یورش نیروی انتظامی به یک مهمانی: 55 زن و مرد دستگير شدند

 

ایرنا : به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس سردار مجید شجاع افزود: با دریافت اطلاعات مردمی مبنی بر این که خانمی با هویت معلوم به همراه همسرش که غیر بومی استان است قصد برگزاری مراسم پارتی مختلط شبانه و اعمال منافی عفت عمومی در شهرستان بیرجند را دارد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: با تعقیب و مراقبت های انجام شده محل اجرای پارتی در منزلی ویلایی در شهرستان بیرجند شناسایی و تحت رصد اطلاعاتی قرار گرفت و مشخص شد تعدادی زن و مرد نامحرم به صورت مختلط با وضعیت حجاب نامتعارف و زننده با خودروهای گرانقیمت برای اجرای پارتی در این مکان حضور دارند.

وی گفت: ماموران با هماهنگی دادستان استان و با تشکیل تیم های عملیاتی در محل حاضر شدند و مشاهده کردند صدای سیستم های صوتی بسیار بلند است و با توجه به برگزاری پارتی شبانه در ساعات پایانی شب موجب نارضایتی شهروندان شده و با توجه به حجم بالای خودروها و تعداد شرکت کنندگان، محدودیت های ترافیکی در محل ایجاد شده است.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی با اشاره به حضور قاضی کشیک در محل افزود: نیروهای انتظامی در عملیاتی ضربتی به محل اجرای پارتی وارد شدند و تعداد 32 مرد و 23 زن را که با پخش آلات موسیقی و آهنگ بسیار بلند به صورت مختلط در حال رقص و پایکوبی بودند، دستگیر کردند و سرباند اصلی برگزار کننده این پارتی به همراه دستیارانش نیز دستگیر شد.

وی از معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضایی خبر داد و گفت: با هماهنگی مقام قضایی، با واحدهای صنفی که اقدام به در اختیار قرار دادن آلات موسیقی و صوتی، دستگاه ایجاد مه و رقص نور و سایر ملزومات برگزاری مراسم پارتی به شهروندان می کنند برخورد قضایی شده و وسایل کشف شده نیز توقیف و محل اجرای پارتی و اماکن صنفی متخلف نیز پلمب خواهد شد.

سردار شجاع خاطرنشان کرد: با توجه به فرهنگ غنی مردم استان خراسان جنوبی و اقدام به موقع مأموران پلیس امنیت عمومی استان، دستگیری شرکت کنندگان در این پارتی موجب رضایتمندی مردم و همسایگان قرار گرفت و در پیام هایی از عملکرد پلیس تقدیر کردند.

منبع:پژواک ایران