رامین حسین پناهی توسط مسئولان زندان مرکزی سنندج تهدید به قتل شد

در حالی که تلاش های مردمی و جامعه جهانی برای توقف حکم اعدام رامین حسین پناهی ادامه دارد، مسئولان زندان مرکزی سنندج، رامین حسین پناهی را تهدید به قتل کردند.
 
به گزارش کمپین دفاع  از زندانیان سیاسی و مدنی، صبح امروز چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۷ ، عباسی رئیس حفاظت زندان مرکزی سنندج همراه با چند مامور، رامین حسین پناهی را به قتل تهدید کرد، وی به رامین گفت : «اگر اعدامت نکنند توسط عوامل ما در این زندان به قتل خواهی رسید.»
 
گفتنی است که رامین حسین پناهی از زمان انتقال به زندان مرکزی سنندج، بارها توسط عباسی مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.
 
رامین حسین پناهی، فعال سیاسی محکوم به اعدام در حالی که از درد و عفونت کلیه رنج می برد، از دسترسی به پزشک محروم است. همچنین مدتی پیش افشین حسین پناهی، دیگر برادر رامین نیز توسط مسئول حفاظت زندان سنندج به نام «عباسی» مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود.
 
رامین حسین‌پناهی، زندانی سیاسی محکوم به اعدام، بنا به گفته “حسین احمدی‌نیاز”، با خطر قریب الوقوع اعدام مواجه شده و نگرانی‌ها بابت اجرای حکم اعدام افزایش یافته‌است.
 
حسین احمدی نیاز، وکیل رامین حسین‌پناهی، به کمپین گفت: «یک‌شنبه ۱۰ تیرماه ۹۷ برای پیگیری وضعیت پرونده موکلم به دادسرای سنندج مراجعه کردم و ساعت ١٢ توانستم با او در زندان مرکزی سنندج ملاقات حضوری داشته‌باشم.»

منبع:پژواک ایران