PEZHVAKEIRAN.COM احمدی نژاد، خامنه ای را حامی ظلم معرفی کرد
 

احمدی نژاد، خامنه ای را حامی ظلم معرفی کرد

 

AN_021418.jpgاز «خودکشی» در زندان‌های قوه قضائیه تا وظایف رهبر

دماوند - احمدی نژاد چهارشنبه ۲۵ بهمن همراه با اسفندیار رحیم مشایی، برای شرکت در دادگاه تجدیدنظر حمید بقایی، از نزدیکان خود، به دادگاه رفته بود اما مسئولان قوه قضائیه مانع حضور او در جلسه شدند.

رئیس جمهور پیشین ایران سپس با حضور روی پله های مقابل دادگستری و در جمع تعدادی از خبرنگاران و حامیانش، سخنان تندی علیه خامنه ای و قوه قضائیه به ریاست صادق آملی لاریجانی بیان کرد.

احمدی نژاد گفت: کوچکترین انتقاد، کوچکترین اعتراض با شدیدترین رفتار مواجه می شود. یک جوانی که به تنگ آمده است، یک مردی که در مقابل خانواده بخاطر فقر شرمنده است به محض اینکه صدایش درمی آید، دستگیر می شود و می برند در زندانها، افراد را بدون ملاحظه دستگیر می کنند، جنازه را تحویل می دهند و بعد هم می گویند معتاد بوده است، خودکشی کرده است.

او افزود: بدون اینکه یک مرجع مستقل، مورد قبول، اعتماد و اطمینان مردم حرف آنها را تایید کند، یکطرفه می زنند و می روند. معلوم است که ملت نمی تواند باور کند. باید کسانی باشند که مورد اعتماد مردم و مورد قبول مردم باشند. خب می خواهیم از این رفتار شکایت کنیم، به کجا باید شکایت کنیم؟ جایی نیست، رهبری هم که می گویند مسئولیت عملکرد دستگاه قضایی و بقیه دستگاه ها به عهده ایشان نیست. کسی که در دستگاه دولتی و حکومتی مورد ظلم واقع می شود چه کار باید بکند؟ به کجا باید مراجعه کند؟ به خودشان؟ اگر خودشان مورد اعتماد بودند که مشکلی پیش نمی آمد. چه راهی در برابر ملت باقی می ماند؟ ملت به کجا باید شکایت کند از دست کسانی به مردم ظلم می کنند؟

محمود احمدی نژاد در عین حال وعده داد که به فضل الهی این شرایط به زودی به نفع ملت اصلاح خواهد شد. 

او گفت: کجای دنیا ظلم پایدار بوده که اینجا بخواهد پایدار باشد؟

محمود احمدی نژاد و نزدیکان او در ماه های اخیر با نزدیکان رهبر جمهوری اسلامی وارد درگیری علنی شده اند و احمدی نژاد در چند نامه به علی خامنه ای، به شدت به صادق آملی لاریجانی، رئیس قوه قضائیه و علی لاریجانی، برادر او که رئیس مجلس شورای اسلامی است، حمله کرده است.

قوه قضائیه هم تعدادی از نزدیکان احمدی نژاد مانند حمید بقایی را دستگیر و به زندان محکوم کرده است.

منبع:پژواک ایران


فهرست مطالب  در سایت پژواک ایران