PEZHVAKEIRAN.COM نامه ۱۲ تن از فعالان سیاسی و حقوق‌_بشر به مقامات آلمان و درخواست پیگیری وضعیت جنایتكاران رژیم منحوس جمهوری اسلامی در اروپا
 

نامه ۱۲ تن از فعالان سیاسی و حقوق‌_بشر به مقامات آلمان و درخواست پیگیری وضعیت جنایتكاران رژیم منحوس جمهوری اسلامی در اروپا

چهار دهه از انقلاب اسلامی در ایران در حالی گذشته است که با ترور و کشتار مخالفان در داخل یا خارج از ایران، سالهای سیاه نام گرفته است.
 
از کودکانی چون کارون_حاجی_زاده، تا مونا_ابراهیم_نژاد، زنان و مردانی که با یک کلمه: الله اکبر، به دست اعدام و تیرباران سپرده شدند. داعشی خانگی سالها قبل از بوجود آمدن گروهک داعش!
 
بله ما ایرانیان با حکومتی که با سرکوب گسترده زنان، دگر اندیشان و عقیده های دیگر غیر از اسلام حکومتی، سالهای سیاه را سپری میکنیم.
 
امروز، نه تنها دولت‌هایی مانند آلمان، توسط #اشتاینمایر به جمهوری اسلامی پیام تبریک می‌فرستند، و نه تنها فرزندان سران رژیم اسلامی، بلکه خود قاتلان و تروریست ها به راحتی از اروپا ویزا میگیرند! این در حالیست که بیماران و یا خانواده های پناهندگان حقوق بشر و سیاسی سالهای بسیاری است که از دیدار عزیزانشان محروم هستند!
 
اروپا با شعارهای حقوق بشری و اشاره به قطعنامه های سازمان ملل، از مقابل این جنایات به راحتی میگذرد، و هربار پاسخ های پیش نویس شده به ایرانیان مبارز و آزادیخواه میدهد!
 
چهار دهه است که با تسخیر پرچم و هویت ملی ما بساط کشتار جمعی به راه انداختند، و اروپا چون نهاد تجارت جواز سفر و اقامت برای مسولان جمهوری اسلامی فراهم می آورد!
 
١. ما سهل انگاری سفارت #ایتالیا و اعطای اقامت ١ ساله به #حمید_نوری را محکوم می‌نماییم! و خواستار محاکمه مسئول صدور ویزا از طرف سفارت ایتالیا به حمید نوری هستیم.
 
٢. طبق مصاحبه آقای #کاوه_موسوی با تلویزیون ایران #اینترنشنال، #حمید_نوری پیش از این بارها از فرودگاه #فرانکفورت به #آلمان سفر کرده است. پرسش ما اینجاست که این فرد چگونه و تحت چه شرایطی به خاک آلمان وارد شده و چرا مقامات مسئول آلمانی تلاشی برای دستگیری وی نکرده اند؟
 
٣. از دولت #سوئد و مقامات اروپا خواستاریم تا او را همچون #هاشمی_شاهرودی که از آلمان فرار نمود، به ایران باز نگردانند و راه های معامله و یا معاواضه با زندانیان یا گروگانها را ببندند!
 
٤. #حکومت_نازی به دست و کمک دیگر دولتها فروپاشید! ما انتظار داریم در برابر قاتلان و کشتارکننده‌های انسان به صورت جمعی، از #اروپا و دولتهایی نظیر آلمان، سوئد، ایتالیا، فرانسه، اتریش، هلند، بلژیک و ... دست‌های آغشته شده به خون هزاران ایرانی‌ بیگناه را، از تجارت، چپاول و ریختن خون‌های بیشتر کوتاه کنند. و در دادگاهی چون دادگاه علیه حکومت فاشیستی نازی، با عوامل خطرناک رژیم اسلامی در ایران برخورد شود!
 
٥. حمایت ما از خانواده های قربانیان شکنجه شده و به قتل رسیده و همچنین حمایت ما از تمامی فعالان حقوق بشری ایرانی نظیر جناب آقایان #ایرج_مصداقی و #کاوه_موسوی که توانستند (پس از سهل انگاری های گذشته نظیر دولت آلمان و ایتالیا که به جای دستگیری جنایتکار/جنایتکاران میزبان او و همکارانش در هر سطحی در اروپا بوده اند) #حمید_نوری را با کمک پلیس مرزبانی در سوئد دستگیر کنند.
 
فراموش نکنید، حکومتی که مردم و دگراندیشان خودش را میكُشد اصلاح پذیر نیست! آنها چهره ای دیگر از نازی ها هستند.
 
#عرفان_كسرائی نویسنده و خبرنگار علم
#فروغ_كنعانی فعال حقوق بشر
#آذین_ساداتی-اشموتزر فعال مدنی
 #محمد_مظفری فعال سیاسی
#ممدوو_بابائی فعال سیاسی
#داریوش_كوشكی فعال سیاسی
#كیومرث_مظفری فعال سیاسی
#ایوار_فرهادی فعال سیاسی
#مرتضی_اسماعیل_پور خبرنگار و فعال سیاسی
#امیر_ایازی فعال مدنی
#علی_اصغر_سپهری فعال مدنی
#كوروش_فرهادپور فعال مدنی

منبع:پژواک ایران