PEZHVAKEIRAN.COM دولت بهار : فعالان رسانه ای هوادار محمود احمدی نژاد بازداشت شدند
 

دولت بهار : فعالان رسانه ای هوادار محمود احمدی نژاد بازداشت شدند

 

دولت بهار : طی هفته های اخیر همزمان با انتقادات جدی و دلسوزانه محمود احمدی نژاد به قوه قضائیه، برخورد با نیروهای مومن و عدالتخواه شدت گرفته است که در نتیجه آن برخی از فعالان رسانه ای هوادار دکتر محمود احمدی نژاد دچار بازداشت انفرادی شدند.

گزارش بازداشتی های آزاد شده، حاکی از آن است که در جلسات بازجویی، فهرستی 188 نفره از نیروهای مردمی فعال در شبکه های اجتماعی در برابر آن ها قرار داده شده و بازجویان با تاکید و اصرار به دنبال یافتن اطلاعات از این نیروهای مردمی و خودجوش بوده اند.

هم زمان از گوشه و کنار کشور خبر می رسد که سیمکارت های فعالان مردمی و عدالتخواه، یکی پس از دیگری مسدود می شود. در مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی به این افراد گفته شده که سیمکارت آن ها به دستور مقام قضایی مسدود شده است و برای پیگیری پرونده قضایی باید به دادسرای تهران مراجعه کنند. در مواردی هم حساب های بانکی افراد مسدود شده است.

آنچه در این شیوه برخورد امنیتی و قضایی بیش از هرچیز مشهود است، خطای محاسباتی و تحلیل غلط این دستگاه از فعالان احمدی نژادی است.

مسئولان امنیتی و قضایی باید بدانند که بر خلاف دیگر جریان های سیاسی، جنس فعالان احمدی نژادی، خودجوش و آرمانی است، نه تشکیلاتی و سازمانی و اعضای فهرست تهیه شده، همگی از عناصر مومن، انقلابی و مردمی هستند که بدون کمترین وابستگی تشکیلاتی با هدف اصلاح انحرافات پدید آمده از مسیر انقلاب به میل خود  فعالیت می کنند.

پیش از این به نظر می رسید که اشتباه بودن این شیوه از برخورد با فعالان در شبکه های اجتماعی به اندازه کافی روشن و گویا است. با این وجود ظاهرا لازم است مجددا خاطرنشان شود مسیر اشتباه در پیش گرفته شده، لاجرم به برخورد با 80 میلیون ایرانی منجر خواهد شد.

منبع:پژواک ایران