوزاندن با اسید، ولی زنان و دختران بی حجاب نیمه عریان خواص ولایت مقیم سرزمین کفر و زنان باصطلاح کافر، درورد و صلوات و پاداشهای کلان از سرمایه های عوام،
دیروز نگاه کردن به  صفحه شطرنج برابر با نگاه به شرمگاه مادر و امروز مستحق ثواب خصوصا در بیوت خواص،
حرام بودن موسیقی، جشن و شادی برای عوام، ولی در سرزمین کفر مشارکت فعال خواص و حمایت پشت پرده مادی و معنوی نماینگان ولی وقیح از چشنهای ملی باستانی و خوانندگان و بازیگران ولایتمدار لس انجلسی و هالیوود،
ممنوعیت تاسیس بنیادهای حامی فرهنگ اصیل ایران باستان، ملی و مذهبی در داخل و در مقابل تاسیس بنیادهای دوستداران فرهنگ ایرانی و محافل شعر و ادب در سرزمین کفار توسط خواص و حوزویان! 
مثل فقیهان جمله زیبای خالق ست، “صم بکم امی و هم لا یفهمون”، “کر و کور و لالند و نمی فهمند”. مشمئز کننده ست دستبوسی اطرافیان دون مایه، فاسد و چاپلوس، در بیوتی که بوی تعفنش دنیا را الوده کرده.  زمان اتمام حیف و میل بیت المال ست و باز کردن چشم و گوش بر واقعیتهای تلخ، بیگناهان و حقگویان در زندان و شکنجه و چوبه دار، فقر و بدبختی روزافزون مردم، قبرستان خوابی، گورخوابی، دستفروشی کودکان، بیکاری و اعتیاد جوانان، شلاق زدن کارگران، شکنجه و قتل مردم بیگناه، تجاوز بزنان و دختران، فساد و بی عدالتی مطلق عدالتخانه ها، تهمت و هتک حرمت و ویران کردن زندگی عوام، افزایش زنان بی سرپرست ناشی از اعدامهای بی رویه، … و در طرف مقابل نگاهی به اطرافیان و خواص باصطلاح ولایت که ذره ذره وجود همه مال حرامست از دزدی و اختلاس.
شرم اورست ازدواجهای مکرر فقیهان، خواص و مسولین وقتی جوانان بیکار مملکت توان ازدواج ندارند، هزینه این شهوت رانیها و هوسبازیهای پیر فقیهان از سفره خالی عوام تامین میشود. زمان انست که بجای مفتخوری و ارتزاق از دست رنج عوام، همچون کارگران بدنبال کار شرافتمندانه و درامد حلال باشید، گذشت زمان الفاظ عوامفریبانه “مملکت امام زملن” … امروز پایان ماه عسل تروریستهای حماس، حوثی، طالبان، حزب ا…، اخوان المفسدین، داعش …است در کشور زیبای ایران و پایان تحقیر زنان و دختران ایرانی بازیچه سرداران، مداحان، حوزویان و زنگ تفریح تروریستها.
 
حقیقت تلخ اینست که ریشه سیاه بختی مردم خود عوامند. هدف حکومتهای دیکتاتوری خصوصا مذهبی اشاعه خرافات و نگه داشتن مردم در فقرست، تعطیلی تدریجی عامدانه کارخانه ها و مراکز تولیدی، تعویق طولانی هدفدار پرداختهای ناچیز کارگران علی رغم درامدها و سرمایه های کلان کشور، دزدیدن سرمایه های عوام از حسابهای بانکی، … همه با هدف اجبار حضور مردم در مساجد و حسینیه ها، سخنرانیها و راهپیماییهاست، در اصل هجوم مردم فقیر به مساجد برای دریافت غذای رایگان، تغذیه ای از اختلاس های نجومی بیت المال و غارت اندوخته های ناچیز عوام در بانکهای دولتی توسط سرداران و بسیجیان با فتوای فقیهان.
 
 
براساس امار رسمی سازمان ارشاد اسلامی و دفتر تبلیغات اسلامی حوزه های علمیه، در کشور هشتاد میلیونی ایران بیش از یکصد هزار هیات مذهبی و عزاداری وجود دارد، بازاء هر ۸۰۰ نفر یک هیات! هر هیات متوسط سه مداح و سه طلبه یعنی بیش از یک میلیون وهشتصد هزار نفر بدون هیچ فعالیت و تلاش شرافتمندانه ای و فقط با معرکه گیری و افسانه گویی و گریاندن عوام به کسب درامدهای نجومی حرام مشغولند، هر جلسه یکساعته مداحی حداقل دو میلیون تومان و حداکثر نامحدود، گزارشهایی دال بر سی میلیون تومان برای یکساعت در سالهای قبل و امسال براساس اعلام “هیات غریب مدینه” تهران، یک میلیارد تومان برای ده شب مداحی جواد مقدم، مداحان مشهوری که تعدادی از انها در دهه محرم بجرم زنا و فساد اخلاقی در زندانند! سوای از رانتها و سوء استفاده ها و بودجه های کلان سالانه دولتی، دریافت سهمیه های مواد غذایی! و پرداختها و بذل و بخشش هایی شامل هدیه اتوموبیلهای لوکس برای یک شب سخرانان توسط هیاتهای رزمندگان اسلام. هزینه های سرسام اور هیاتها و قیمتهای  بالای تجهیزات و وسایل موسیقی، علم ۱۷ میلیون تومان، طبل یک میلیون تومان، سازهاحداقل ۶۰۰ هزار تومان،.. در مملکتی که بیش از پنجاه درصد زیر خط فقر و سایرین مشکلات عدیده مادی دارند شرم اور ست.
 
حرامست نماز و سینه زنی و اقتدا به موجوداتیکه اشتهار به دزدی و فسادشان اظهر من الشمس است. مداحی اهل بیت و تبلیغ اسلام و قرائت و اموزش قران اینان همان شیادی عمروعاص و سرنیزه کردن قران توسط یاران معاویه ست. چه درداور بوده برای علی عمل اصحاب نادانی که بظاهر موجه شیاطین نگریستند، نه به فساد و اعمال ننگینشان. این بود شروع نفاق و دلیل قیام حسین. و امروز تکرار تاریخ، چرا که نادانی عوام بی تفکر را پایانی نیست.
هرگونه مراسم و اعمال باصطلاح مذهبی ساخته و پرداخته شیادانیست راحت طلب، فاقد علم و ناتوان در کسب فن و حرفه، برای تجارت پرسود و بی خطر دین.، خدای اینان هوای نفس، شهوت و شکم پرستیست.
 
 
 
 
باوجود همزمانی بسیاری از پیامبران، نه روایت و داستانی، در قول یا مکتوب در کتب اسمانی، بر ساخت مقبره و زیارتگاه توسط فرستادگان خدا برای یکدیگر وجود دارد و نه ثوابی برای عزاداری و سینه زنی و گریه و تباکی (تظاهر به گریه). تنها توصیه خالق صبر بر مصیبت ست. چنانچه علی میگوید (نهج البلاغه ص ۵۷۶): اگر پیامبر ما را از بی تابی و بی قراری نهی نمیکرد، چنان برایش اشک میریختم تا اشک چشمانم تمام شود. و در جای دیگر نهی بر پوشیدن لبلس سیاه و عزاداری میکند (کتاب من لا یحضر الفقیه). تفسیر ایه ۱۲ سوره ممتحنه بیعت پیامبرست با زنان، مبنی بر عدم پوشیدن لباس سیاه، پاره نکردن گریبان و عدم فریاد و واویلا در مصیبت. و در مورد یعقوب، خداوند اختلال بینایی را عارضه گریه های فراوان او اعلام میکند.
نه توصیه ای به عزاداری وجود دارد و نه ثوابی بر ان. سابقه سینه و قمه زنی به قبل از اسلام باز میگردد، بعنوان سنتهای قومی و محلی در عزاداری برخی کشورهای عربی، هند و پاکستان. دستجات اخته مسیح GeiBlerzuge، دستجات عزاداری و قمه زن مسیحی به دستور پاپ و فقیهان مسیحی برای عزاداری مسیح در قرون وسطی از دیگر نمونه های سوء استفاده از عوام نادان ست. شروع و رواج عزاداریهای نامتعارف در شیعه از دوره صفویه میباشد، سلسله ای مروج خرافات، قتل عام مردم بیگناه خصوصا علویون حقیقی و دزدیدن شچره نامه ها و انتقال به خواص پادشاه و ایجاد سیدهای جعلی که تا کنون ادامه دارد.
 
اعمال ثواب بشکل مکتوب و کامل توسط خالق به مخلوق ابلاغ شد، تفکر و کسب علم، پندار و نیت نیکو، کلام و گفتار نیک، کردار و عمل نیک، کمک و مهربانی به پدر و مادر، صبر در مصیبت، دوری از خرافات، مبارزه و نابودی ستمگران و مفسدین.  و برای تاکید بر هر صفت و عمل نیکی، پیامبری را مثل اورد، محمد به امانت، خیرخواهی، رافت، مهربانی،خلق نیکو، علم و اگاهی، ایوب به صبر، یوسف به خلوص، صداقت و پاکدامنی و زیبایی، مریم به بردباری و عفت، ابراهیم به پاکی، وفاداری و خلوص، هود به حلم و بردباری و نیکوکاری، یعقوب به بردباری، صبر و عدم یاس و ناامیدی (نه گریه بر فراغ یوسف)، موسی به احسان و نیکی و عمل صالح،، یحیی به عقل و هوش، درایت، زهد، مهربانی، پارسایی،رفتارخوش، نیکی به پدر و مادر، سلیمان به علم و دانش، علم قضاوت، داوود به اواز و صوت نیکو، تمیز حق و باطل، حکمت و قضاوت، دوالقرنین به عدم علاقه به ثروت، نیکی و کمک به مردم، ایثار، عیسی به خدمت به مخلوقات، شفادهنده بیماران، زهد، مظهر رحمت، کم سخن گفتن
و با هر فرستاده ای دریچه ای به علم و حرفه ای باز نمود، الگویی بر شروع و گشایش درهای خزاین دانش برای سایر مخلوقات با تلاش و تفکر بیشتر، ادم کشاورزی، نوح در نجاری وکشتی سازی، ادریس خیاطی، ابراهیم، یعقوب، ایوب کشاورزی و دامداری، شعیب و موسی کارگری و کشاورزی، داووی اهنگری و زره سازی، سلیمان حصیربافی، لوط زراعت، عیسی نجاری، مریم نمونه ای برای حاملگیهای خارج رحمی و جایگزینی نطفه داخل رحم، محمد صیادی و شبانی، قبل از مبعوث شدن به پیامبری به تجارت و پایان تجارت با بعهده گرفتن سرپرستی دینی مردم و مصرف سرمایه برای مردم و تبلیغ دین، و علی کندن چاه، کاشتن نخل، کشاورزی و مصرف سرمایه خود برای ازاد کردن زندانیان
و پیام و عمل مشترک  همه فرستادگان را در دعوت به پرستش و تسبیح خالق یکتا، نجات از خرافات و بت پرستی، نیکوکاری، کمک به ستمدیدگان و مبارزه با حاکمان فاسد و ستمگر و دوری از مال حرام قرار داد، چنین بود که حسین در شب عاشورا از کسانی که حق الناس بگردن داشتند تقاضای ترک محفل کرد و پیامبر خدا در اخرین حج از همه مردم حلالیت طلبید تا در سفر اخرت حق الناسی بر دوش   نداشته باشد، ولی شیطان با کمک شیادان همه چیز را تغییر و معرکه گیری دین فروشان را در صدر اعمال ثواب قرار داد و  اشک و تباکی در عزاداری را سبب امرزش گناهان.
 
 
اشتباه فاحشی که عوام در ۳۸ سال پیش مرتکب شدند باید توسط خود جبران شود. انتظار از معجزه و فرستادن فرشتگان و منجی برای حمایت مظلوم و نابودی ظالم نشان از عدم بلوغ فکری بوده و تخیلی بیش نیست. براساس داستانهای کتب اسمانی، زمانی که عمل فرستادگان خالق و پیروانشان با عقل و تفکر همراه بوده باسم کمک خدا به فتح و پیروزی دست یافته اند، جنگ بدر، و شکستها بدنبال اعمال بدون تفکر و براساس هوای نفس باسم فریب شیطان نامیده شده، شکست جنگ احد و سرگرم شدن سربازان به جمع اوری غنایم. به بیان دیگر زمانی که تفکر در اعمال خیر و حسنه، نیکی و کمک به نیازمندان بکار میرود بنام یاری و توفیق خداست، یعنی خدا تجلی تفکر در خیر و اعمال نیکست، و شیطان نمای شیادی در خرافات و شر و اعمال خبیثه.
کمک از دولتهای خارجی و جنگ احتمالی، تفکری کودکانه و نامعقول است که نه تنها سبب نابودی کشور بلکه ادامه حیات این غده سرظانی که توسط برخی از دولتهای غربی ایجاد شده، به جنگ و خونریزیست.، حمایت غیر قابل انکار روسیه و انگلیس و همکاری دمکراتها و برخی از ماموران امنیتی و پلیس امریکا از حکومت ایران نشان از پوشالی بودن شعارهای دمکراسی ست. تنها عامل مقاوم در برابر فساد و رشوه های کلان حکومت فاسد ایران، شرافت انسانی ست.
 
بررسی عمر طولانی حکومتهای فاسد مذهبی، چه اسلامگرا، از خاندان پیامبر و همه مدعی جانشینی خدا و رسول (بیش از ۵ قرن خلافت بنی عباس و بیش از ۶ قرن خلافت عثمانی) و چه مسیحی، ۱۴ قرن ولایت پاپ در قرون وسطی، زنگ خطری برای مردم ایران است تا از تجارب تلخ تاریخی ویرانی کشورها و سیاه بختی ملتها درس گرفته و بجای پیروی کورکورانه از خرافات شیادان دین فروش، و پشیمانی دنیا و اخرت، کشور و زندگی خود و فرزندانشان را با عقل و منطق در مسیر خوشبختی قرار دهند.
 
مردم شریک جرم و جنایاتند چراکه حسین های زمان که بدست یزیدیان مظلومانه بشهادت میرسند را فراموش و خود را بازیچه شیادان دین فروش کرده اند. نقلی ست از یک نماینده سابق اصلاح طلب واقعی (نه شیادان و مفسدین ژن برتر)، پدر شهیده فاطمه باقری تژاد، قربانی جنایات نظام اسلامی (ربوده، شکنجه، قتل و رها کردن جسد در بیایانهای شهر ری) که “اگر ما در مقابل قتلها و اعدامهای دهه های گذشته سکوت نمیکردیم این چرخه قتل و زندان و شکنجه متوقف میشد”. این حقیقت محض ست، چرا که سکوت عوام در برابر جنایات، فساد، غارت بیت المال و دزدیهای افسار گسیخته حکومت سبب ایجاد حق و ادامه راه شیطانی انان ست.
دیروز اخراج، شکنجه، زندان واعدام برای همسایه و امروز برای فرزندان خود، این سیکل معیوب متوقف نخواهد شد. با اطمینان باید گفت که تعطیلی تدریجی کارخانه ها، کاهش دستمزدها، دزدی و انتقال سرمایه های مردم و مملکت به خارج از کشور و سرمایه گذاری حقیقی و شخصی بنام خواص و فرزندان و نوادگانشان، ادامه خواهد داشت تا ورشکستگی و فقر کامل  مملکت.
شرایط کشور بسمت وخامت پیش رفته  تا جایی که مردم بزحمت توان تهیه یک وعده غذا در روز را خواهند داشت، و روزی خواهد رسید که عوام خوشحال از حلال شدن مصرف گوشت سگ و گربه و اموات توسط فقیهانند، یقیقا مشابه قحطی و شرایط اسفناک اروپا در قرون وسطی و وضعیت کنونی کره شمالی و ازاد شدن مصرف حیوانات ولگرد توسط ولایت خانواده کیم، نمایندگان خدایان!
 
ایجاد شکاف و اختلاف بین مردم و اقوام ایرانی، از مهمترین سیاستهای انگلیسی حوزویان و سرداران ست. وقتی عوام فقیر و ستمدیده مالباخته توسط تیروی انتظامی مورد ضرب و شتم قرار میگیرند، اعتماد به فرزندان میهن شاغل در نیروهای مسلح که قرار ست حافظ جان و ناموس مردم باشند از بین میرود. حمایت از دزدان و مفسداد نشان از شراکت در جرم دزدان قافله است. امید ست با برائت از حکومت و انجام وظیفه ملی، مذهبی و وجدانی خود، به اغوش ملت بازگشته و به جایگاه و شأن واقعی خود در جامعه دست یابند.
اگر مردم اروپا بجای ۱۴ قرن انتظار و پیروی بی تفکر کورکورانه از فقیهان و مبلغین مسیحی، و جنگ و کشتار، که نتیجه ای جز فقر و بدبختی و نابودی اروپا نداشت، همان ابتدا بساط خرافه، شیادی و فساد دین فروشان را ویران میکردند، مطمئنا امروز انسان فاتح قله های رفیع علم و معرفت و ساکن فضای نامتناهی بود. متاسفانه درک فاجعه، و اتحاد و قیام علیه فقیهان مسیحی و کلیسا برای اروپاییان ۱۴۰۰ سال بطول انجامید.
در مقایسه با قرون وسطی، مردم ایران هنوز در ابتدای مسیرند. رمز پیروزی، اتحاد و عدم پیروی از خرافات است با تحریم مساجد، حسینیه ها، مراسمهای باصطلاج مذهبی، و پرداخت مستقیم خمس و ذکات به نیازمندان واقعی نه از طریق فقیهان و قلکهای حکومت (امامزاده ها، کمیته امداد، اکثر موسسات خیریه و بنیادهای فرهنگی، …).
 
واقعیت و حسن ختام ”این محرم و صفر ست که بساط شیادی، دزدی و جنایت دین فروشان را زنده نگه داشته است”.
ایران سرزمین همه اقوام ایرانیست، مردان و زنانی شجاع، دلیر، غیرتمند، باهوش، طالب علم و اخلاق و رفتار و پندار نیک، در   یک کلام، فرزندان کوروش کبیر، بامید اگاهی و اتحاد مردم و ازادی کشور گرفتار در چنگال شیاطین و خرافات.
 
 
دکتر حمیدرضا قضاوی
واشنگتن دی سی
جمعه ۷ مهر ۱۳۹۶
Sep. 29 / 2017

منبع:پژواک ایران


حمیدرضا قضاوی

فهرست مطالب حمیدرضا قضاوی در سایت پژواک ایران