PEZHVAKEIRAN.COM زینب طاهری، وکیل محمد ثلاث درخواست اعاده دادرسی و توقف حکم اعدام موکلش را به دیوان عالی کشور داد
 

زینب طاهری، وکیل محمد ثلاث درخواست اعاده دادرسی و توقف حکم اعدام موکلش را به دیوان عالی کشور داد

زینب طاهری، وکیل محمد ثلاث که به اعدام محکوم شده به رسانه‌های داخلی گفته است که درخواست اعاده دادرسی را در دیوان عالی کشور به ثبت رسانده و خواهان توقف حکم اعدام موکلش شده است. محمد ثلاث متهم است که در ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ هم‌زمان با درگیری دراویش گنابادی با مأموران پلیس در محدوده خیابان پاسداران تهران، با اتوبوس به سمت گروهی از مأموران حرکت کرده و سه نفر از آنها را کشته است.ثلاث در سومین و آخرین جلسه دادگاه خود گفته بود این عمل را عامدانه انجام نداده است. به گفته زینب طاهری شنبه ۵ خرداد دیوان عالی کشور شعبه‌ای را برای رسیدگی به درخواست اعاده دادرسی محمد ثلاث مشخص خواهد کرد.
 
 
 
"محمد ثلاث راننده اتوبوس بوده اما نه راننده اتوبوس مرگ"

محمد ثلاث از دراویش گنابادی به جرم قتل سه تن از نیروهای انتظامی در جریان حوادث خیابان پاسداران به اعدام محکوم شده است. زینب طاهری وکیل محمد ثلاث می‌گوید موکلش در زمان حمله اتوبوس به نیروهای انتظامی در بازداشت بوده و بی‌گناه است.

 

شنیدن صوت03:38

زینب طاهری، وکیل محمد ثلاث به دویچه‌وله می‌گوید پرونده موکلش به دایره اجرای احکام فرستاده شده است. ثلاث به قتل سه تن از نیروهای انتظامی محکوم شده است. او به وکیل خود گفته راننده اتوبوسی که به نیروهای انتظامی حمله کرد نبوده و بی‌گناه است. گفت‌وگو با زینب طاهری را بشنوید. 

 
 

منبع:پژواک ایران