PEZHVAKEIRAN.COM ایران متحد و قیام آخر
 

ایران متحد و قیام آخر
حمیدرضا قضاوی

 

سه موضوع سبب نوشنار شد. اول اینکه، متاسفانه حساب توئئتر اینجانب Hamidreza Ghazavi MD@ ابتدا به ساکن و بدون هیچ تذکر قبلی بشکل دائمی توسط توئئتر بسته شد (معمولا در صورت تخلف از قوانین، ابتدا با ارسال مصادیق مربوطه، حساب کاربر بشکل موقت و در صورت تکرار بشکل دائمی مسدود میشود). شاید تنها تخلف، انتشار مقالات و نوشتن واقعیت، و افشای جنایات و فساد حکومت اسلامی ایران بوده است. نفوذ نیروهای رژیم در شبکه های اجتماعی، سازمانها و دولتهای خارجی و پرداخت رشوه های سنگین از سرمایه مردم فقیر ایران اظهر من الشمس ست (توافق محرمانه با تلگرام، خرید اطلاعات از facebook، کنترل gmail … ). سوای از کارشکنیهای سربازان فاسد امام زمان در امریکا، متاسفانه همکاری کامل و حمایت برخی از سیاستمداران (اکثرا دمکرات) و بالطبع برخی از ماموران فاسد امنیتی و اف بی آی، پلیس و قضات امریکا از رژیم ایران  قابل انکار نمیباشد (توطئه و پرونده سازیهای متعدد در دادگاه برعلیه اینجانب).

تا این زمان، علی رغم ارسال اعتراضات متعدد به توییتر و بالاخص یکی از مسولین ایرانی آن، امید کردستانی، هیچ فرجی حاصل نشده است. چه زیباست زبان ناصر خسرو در فارسی دبستان بر وصف “عقاب”،

در تیر نظر کرد و پر خویش بر آن دید                        گفتا زکه نالیم که «از ماست که بر ماست«

بشکل محدود و موقت، بدون دسترسی مستقیم روزانه، مجبور به انتشار برخی مطالب در حساب توییتر یکی از دوستان George Greene @GGreeneJr میباشم. بامید پیروزی و ازادی سریع ایران از غارتگران مذهبی و بازگشت همه دلسوزان واقعی به میهن.

و اما موضوع دوم، اطلاع از احوال مداحان اهل بیت عصمت و طهارت ست. پس از مدتها بی خبری، علت اینکه سکوت را بر معرکه گیریها و فحاشیهای روزانه ترجیح داده اند، نه شرمندگی بخاطر سوابق متعدد شنیع فساد اخلاقی بل همانند سایر مسولین و مقامات دلسوز حوزوی، لشکری، کشوری و قضایی، قعالانه در حال انتقال سرمایه های مردم (البته باذن اقا امام زمان) به خارج کشور و انجام پروژه مهم اسلامی “بهشت اهل بیت” در کشورهای اروپایی در کنار کفار انگلستان و اسپانیا، بعنوان یکی دیگر از کرامات آقا ابا عبدالله الحسین البته جهت مفسدان بسیار خاص محب ولایت و ائمه اطهار. درضمن جهت قبولی حاجات ۴۰ ساله امت همیشه در صحنه در مراسم عرفانی قران سر گرفتن شبهای احیا و توسل خاص به اهل بیت، همه مداحان موقتا از فرنگ باز گشته اند.

هر روز تاخیر در سقوط این حکومت فساد و جنایت برابرست با دزدی و خروج میلیاردها دلار از سرمایه های کشور و به عزا نشستن خانواده های بیشتر در غم عزیزانشان، انعقاد قراردادهای محرمانه طولانی مدت و پیش فروش نفت و گاز با قیمتهای بسیار نازل بمعنای جارو نمودن کف سرمایه های کشورست و مطمئنا بیدار شدن پس از غارت تمام سرمایه های وطن، بدبختی مضاعف.

افزایش عامدانه ارزش دلار، تفاوت فاحش و غیر منطقی بین بهای خرید و فروش توسط دلالان اطلاعاتی و سپاهی ارز در بازار، تنها راه درآمدزایی دولت هاییست متشکل از کروهی شیاد بیسواد، با مدارک دکترای جعلی و خریداری شده با پرداختهای میلیون پوندی از بانو مجتهده ملکه از نسل بنی هاشم (براساس شجره نامه پیدا شده سال قبل). این فساد و نابسامانی اقتصادی و ارزی افسار گسیخته دقیقا در جهت اجرای سیاستهای حکومت ست، طبق معمول عوام فراموش کرده اند، اعلام رییس بانک مرکزی در ابتدای دور اول دولت کنونی مبنی براینکه “قیمت ارز غیر منطقیست و تا ۱۰ هزار تومان جا دارد”. خانه بی غم و اندوه در ایران وجود ندارد، یکی عزیزش در قبرستان آرمیده و یکی عزیزی در زندان دارد یا در فراغ، شروع مصرف گوشت گربه در برخی شهرها و روستاها (کره شمالی پس از ۷۰ سال)، یافتن غذا در سطلهای زباله (ونزوئلا پس از شروع ریاست جمهوری یک شاگرد راننده اتوبوس بصیر و نخبه، کشف شده توسط فقیهان و مقامات فرهیخته ایران)، مرگ بیماران در اثر مصرف داروهای بی کیفیت تقلبی خریداری شده از چین توسط سردران اسلام ناب محمدی، دو برابر شدن تعداد معتادان، ثبت بیش از صدهزار مورد جدید سرطان در کشور … همه نشان از سقوط ازاد وضعیت بدخیم کشورست. سکوت و خواب یعنی خودکشی و مرگ دائمی در کشوریکه هنوز دارای ذخایر طلا، نفت و گاز … ست،  به بیان ساده تر پول برای خواص فاسد حامیان ولایتست و حوزویان نه عوام (دقیقه ای ۲۰۰ هزار تومان برای هر عضو شورای نگهبان، ۱۴ میلیارد تومان برای چند فقیه شاغل در ستاد استهلال مقام فاسد رهبری جهت فقط اعلام روز اول ماه ومضان، بیش از ۱۶۰ مرکز و ستاد تبلیغات اسلامی و حوزوی سوای از دانشگاها و حوزه های علمیه با بودجه های میلیاردی باین معنا که هر طلبه و فقیه علاوه بر دریافت حداقل ماهیانه ۴۵۰ - ۷۰۰ هزارتومان مفت از حوزه علمیه و مظلوم نمایی حقوق ناچیز، بعنوان عضو هیات علمی یکی از مراکز تبلیغات نیز از حقوق و مزایای هیات علمی برخوردارست …).

افزایش میزان خودکشی بسیار دردآورست، ولی خودکشی راه حل نیست،  عامل بدبختی باید محو شود، بر مردم ست که مساجد و حسینیه ها را تحریم و در و دیوار حوزه های فاسد علمیه و بیوت فقیهان را با پرتاب زباله و نجاست تزیین دهند.

سومین عامل ترغیب به تفریر، که مهمترین و اولین دلیل ست، بازگو کردن زندگی ساده یکی از هزاران انسان شریفی ست (از حافظ علیه الرحمه تا بامروز)، که باتهام الحاد، دشمنی با خدا، دین و مقدسات بدنبال فتوای تاجران دین و مذهب و بدست اطراقیان چاپلوس، فاسد و جنایتکارشان به قتل رسیده اند.

جنگ با شیطان یعنی مبارزه با موجودات پرمدعا، چرب زبان، با ظاهری موجه ولی زهری کشنده، که خود فتوای قتل میدهند، خود میکشند، خود بر قربانیان نوحه و عزاداری میکنند، و هزینه ها تحمیل بر خانواده عزادار قربانیان، چه تجارت مشمئز کننده ای! نبردی بس دشوار با شیادان بیسوادی که خود میدانند در صورت خلع ید از قدرت نه در شهرها جایگاهی دارند و نه در روستاها، مجبور به گدایی و …

 

مرحوم سید احمد حکم آبادی معروف به احمد کسروی، همچون اجدادش ملبس به لباس سید روحانی و پیشنماز مسجد، ولی پس از مدتی با تغییر نام فامیلی، خرقه ریا از تن بدر و همچون عوام با کار و تلاش در کارگاه جوراب بافی به کسب رزق حلال روی آورد.

بزرگ مردی  شجاع، حقگو، کارمند اداره عدلیه، تاریخ‌نگار، زبان‌شناس، حقوق‌دان و اندیشمند، استاد ملی گرای حقوق در دانشگاه تهران، پژوهش‌گر، فعالیت در حوزه‌های مختلفی چون تاریخ، زبان‌شناسی، ادبیات، علوم دینی، روزنامه‌نگاری، وکالت، قضاوت و سیاست، مؤلف بیش از ۷۰ جلد کتاب به زبان‌های فارسی و عربی، بنیان‌گذار جنبشی سیاسی-اجتماعی با هدف ساختن یک «هویت ایرانیِ سکولار جامعه ایران» موسوم به «جنبش پاک‌دینی»، خواستار مبارزه با «واپس‌ماندگی فکری و علمی» و روشن‌گری در تمام عرصه ها، منتقد اوضاع زندگی، خرافه‌گرایی و آداب اجتماعی مردم، خواستار «پالایش زبان فارسی» از هر گونه واژه عربی و سره‌نویسی. (ویکی پدیا)

روایتست که، 

“تمام در آمد خود را پس از مخارج بسیار محدود زندگی‌اش، صرف امور خیر و علمی میکرد. همواره اجاره‌نشین بود و خانه شخصی نداشت، وقتی گروهی از جنایتکاران اسلام‌گرا در خیابان او را زدند و پیراهنش پاره و خونی شد، یکی از همراهان او را برای گرفتن یک پیراهن به خانه‌اش فرستادند و هنگامی که همسرش به در آمد، گفت: او تنها یک پیراهن دارد و هنگامی که کثیف شود شب آن را می‌شوید و صبح دوباره می‌پوشد.”

چنین انسان شریفی پس از بارها تهدید و ترور نافرجام، در تاریخ ۲۰ اسفند ۱۳۲۴ و در سن ۵۷ سالگی، در اتاق بازپرسی ساختمان کاخ دادگستری تهران بهمراه منشی، به فجیعترین شکل ممکن (ضرب گلوله و ۲۷ ضربه چاقو) بدنبال فتوای بیسوادی شیاد و توسط اوباش اسلام‌گرای «فدائیان اسلام» و جنایتکاری چون نواب صفوی بشهادت رسید، شیخ فاسدی که نوادگانش (صفوی و حجازی …) همه ساکن امریکا و اروپایند، گروهی اصلاح طلب چون ایت ا… دکتر نواب صفوی (فیلسوف همنشین ملکه لندن)، و گروهی اصولگرا، برادرش سردار دکتر رحیم نواب صفوی (مشاور نظامی استاد معنوی حاج شیخ سعید طوسی)، و نوه دختری، ایت ا.. دکتر حجازی در امریکا که شرح فسادش بین افغانها زبانزدست (همه مسولین بیسواد حاکم بر ایران، علاوه بر یک مدرک  شیادی از قم، یدک کش تکه کاغذی نشان از دکترای حقوق با پرداخت صدها هزار پوند از انگلستانند)، …

درد ست که انسانهای وارسته و عالمی چون مرحوم کسروی و دانشجوی پزشکی شهید حسن جهان آرا (از هزاران قربانی بیگناه دهه شصت برادر سه شهید زندان و جبهه، از جمله فاتح خرمشهر شهید محمد جهان ارا) باتهام کفر و الحاد بشکل گمنام قربانی و برای جشن عمامه گذاری! شیادان (نوه یک هندی زاده و عامل جنگ،  فقر و بدبختی ایران)، بنا به روایت خود اصلاح طلبان صدها میلیون از بیت المال خرج شود (علاوه بر جمع آوری نذورات حرم و خمس و …، و واریز ماهانه بیش از یک میلیارد تومان از بودجه دولت به حساب بنیاد خانرادکی). 

هنر حوزویان / فقیهان حق جلوه دادن بیعدالتی، نابودی عدالت و شرافت انسانی و مقدس سازی فساد ست برای عوام ظاهربین. عوامی که بجای انسانیت بدنبال کرامت و معجزه اند و بجای تلاش، بدنبال دعا و توسل. کرامت و معجزه عامل مهم رونق بازار شیادان ست (یاعلی موقع زایمان، خواندن ۶۰۰ صفحه در چند دقیقه، ماهی یکبار حال کردن با امام زملن در جمکران، جفت شدن کفش جلوی پا، طی الارض، ازخود بیخود شدن در نماز …)

خالق نیازی به معجزه ندارد، بدن انسان بسی فراتر از معجزه ست، سیستم پیچیده عصبی و هورمونی، عقل و اندیشه.  خالق، هرآنکه هست، دانشمندیست واجد و فاتح علوم، دارای مخزنی ست از ژنهای متفارت (عالم ذر)، ناقص و کامل /  بیمار و سالم، (به بیانی بانک ژنتیک امروزی)، در حال انجام آزمایشیست بروی انسان، نیاز به نمونه های فراوان، ترکیب تصادفی ژنها، هدف، شاید شناسایی و حذف زنهای ناقص و بیمار (چه نقص فیزیکی، چه روحی روانی و اخلاقی) که البته خود انسان مجری این مهم ست. در مقاله ای توضییح داده شد که تفکر باعث تغییر ژن و ایجاد ژن جدید میشود، این ست که خالق دستور به پندار و گفتار و کردار نیکو میدهد و در نقطه مقابل، ابلیس با ابداع خرافات مذهبی امر به تفرقه و جنگ و فساد.

سوای از کشف دست نوشته هایی از قران مرتبط به سالهای قبل از وحی، بعیدست وصف جهان و داستانهای بعضا متناقض در کتابهای معروف به آسمانی، زبان خالق باشد، که سخن لو علم محض ست، ولی این زبان نشان از مخلوقی ست ضعیف، بیسواد، فراموشکار، چاپلوس، راحت طلب و مدعی که میلیونها قرن نظاره گر خلاقی “فعال لما یرید” بوده، و شاهد جزء ناچیزی از خلقت پیچیده کرات و موجودات. از آنچه دیده برای برخی انسانها و همکیشان خود تعریف و برای اثبات اهمیت خود متوسل به معجزه و کرامت شده، چراکه موجودیست از زمره جنیان، از جنس آتش، با توانایی و اعمالی ظاهرا خارغ العاده بچشم انسان ضعیف نادان. (همچون تعاریف مستخدم یک مرکز مهم هسته ای از فعالیت علمی ریس مرکز و یا تلاش طاقت فرسای نماینده ولی فقیه برای صحبت علمی در ابتدای سمینارهای تخصصی پزشکی!).

 

در بررسی حکومت فساد و جنایت فقیهان مسیحی قرون وسطی نکاتی حائز اهمیت ست. تفکرات دگم و اعتقادات مالیخولیائی و شدیدا” مذهبی و خرافی مردم اروپا در قرون وسطی، اعتماد کامل و اطاعت کورکورانه از رهبران شیاد مسیحی، سوء استفاده روحانیون از نادانی عوام با ایجاد تفرقه و جنگهای متعدد مذهبی، مهمترین عوامل طولانی شدن عمر فرمانروایی کلیسا بر اروپا بود (۱۴۰۰ سال). مردم برای کسب ثواب، شهادت و رفتن به بهشت از یکدیگر سبقت میگرفتند، و معیار ثواب و عقاب و شرایط رفتن به رضوان توسط فقیهان مسیحی تعیین میشد، اروپا همیشه در جنگ بود، معروف ست جنگهای صلیبی و فتاوای فقیهان برای جهاد و شهادت در راه مسیح و ورود مستقیم به بهشت با کشتن مسلمانان و یهودیان و مسیحیان دشمن خدا، ولایت پاپ و کلیسا، و همزمان خرید و فروش بهشت و جهنم با پرداختهای کلان به روحانیون و کلیسا، زیارت بقعه و مقبره های فقیهان و رهبران باصطلاح معصوم مسیحی (Saint) با پرداخت نذورات …

پس از قرنها قیام و اعتراضات جسته گریخته و بی نتیجه در شهرهای مختلف اروپا، میتوان از دو عامل بعنوان رمز پیروزی نهایی مردم نام برد، اتحاد و قیام یکپارچه در همه شهرهای اروپا، و همزمان، مبارزه با خرافات و تحریم کلیسا و کشیشان.

شوربختانه، عدم مهار و نابودی کامل بازار شیادی و خرافات روحانیون مسیحی و ادامه فعالیت فقیهان با تشکیل کشوری بنام واتیکان، مهمترین اشتباه مردم اروپا پس از پیروزی بر حکومت کلیسا بود، حیله ای که مدتیست در بین حوزویان ایران زمزمه میشود. لذا علی رغم هشدار در مقالات سال قبل لازم ست تکرار شود که “ساختن مرکز شیادی و ترویج خرافات بنام “واتیکان دوم” و ادامه فساد و نفاق، مفتخوری و دزدی از سفره مردم فقیر، در ایران غیرممکن است”.

حوزویان و فقیهان، ۲ راه بیش ندارند، اول، در این زملن کوتاه، خرقه ریا از تن بدر، و با یادگیری حرفه و فنی همانند مردم، با تلاش و کار شرافتمندانه از درآمد حلال ارتزاق نمایند. و دوم، در صورت ادامه مسیر کنونی، دزدی بیت المال و درآمد حرام با فریب مردم و دخالتهای غیرعلمی بعنوان مشاور در امور روانشناسی، کودکان، خانواده، زناشویی، سینمایی، …، استاد حوزه و دانشگاه! درآمدهای کلان امامزاده ها و نذورات، درآمد حرام برای خواندن نماز واجب … مطمئنا مشمول خشم مردم شریف و زحمتکش ایرانند.

انگشت شمار حوزویان و مداحان فاسد هنوز پیام اعتراضات سراسری مردم را دریافت نکرده اند و یا خود را به نفهمی زده و سعی در ادامه حکومت با انتخاب جانشین برای فریبی بنام ولی فقیه و همزمان بازی با الفاظی چون “فقه پویا” “اجتهاد نوین”.

پیام کاملا مشخص ست “پایان حکومت فساد و جنایت اسلامی فقیهان”. پایان شیادی و خرافه مذهب چه بروش قدیم و چه نوین! و اغاز انسانیت، ارزشهای والای انسانی و عقل محوری. مطمئنا اگر نحوه نابودی و غرق شدن فرعون در اوج قدرت و شوکت. و محو خلافت فاسد اسلامی امویان را مرور کنند از خواب غفلت بیدار خواهند شد.

“سران و فقیهان اموی، سحرگاهی چشم باز کرده و آماده برای انجام فریضه واجب جدشان و عوامفریبی جدید، که بناگاه درب منازل شکسته و گردنشان لبه تیز شمشیر مردم گرسنه را لمس و پایان زندگی بانها سلام کرد. گویند حکومت اسلامی فاسد ۶۰ ساله امویان تا قبل از فریضه عصر نابود شد، فقیهان و سران حجاب برسر و نوامیسشان حجاب از سرگرفته، کوچه بکوچه فرار از خشم مردم. کوچه و بازار سرخ از خون شیادان.“

بیان خالق ست که “بگونه ای قوم ظالم و فاسد هلاک و از صحنه گیتی محو خواهند شد که گویا وجود نداشته اند، شاید عبرتی باشد برای سایر شیادان“ 

بشر واجد عقل و اندیشه نیازی به موجوداتی بیسواد ندارد که بر هوای نفس و منافع خود نظر دهند. براساس “قانون خلقت”، مصرف هرآنچه برای سلامتی مفیدست “بلامانع / حلال” و انجام هرآنچه که سبب آسیب به خود، اطرافیان، جامعه و طبیعت و جهان شود “ممنوع / حرام” ست. خالق انسان را به تفکر واداشته، آزاد که خود انتخاب کند و خود پاسخگو باشد، چه در دنیا و چه در سرای پسین. توصیه خالق مشورت با “ اولی الاباب” ست، متخصصان و کارشناسان هر رشته و فن.

گذشت زمان فریبی بنام فقاهت، دیروز خاویار حرام و امروز حلال، یکی دیدن شطرنج را برابر نگاه به شرمگاه مادر و دیگری واجد بساط بازی در بیت خود، زملنی پیوند از اعضای غیر مسلمانان حرام و با نیاز فرزند به پیوند در اروپا، حلال! به بیان دیگر بنا به درک هر فقیه (اجتهاد)، پاسخهای متفاوت برای یک سوال مشابه (استفتاء)! یکی مباح و دیگری جایز، برخی حرام و برخی حلال …خود چنین گویند که این اختلافات ناشی از اجتهادهای متفاوت ست! به بیان ساده، پاسخ بر اساس منافع شخصی اعضای سندیکای شیادان! 

شروع فریب با ساختن احادیث و ترساندن عوام از جهنم ست، “هرکس بمیرد و امام زمان خود را نشناسد با ابلیس در طبقه هشتم جهنم محشور خواهد شد”. و مرحله بعد، با توجه به داستانسراییهای قبلی غیبت امام زمان، احادیث متواتر که “هرکس بمیرد و در غیاب امام زمان از یکی از فقیهان زنده (جانشینان امام) تقلید نکرده باشد از شب اول قبر با لباسی از آتش با ابلیس در جهنم خواهد بود”.

وعوام با ترس از آتش جهنم، تن به یوغ بندگی شیادان میدهند در این خیال که دینشان کامل، هم امام زمانشان را شناختند و هم مقلد فقیهی شده و مالشان حلال و ترشحات بدنشان از نجسی به پاکی تبدیل شد! ولی این شروع ماجراست، مهمترین و اساسی ترین مرحله، محاسبه و پرداخت سهم امام، زکات، خمس، رفع مظالم، هزینه نماز و روزه غذا … به فقیه مربوطه است براساس شغل، درآمد، ارائه بیلان مالی سال، مستغلات، پس اندازها، … وای بحال کسی که درامدی را از حضرت شیاد پنهان کرده باشد که مال و ناموسش حرام میشود! برای راحتی مقلدین در همه شهرهای مهم دنیا و پایتختها، با پرداختهای کلان از بیت المال حداقل یک شعبه از دفتر فقیهان افتتاح است، بعلاوه حساب شخصی در تمام بانکهای بین المللی و قبول کارتهای اعتباری (کردیت کارت) با جدیدترین تکنولوژی روز!

صدور فتواهای ساده تر توسط برخی فقیهان (باسم اجتهادهای متفاوت)، حربه ای ست برای جذب بیشتر مرید و مقلد (مهمترین روش تبلیغاتی در رقابت بین فقیهان)، حلال کردن شطرنج، بازی ورق، جایز شمودن اقامه نماز پشت سر زنان، شکستن روزه به ۲-۳ قسمت در روز، جایز شمردن کشف حجاب، … خصوصا برای بستگان، خواص و ساکنین فرنگ. چرا که پرداختها به دلار و پوندست!

 

امام زمان، حقگو و عدالت طلب هر عصر ست، بزرگان گمنامی چون شهید ستار بهشتی، کسانیکه به دفاع از مظلوم و جنک با ظالم و فاسد زمان خود برخاسته اند پیشوای زملنند، ولی عوام نادان منتظر موجودی هستند با شکل و قیافه متفاوت، قدرتی عجیب، شمشیری دو سر یا جدیدا بمب اتمی،… که صدایش از شرق و غرب شنیده شود (البته نه از طریق ماهواره ها و تکنولوژی ارتباطات بلکه با فریاد!)

و داستان بی پایان فریب عوام با احادیث ساختگی ادامه دارد، تا بیدار شدن از خواب غفلت، و آگاهی و طلب حق، اینجاست که فقیهان از آمریکا گدایی جنگ میکنند (مصباح یزدی)، “با بمب اتم شهرها را نابود کنید!”، چراکه دیگر نیازی باین مردم نیست، وابستگانشان مقیم بلاد کفرند و نفت و سرمایه های کشور در دست، مردم آگاه و آشنا به شیادی حوزویان، دشمن خدا و دین و مقدساتند و محکوم به فنا. اینان عوام میخواهند، نادان، فاقد تفکر، مقلد بی چون و چرا، عاشق افسانه ها و خرافات ۱۴۰۰ ساله، عوامی مغرور از حفظ ظاهر ولی آلوده بفساد درون، خوشحال از اینکه چادریند، زبانشان بذکر و عملشان به فسق، مقید به مستحبات، عاشق زیارت ضریح و بتخانه کعبه، ابلیس را با تمام قوا سنگ زده اند! ولی کر و کور و لالند و نمیبینند کودکان یتیم و گرسنه، مردم فقیر بیخانمان، مادران و همسران داغدار … در مرام اینان، دروغ و نفاق، تظاهر به خنده و گریه، عزاداری … ثواب ست و شادی و تلاش، صدافت و راستی زنگ خطری برای تجارت دین و حرام. سالهاست با دزدی سرمایه مردم، در سایر کشورها “عوام” تربیت کرده اند، سالانه بیش از ۱۵۰۰۰ فارغ التحصیل حوزوی از افریقا، امریکای لاتین، آسیا (روزانه بیش از یک میلیارد تومان صرف مفتخوران خارجی و خانواده هایشان) … برخی عرب زبان و برخی آشنا بزبان فارسی، زبان نیاز ندارند، کتب خرافات به همه زبانها ترجمه شده.، اینان جایگزین مردم ایران خواهند شد، مهمتر اینکه، عوام خارجی حضرت آغا و برخی فقیهان و فرزندانشان را نیز معصوم میپندارند و حافظ روایات و احادیث شان! نکته اینجاست که عوام خارجی آگاهند ز احوال فساد شیخ و شاگردان عرفانش “حاج شیخ سعید طوسی و حاج شیخ علی لاریجانی …”! این فساد شایع حوزویان ست، و نه یک فقیه و مرجع خاص. روزی که خبر فساد اخلاقی فرمانده انتظامی تهران بزرگ (سردار زارعی، بجرم تجاوز به بیش از ۱۴ خواهر زینب در رکوع و سجده بشکل صف نماز) توسط رییس وقت قوه قضاییه، شاهرودی، فیلبرداری و افشا شد، کسی سوال نکرد که ماجرا چه بود، چرا توسط رییس قوه قضاییه و چرا فقط این سردار، محل فساد سرداران اسلام در برجهای اقدسیه معروف ست، هرکدام دارای چند واحد مسکونی. نکته مهم اینستکه خط قرمز نظام مقدس الهی، عدم تجسس در امور فقیهان، و فساد با فاحشه های بیوت انان و سایر سرداران (برکناری سردار عراقی فرمانده بسیج) است. زارعی وارد حریم فقاهت شده بود، جمع آوری اطلاعات از ارتباط عرفانی یکی دیگر از اساتید بزرگ فقاهت، حضرت آیت العظمی با پسر بچه های قدیم و مردان امروز (از جمله اقای م الان حدود ۴۰ساله). نقاط مشترک فقیهان مسیحی و مسلمان بسیارست! ولی حاکمان فاسد ایران رتبه شیادی و جنایت و نفاق را از فقیهان مسیحی ربوده اند. از سالها قبل بازیگر نفش مخالف امروز مشخص ست، زندان و اعتصاب غذا … و فریب عوام، شاید با کمک سیاستمداران فاسد خارجی عازم امریکا و اروپا، پوچی شعارهای دمکراسی و آزادی زن سیاستمداران اروپایی باینست که در اوج جنبش ضد حجاب اجباری زنان غیور کشور، با دریافت رشوه های کلان حجاب برسر وارد ایران میشوند.

یکی دیگر از موارد مهم سرمایه گداری رژیم ایران بر ایرانیان قدیمی ست که قبل از انقلاب وارد اروپا و آمریکا شده اند، اکثرا بظاهر از طرفداران سلطنت ولی واقعیت تلخ پیروی اوامر رژیم با پرداختهای کلان ست (خانواده دامادایرانی وزیر خارجه اسبق امریکا).

سوای بر شیادی حوزویان و بعضا تعبیه نمایشی از کرامت و معجزه (شرح در مقاله خرافات و مقدسات)، واقعیت تلختر و مهمترین عامل بدبختی کشور، نادانی عوام فراموشکاری یست آگاه و شاهد به فساد انان … ۴۰ سال شبهای باصطلاح احیا قران بسر پشت سر چنین موجوداتی اکثرا معتاد، قسم به حسن، باقر، جواد، رضا … منتظر چه اتفاق خارغ العاده ای باید بود؟ جز بدبختی و فلاکت بیشتر؟ شوربختانه مردم غرق در تخیلاتند! … معراج رفته اند! معصومند! مدفوع و ترشحاتشان بوی عطر و گلاب میدهد! نه فقط جهان بلکه بهشتی پر از حوری و قلمان برای اینان ست و پیروان شیادشان! این خرافات برای همه ادیان ست، همه معصوم دارند و روایات بهشت خاص خود.

سیر در عالم هپروت و طرح کمربند شیعه و ... با مصرف عدس و نخود مواد میسرست ولی رفتن به آسمان هفتم ... مطمئنا نیاز به میزان بیشتر و مواد قویتری دارد.

تحریف تاریخ با احادیث و داستانهای کذایی در تقدس و معصوم سازی، سلاح حوزویان ست، “لگد زدن عمر بشکم فاطمه مقابل چشمان علی، سقط نطفه و شهادت او”، (روز وفات تبدیل بروز شهادت، بعد دهه فاطمیه، سپس دهه اول و دوم فاطمیه، و از چند سال قبل برگذاری اربعین اول و دوم دهه ها در برخی مساجد). در صورت حقیقت داستان، علی باید بسیار بی غیرت باشد که شاهد هتک حرمت و کتک خودن همسر و سقط بوده ولی سکوت کرده و حتی بعد از آن یکی از دخترانش را به عقد قاتل همسر و فرزندش درآورد! بر اساس شواهد تاریخی، از ۴ دختر محمد ۳ نفر در سنین بسیار پایین (۱۸-۲۴ سال) فوت کرده اند. (از شایعترین علل سقط و مرگ و میر زنان، ازدواج در سنین بسیار پایین و زایمانهای پی در پی، خونریزی و عفونتهای درمان نشده میباشد. چنین ازدواجهایی هنوز در بسیاری از اقوام عرب و حتی روستاها و شهرهای ایران شایع ست. بعلاوه عدم تناسب فیزیکی و سنی زوج (قهرمان عرب با دختری نحیف زیر ۹ سال) از شایعترین دلایل پارگی و خونریزی درمان نشده  زنانست. مجالی نیست بر توضیح هزاران خرافه و داستان حوزویان و مداحان).

 

حسابهای کاربری تقلبی بسیجیان و طلبه ها در شبکه های اجتماعی با عکسهای سکسی و بیحجاب در حال بزرگ نمایی برخی حوزویان اصلاح طلب بعنوان مخالف و جذب حمایت مردمند. مطمئنا، خصوصا بعد از اعتراضات سال قبل، مردم باین نتیجه رسیده اند که اصلاح طلبان از هر جهت (نفاق و جنایت) کوی سبقت از اصولگرایان ربوده و حوزوی شجاع حقگو وجود ندارد، خصوصا کسانی که در ۳۵ سال اخیر فقط برای سوء استفاده از قدرت و تجاوز شرعی به مال و جان و ناموس مردم باین جامه ملبس شده اند. یکی از مهمترین و لوده ترین آنان که همچون اصلاح طلبان با دستمال یزدی سر هم در آخور دارد و هم توبره (دانشمند) با کمال بیشرمی بجای کمک به زلزله زدگان، اعلام میکند “وقتی امام زمان هر شب در بیابان و چادر میخوابند جایز نیست از زلزله زدگان صحبت شود …”. تعدد مکان و روایات امام زمانشان هم فکاهی ست و هم مشمئز کننده، بیش از چهل سال پیش با چاپ هزاران کتاب، در جزیره سبز خضرا (قبل از  کشف دلیل علمی سقوط هواپیما در مثلث برمودا)، زمانی در مسجد جمکران و حال کردن با اغا، زمانی داماد خانواده ای در خیابان مولوی تهران، گاهی در اروپا و دارای همسران اروپایی و فرزندانی زیبا، ولی موقع اعتراض عوام از بدبختی، در چاه جمکران، در گرمای سوزان بیابان،  زیر باران و دربدر و بی خانمان …(پس از فوت امام یازدهم شیعیان، و انشعاب شیعیان به حداقل شانزده فرقه، بجز یک گروه که به جمع آوری پول و نذورات عوام برای امام غائب مشغول بود، سایرین باور و معتقد بوجود فرزندی برای امام عسگری نبودند). حقیقت اینست که محل خدا و پیامبر و امامان قوم یاجوج و ماجوج حاکم بر ایران، در شکم و زیر شکم شیادان ست، تا به کجا فشار آید!

زمان رقتن همه شیادان با امام زمان و معصومین و امامزادگان و الله شان به فاضلاب و زباله دانی تاریخ ست.

بزودی بساط خرافه مذهب در ایران زمین جمع، و تا ریال آخر سرمایه های مردم فقیر از حلقوم خواص فاسد فرنگ نشین بیرون کشیده خواهد شد، چه در حساب سیاستمداران فاسد باشد، چه بنام معشوقه های خارجی و چه سرمایه گذاری در قمارخانه ها، هتلها …

گذشت زملن فریب مردم با خرافات، روضه و مداحی …

 

ای فقیه!

الله تو دشمن انسان ست و اندیشه، و خدای من خالق آن،

الله تو تشنه خون ست و جنایت، خلق میکند تا به فجیعترین روش بقتل برساند و خالق من خلق میکند برای زندگی در صلح و نیکی،

خدای تو عاشق دروغ ست و نفاق، و خالق من راستی و درستی،

خدای تو زنده به شیادی و دزدی ست، و خالق من خود رزاق ست،

خدای تو بتی ست محصور در بتخانه های کعبه و مسجد …، خالق من نور مطلق ست، نه مکان دارد و نه زمان, در دستان پینه بسته بیوه زنان و کودکان یتیمی ست که نان آورشان بیگناه در سیاهچالهای ولایت سقیه بقتل رسیده اند، …

خدای تو تشنه تملق و پرستش ست، ابلیس ست و اندیشه شیطانی و شهوت، و خالق من نیت و پندار پاک ست و عمل نیک

تو غره بدان نشو که می مینخوری     صد لقمه خوری که می غلامست انرا

امروز، پرده ها کنار رفته، بوی تعفن الهه تو بلندست، مرگ خدای تو فرا رسیده، پایان خرافات و نادانی، ریا، دروغ، دزدی، فساد و جنایت و هرآنچه خالق هستی منع کرده ست … امروز شروع زندگی دوباره عقل و دانایی، تفکر و اندیشه، علم و دانش، عشق و زیبائی ست، 

زمان بسیار محدودست، خرقه ریا به کنار و به شرافت به کسب روزی حلال روی آر، فرصتی نیست.

بزودی اتحاد همه اقوام ایرانی و مخالفین محقق، و بنیان ظلم و فساد اسلامی سرنگون و شیاد بعدی جانشین ولی فقیه، هرکه باشد، در اتش خشم این ملت خاکستر خواهد شد. 

 

دکتر حمیدرض قضاوی

واشنگتن دی سی

جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

May / 18 / 2018

منبع:پژواک ایران


حمیدرضا قضاوی

فهرست مطالب حمیدرضا قضاوی در سایت پژواک ایران