اعدام حداقل ۴ تن از زندانیان منتقل شده روز گذشته زندان گوهردشت

 
 
حصار نیوز: صدور احکام سنگین زندانیان سیاسی  محمدامیرخیزی، پیام شکیبا و مجید اسدی
به گزارش حصار کانون حمایت از فعالان سیاسی و عقیدتی:سرانجام پس از ماهها بلاتکلیفی  سه تن از زندانیان سیاسی سالن ۱۲ زندان رجایی شهر (گوهردشت) محمدامیرخیزی، پیام شکیبا و مجید اسدی به احکام سنگین همراه با تبعید محکوم شدند.
 بنابر گزارش رسیده زندانیان سیاسی محمد امیرخیزی و پیام شکیبا هر کدام به ۱۱ سال زندان بابت سه اتهام انتسابی محکوم شدند. محمد امیرخیزی که از زندانیان سیاسی دهه شصت بوده علاوه بر ۱۱ سال زندان به دو سال اقامت اجباری(تبعید) در نیک شهر در استان سیستان و بلوچستان محکوم شد.
 فعال دانشجویی و زندانی سیاسی مجید اسدی به ۶ سال زندان و دو سال اقامت اجباری(تبعید) در برازجان بوشهر محکوم شد.
بر اساس این گزارش روند دادگاه بسیار ناعادلانه بوده به طوری که نماینده وزارت اطلاعات در کنار دست قاضی نشسته و گویی که او حکم را دیکته می کرد.
قابل ذکر است: محمد امیرخیزی؛ مجید اسدی و پیام شکیبا در اسفند ماه سال ۹۵ دستگیر شده و تاکنون به صورت بلاتکلیف در زندان رجایی شهر محبوس بودند.
این در حالی است که از چندین ماه پیش سالن ۱۲ محل اقامت این زندانیان مورد حمله و هجوم گارد حفاظت زندان قرار گرفت و تمام وسایل و اموال زندانیان تخریب و یا غارت شد و تمامی این زندانیان به بند مافوق امنیتی ده منتقل شدند که تمام وقت با دوربین های مدار بسته متعدد زیر نظر است و رئیس زندان آنان را از همه امکانات ارتباطی محروم کرده است.
این زندانیان سیاسی در یک محاصره خبری و تحریم امکانات حداقلی قرار دارند.
 

 

 

منبع:پژواک ایران