ابوبكر البغدادي و علي الخامنه اي هردو تروريست؟!
عباس رحمتی

آيا اين دو تروريست فرقي با هم  دارند؟! 

اینبار ،بیشتربراي اطلاع جواناني كه پس از انقلاب يا قيام بهمن ١٣٥٧ بدنيا آمده اند ،می نویسم یعنی  همان نسلي كه  امروز با گروه آدمكشِ داعش آشنایی دارند، نسلي كه  در ايران با حاكميت رژيمي روبرو است و نام جمهوري اسلامي را يدك مي كشد. رژيمي آدم كش ( داعش اول )كه زودتر از داعش دوم  بر مسند  قدرت  نشست و طولي نكشيد كه دستهاي پليدش از پشت  عباهاي  سياه و سرمه اي و گاه سفید بيرون آمد تا ابتدا ژنرالهاي ارتش گذشته را بدون محاكمه بر روي بام دبستان رفاه برده و بدون دادگاهى  اعدام كند ، يعني از همان نخستين روز حاکم شدنش ، نخست كرامت انساني را پايمال كردندو پس از حاكم شدن و كسب کامل قدرت،  ده ها هزار جوان و تحصيل كرده و دانشگاهي ايراني را به بهانه هاي واهي به  جوخه هاي اعدام سپردند .در ميان همين اعدام شدگان نو جوانان ١٣ ساله هم وجود داشتند كه بعضن آدرس خانه خود را نمي دانستند! در واقع ، بايد گفت و نوشت  كه  داعشي هاي تماميت خواه،  ابتداء در ايران حاكم  شدند و  با نام جمهوري اسلامي و نه ، دولت و حاكميت اسلامي (داعش شام و عراق)حكمهای اسلامی را جاری و ساری کردند.

 پدران و مادران ، نسل كنوني ، پيش از چهل سال است كه پنجه در پنجه با داعش تهران، ابتداء به رهبري خميني و بعد سيد علي الخامنه اي در نبرند. بايد گفت ؛داعشي كه در ايران حاكم است ، با سياستي پيچيده تري توسط غربي ها  در ايران حاكم شدند و براحتي بنام دين و قرآن  و احكام ضد انسانيِ خود و با قوانين  كهنه و ارتجاعي هزار و چهارصد ساله،  جاري كرده اند بدين وسيله سر ميبرند و دست و پا قطع مي كنند و تا جايي كه امكان دارد بازهم  مي كشند تا بیشتر بمانند. نمونه اين كشتار ها را پس از ٤١ سال در آبان ٩٨ / نوامبر ٢٠١٩ در سراسر ايران دیدیم ،تمام دنيا هم ديدند و مهر سكوت بر لبان زدند!   داعش شماره یک امروز در تهران تا جايي كه امكان داشته باشد به  نام قانون  مي كشد و به  براحتي در مقابل چشم جوامع بین المللی  جنايت مي كند! و بدتر از آن اينكه اروپاييهای دموکرات و حقوق بشری هم گاه سكوت اختيار مي كنند! همانها گاهي اوقات به آنها كمك مي كنند تا در كشورهايشان ترور مخالفان هم صورت گيرد[١]  اين تراژدي مضحك را کجا باید گفت؟ داعشِ ديگر ( داعش شماره دو ) امما،  در پي قدرت وحاكم كردن دولت اسلامي بوده و هست  و خود را خود خوانده ي داعش  مي داند،البته البغدادي در راه آدم كشي و حاكميت دولت اسلامي اش ناكام ماند و بايد گفت شور بختانه ، چندين تن از يارانش، هنوز زنده اند و به جناياتشان  ادامه می دهند، آنچه كه بخوبي  مشخص است  اروپا و آمريكا ، حالا شايد بخواهند با  اين گروه در مقاطعي برخورد كنند، ولي با جمهوري فاشيستي مذهبي ، نه تنها تاكنون برخوردي نشده است كه  همکاری هم صورت گرفته است .معاملات گسترده اي از طرف آمريكا  خصوصن ،  اروپايي ها با آنها برقرار شده است! با اين مقدمه بايد ديد كه آيا بين سركردگان اين دو داعش تفاوتي هم هست ؟! آیا وجود این نوع گروه ها و رژیم ها خواست غربی ها ست ؟!

 

چندی پیش ،ابوبكر البغدادي در  عمليات «كايلارمولر»  در روستاي "باريشا" دوپل بور  Bur Dopell  کشته شد. مي گويند چهار تكه  استخوان از او بيشتر نمانده است، آنها ( آمريكايي ها) گفتند؛ استخوانها  را هم  مانند  جنازه «اثامه بن لادن» در دريا مي ريزيم! حال دريا را هم از استخوانهاي تروريستها پر مي كنند!عمدن نوشتم عمليات «كايلار مولر»؛ او کی بود که علملیات بنامش صورت گرفت؟او پزشكي بود كه با پزشكان بدون مرز کار می کرد و از طرفداران حقوق بشر نیز كه توسط داعشي ها كشته مي شود. و اين عمليات كه به كشته شدن سركرده داعشيان انجاميد به  نامِ نامي اين بانوی شجاع نام  گرفت . 

 « مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا»، نیز درنشست خبري  با تاکید بر اینکه مرگ البغدادی دنیا را از شر تروریسم رها نمی‌کند، گفت: این عملیات یک پیام برای سایر تروریست‌ها است، پیامش این است که دولت آمریکا اراده تعقیب آنها را در هر نقطه و هر زمان دارد. از جناب «مارك اسپر» بايد پرسيد دولت اسلامي كه  هنوز دولت نشده بود رهبرش را بور كرديد، امما رهبري ولايت فقيهي كه سه دهه است ، در ايران  اعدام و شكنجه و بگير و ببندهايش ادامه يافته  و جهان از ترور و شكنجه و بمب گذاري و آدم ربايي و جنگ افروزيهايشان و ... در امان نيست  را رها كرده ايد تا هركاري كه مي خواهد انجام دهد؟ الخامنه اي و دارو دسته اش ، حتا هزاران تن از آمريكايي را در عراق و عربستان  كشته اند و تا يك قدمي بمب اتمي (اتم سازي )هم پيش رفته اند. حال شما  از او ( خامنه اي ) مي خواهيد كه رفتارش را عوض كند ؟! آيا توبه گرگ ، مرگ نيست ؟ چه كاسه اي زير نيم كاسه است؟ آيا مطمئن هستيد ، رفتار  دولت اسلامي تهران تغيير خواهد كرد؟     

دوباره  اين سوال را مطرح مي كنم آيا فرقي بين اين دو تروريست وجود دارد؟!  

 فرق اصلي در كدام است به نظر شما ديگر چه تفاوت هايي را در خصوصيات اين دو تروريست داعشي میبینید؟

در يك كلام سوالي را مي نويسم،امید است به گوشتان برسد و  جواب دهيد! آيا ،تروريستي كه چهل سال در حاكميت است خطرناكتر است يا تروريستي كه بدنبال قدرت و حاكم كردن حكومت يا دولت اسلامي است ؟ كدام خطرناكتر است؟ترویستی که پول دارد وقدرت سرکوب مردمش را دارد و سلاحهای دارد و تا بن دندان مسلح است!

 آيا معني تروريست را نمي دانيد ؟ يا ميدانيد و خود را به كوچه علي چپ زده ايد؟از این تجربه درس بگیرید.

تعريف تروريست :

 اسكار لافونتن از سوسياليستهاي سابق  و چپ كنوني در حزب "دي لينكس" ،كار مرا هم راحت كرده است او يك بار نوشته بود: " من بارها به خانم انگلا مرکل گفتم : خانم صدر اعظم، شما می خواهید با تروریسم مبارزه کنید. به من بگوئید تروریسم یعنی چه؟ من دوسال در مجلس این پرسش را تکرارمی  کردم. او هم سرجایش نشسته بود و پرونده ای را ورق می زد. او نمی توانست به این پرسش پاسخ دهد. بعد به یک کارمند وزارت کشور ماموریت داده شد متن قانون مبارزه با تروریسم را  تهیه کند.طبق متن این قانون  :" ترور یعنی بکار بردن غیر قانونی زور برای بکرسی نشاندن علائق سیاسی .  بدين صورت نمایندگان پنج حزب سیاسی  حاضر در پارلمان آلمان  باتفاق آراء تصویب کردند که «جورج بوش و تونی بلر »تروریست هستند. "با اين تعريف خامنه اي و البغدادي ، اردوعان و پوتين و... همه تروريست هستند.

زمانی یک  مبارزه ضد تروریستی  درست  است كه با همه تروريستها ها جنگید، نه ،آنجا که به نفعتان نیست  باسياستبازی و مماشات ،نفت خواري پیشه کرده و تجارب خود را در این راه بکار گیرید، به تروريستها فرجه دهید، چشم ها را بر ترورهاي دولتي ببندید  و حتا با آنها در مقاطعی هم همكاري كنید و حقوق بشر را روی کاغذ  بدنیا نشان دهید! گر حكم شود كه مست  گيرند / در شهر آنچه هست گيرند! بايد تمامي تروريست ها را بايكوت كرد و بايد تروريستها را از صحنه روزگار حذف كرد . اين قانون ،در دنياي گلوبال شدني است ، بايد ريشه هاي تروريست را خشكاند. رهبران تروريست راباید بسزای اعمالشان رساند  چه سني و چه شيعه، تروريست ترویست است و بايد با آن جنگيد، ربطي به دين ومذهب آنها هم  ندارد.«ايليچ راميرز سانچز»  معروف به «كارلوس»[٢]هم يك تروريست غير مسلمان بود ولي خيلي از كشورها و پليس اينترپل بدنبال او بودند . 

تروريست حاكم بر ايران ، كاري كرده است كه در عراق ، تظاهركنندگان،  پرچم عقرب نشان را آتش مي زنند و بر عليه دخالتهاي خامنه اي توسط پاسدارانش ( در عراق) شعار مي دهند. مردم عراق بخوبي مي دانند كه چه كسي و كساني در عراق دخالت مي كنند  براي همين  شعار ايران برو بيرون  را سر مي  دادند.

حال  اگر با يك نگاه كوتاه ، جنايات هردو تروريست را مورد بررسي قرار دهيم مي بينيم كه اين گروه داعش اول در چهل سال قبل  با نام جمهوري اسلامي ، البته  با  همت  آمريكا و انگليس و اروپا (كارتر و شركاء) با هواپيما اير فرانس قدم به خاک ايران نهاد. درست ، ده روز از ورود خميني مي گذشت كه قدرت را در سيني طلايي به او هديه دادند و چند روز بعد در همان پشت بام خانه اش، اعدامها آغاز مي  کند. جايي بنام دادگاه واقعی وجود نداشت دادگاههای  چند دقيقه اي توسط خلخالی برگزار میشد.نخست وزیر ایران( امیر عباس هویدا) را قبل از به جوخه سپردن پشت دیوار ترورش می کنند. اين كار فقط از نظام هاي تروريستي بر مي آيد، بعدها  خميني با كينه اي شتري نشان داد كه بايد انقلابي تر عمل مي كرد! خميني،در سخنراني هايش آرام آرام ، خوي آدم كشي اش   را بخوبي نشان داد.  خميني  بهترين آموزگار  براي خامنه اي بود تا  براي مردمان ايران چنين خط و نشان بكشد.او مي گفت: " اگر  ما از همان اول انقلابي عمل كرده بوديم و آنها را( مردم) به سزاي اعمالشان رسانده بوديم و چوبهاي دار را در ميدانهاي بزرگ بر پا كرده بوديم ، مفسدالدين و قاتلين را درو كرده بوديم ،اين زحمت ها پيش نمي آمد! در جاي ديگر باز مي گويد:

 " اسلام جلوي شهوات را مي گيرد ، اسلام نمي گذارد كه لخت بروند و ( در )درياها شنا كنند! اسلام پوستتان را مي كٓند! پوست كندن همان روشي است كه ابوبكر البغدادي هم به سربازانش توصيه كرده بود" ملاحظه مي كنيد داعش در سالهاي قبل ظهور كرده بود عامل اين ظهور هم  كسي جز آمريكا و انگليس نيست! 

حال امروز، اگر داعش عراق وشام موشكهاي دور برد ندارد، درعوض جمهوري فاشيستي مذهبي  ايران همه تجهيزات را در دست دارد و تا مي تواند از موشكهاي دوربردش استفاده مي كند. از بيابانهاي سمنان تا پايگاههاي نفتي در عربستان ( آرامكو) و از يمن تا رياض و آرامكو و اسرائيل! پس  بايد به جهانيان  گفت :خطر "الخامنه اي" بيشتر از "ابوبكر البغدادي" است اين يكي بر اريكه قدرت با نظارت اروپا و آن يكي براي بدست آوردن قدرت با حمايت روس و تركيه و ...  هم اكنون در غرب سوريه ،تروريست هاي گوناگون وجود دارد بعضي هايشان براي فشار بر دولت سوريه از تروريست ها استفاده مي كنند و زماني از طرف ارتش سوريه ، صورت مي گيرد.غرب و آمريكا عكس العمل ديگري دارند،،گاهي از آنها حمايت ميشود وگاهي رهبرانشان را مي كشند!   

همين سياست مماشت را در رابطه با تروريست  داخلي و صدور ترويست ج اسلامي  كه تا ديروز ( گذشته تا ده سال ١٣٦٧ )در اتاق فكر خميني بود .امروز در ایران ،تمامي جنايت بدستور  خامنه اي  صورت مي گيرد ، نگاه كنيد، به عملکرد جمهوري فاشيستي مذهبي ،  در داخل كشور ، علاوه بر اعدام هاي سال١٣٦٩ و ٦٧ و كشتارهاي سال ٨٨ و دستگيري  هزاران تن   در كوي و برزن ايران ،هم اکنون زندانهای ایران  مملو از روشنفكران و دانشگاهيان  است.بعد از سرکوب  خونین آبان  نود و هشت اکنون مدارس را به زندان تبدیل کرده است.، دستگیری ها همچنان ادامه دارد. علاوه بر اينها ترورهاي فراواني را انجام داده اند. ترور و قصابي كردن داريوش فروهر و همسرش در تهران و ترورهاي مجيدشریف ، پيروز دواني نويسنده كمونيستي كه  جنازه اش را تحويل نداده اند و مشخص نيست در كجا دفن شده است . نويسندگاني مانند محمد مختاري  و سيرجاني و هزاران نفر ديگر را داعش تهران بنام اسلام انجام داده است و باز دنيا لب براين همه جنايات فروبسته است!با  گورستان جمعی بنام  خاوران كه از سري گورهاي بزرگ جمعي درتهران است ، و گورهاي جمعي دیگر  در شهرهاي تبريز و مشهد و شيراز و امروز پس از قیام آبان ماه باز با پیدا شدن اجساد جوانان در گوشه و کنار شهرها و حتا در سدها و رودخانه ها ،نشان از كشتاري گسترده در ايران دارد كه هيچكس آماري دقيق از آن ندارد.آیا بازهم غربی ها و جوامع حقوق بشری می خواهندروی  کاغذ بمانند و  همچون گذشته  با مماشات با این رژیم معامله کنند؟!

 باید گفت :در داخل کشور نیز هدف قتل‌های سازمان‌یافته‌ی از طرف حکومت داعشی تهران از دگراندیشان، مخالفان سیاسی، رهبران و فعالان اقلیت‌های دینی و مذهبی، زندانیان سیاسیِ سابقِ جان‌ به ‌در برده از کشتار ۶۷ و یا شهروندان عادی  که بر حسب روابط یا اتفاق چیزهایی می‌دانسته‌اند که به نظر وزارت اطلاعات (و در چند مورد مشخص، اطلاعات ناجا) بیش از حدِ لازم بوده و همین اطلاعات‌ِ اضافه آن‌ها را از نظر سیستم امنیتی چنان خطرناک کرده که قتل‌شان ضرورت یافته است.

علاوه بر همه‌ی این‌ها، در یک دوره‌ی مشخص، خلافکاران عادی که به نظر وزارت اطلاعات غیرقابل اصلاح تشخیص داده شده بودند، هدف قرار گرفتند. در اغلب این موارد نیز مجریانِ قتل‌های اداره‌ی کل عملیات معاونت امنیت وزارت اطلاعات و یا اخلاف‌شان در اطلاعات نخست‌وزیری، دادستانی انقلاب، سپاه یا کمیته‌های انقلاب بوده‌اند.

علما و نواندیشان دینی سنّی، کشیشان مسیحی و مدیران و فعالان جامعه‌ی بهائی در میان کسانی هستند که صرفاً به دلیل باورهای دینی قربانی قتل‌های حکومتی شده‌اند. ذکر این نکته ضروری است که تا پیش از تشکیل وزارت اطلاعات در شهریور ۱۳۶۲، رهبران و فعالان اهل سنت ایرانی در امنیت نسبی بودند و جدا از ترور مخالفان سیاسی در خارج از کشور، در داخل کشور تنها فعالان و مسئولان جامعه‌ی بهائی و کشیشان مسیحی قربانی قتل‌های حکومتی میشدند.امما هراقليت مذهبي  و حتا شيعه مذهبي در ايران امروز  امنيت ندارد!  پير و جوان و بانو و كودك و ...  بايد كشته شوند تا ولايت فقيه و خانواده اش زندگي چند روزي بيشتر زندگی كنند.

تجاوز بنام اسلام :   
 ابوبكر البغدادي دستور داده بود دختراني كه در ارتش داعش هستند به عقد سربازان اسلام در آيند در كنار همين ازدواجها، مقاومت دوشيزه ها در مقابل سربازان لمپن و شهوتيِ داعش ، منجر به   تجاوزات بسياري  از دختران كُرد و ايزدي ها و... توسط آنها  ميشد. دختران ايزدي ، پس از فرار و رهايي  از اردوگاههاي داعش  در همين رابطه ،دست به افشاگري هاي گسترده زدند.تمامي اين تجاوزات بنام اسلام صورت مي گرفت!

در ايران خصوصن در سالهاي ١٣٦٠ و شصت و هفت و ٧٨ با فتوي آخوندهاي  مرتجع یعنی مراجع  تقليد و بزرگ عمامه داران !! در مقاطع مختلف ، دختراني را كه قصد ( با حكم اعدام ) اعدام آنها را داشتند ،ابتداء  به بهانه هاي مختلف مورد تجاوز قرار ميدادند و بنام نامي امام و با تضمين  ورود به بهشت براي دختران حكم اعدام صادر مي كردند! جمهوري اسلامي به بانوان باردار هم رحم نكرده و حكم اعدام را در مقاطعي براي آنها ( با جنين در رحم ) هم صادر كردند!و باز دنیا خاموش ماند و مماشات کرد .

جنگ همزمان در چند جبهه!

گروه آدم كش داعش بين عراق و سوريه جا بجا مي شدند و گاهي ترورهاي خود را با حمله به ديسكوها و تجمعات جوانان  در اروپا انجام مي داد.امما،خامنه اي در ايران با بمب گذاري ها در جاهاي زيارتي بهانه اي براي اعدام مي يافت تا دستور براي  كشتار دانشمندان هسته اي و زندانيان سياسي ديگر را صادر  كند. بمب گذاري در سفارت اسرائيل در آرژانتين و  لبنان در پايگاههاي آمريكا و دهها بمب كنار خياباني در عراق و دست داشتن در ترور رفيق حريري، نخست وزير لبنان ، دخالتهاي گسترده در سوريه به نام دفاع از حرم و.... ،داعش تهران دارایی های مردمان ایران را صرف صدور تروریست کرده است به چند مورد اشاره می کنم: حقوق ثابت براي حزب الله ، يعني  گروه تروريستي در  لبنان و حوثي ها در يمن  كه حدود ١٧ ميليارد دلار است  را هم  فراموش نكنيم ، همچنين حضور  سپاه بدر و سپاه قدس  در عراق با پولهاي باد آورده ي نفت ايران،  همه  توسط رژيم تهران و با دستور خامنه اي  صورت مي گيرد تا جايي كه در طول  چهار دهه منطقه خاورميانه را بر هم زنند. جمهوري اسلامي يك رژيم فاشيستيِ جهان وطني است،  و لی ناسيوناليست نيست كه دل براي ايران وايراني بسوزاند.كشيدن كمر بندي بنام حلال شيعه توسط جمهوري فاشيستي مذهبي ايران كه خامنه اي، سهم بسزايي در آن دارد، تا بدين وسيله ولايت فقيه  مطلقه اش حفظ شود. او پولهاي باد آورده  از نفت و گاز ايران را تا معادن و... را صرف  جنگ در چند جبهه مي كرده و ميكند. بمبگذاري  و موشك پراكنيهاي متعدد از كارهاي روتين و مستمر  ج اسلامي است. حقوق ثبات براي حزب الله لبنان ديگر بركسي پوشيده نيست ! اخيرن با كندن تونلهاي طولاني در مرز هاي عراق و ايران ،  نشان ميدهد كه تروريست دولتي چه خوابهايي، براي  اين منطقه ديده است. با شناختي كه از خامنه اي داريم  و با پولهايي كه از سهم مردم ايران ، دزديده است [٣]  تا جايي كه توانش را داشته باشد جنگ و خونريزي را ادامه خواهد داد،تا نظام ولايت فقيه مطلقه اش را حفظ كند. ( حفظ نظام از اوجب واجبات است )امما یک نقطه متوقف خواهد شد که دیگر دیر است! درست مانند خميني،او جنگ را زماني متوقف كرد و جام زهر را نوشيد كه ديگر توان ادامه آنرا نداشت !   

البغدادي نه بدنبال سلاح اتمي بود و نه توانش را داشت ، امما امروز شاهديم  كه دنيا نگراني اش از نظام ولايت فقيه تهران یعنی همان داعش شماره یک است. همانهایي كه قصد ساختن بمب اتمي را دارند.سيد علي الخامنه اي به دروغ ، داشتن بمب اتمي را حرام ميداند ولي شواهد چيز ديگري را نشان مي دهد. امروز ديگر دنيا خبر دارد كه رژيم جمهوري اسلامي در يك قدمي بمب اتم قرار دارد و اين تروريست دولتي و داعش تهران است كه صد برابر داعش عراق و شام به تجهيزات ترور و خرابكاري مجهز است و دائمن ذهنش مشغول بهم ريختن اين منطقه پر نفت و گاز است.هوشیار باشیم   

       

  

___________________________________________________________________________________

[١]جمهوری اسلامی در مواردی مخالفان و منتقدان خود را در خارج از ایران (بیشتر در اروپا، ترکیه و اقلیم کردستان عراق) به قتل رسانده است. قربانیان این قتل‌ها که در رده‌ی ترورهای سیاسی قرار می‌گیرند عموماً رهبران، اعضای احزاب و فعالان سیاسیِ اپوزیسیون، در مواردی مقامات حکومت پهلوی و در چند مورد هنرمندان و دگراندیشان منتقد جمهوری اسلامی؛ و مجریان قتل‌ها هم یا معاونت خارجی وزارت اطلاعات و یا سپاه قدس جمهوری اسلامی بوده‌اند.

[٢]  «ايليچ راميرز سانچز» معروف به «كارلوس» مشهورترين چريك تحت تعقيب دولتهاي جهان كه منابع غربي از وي به عنوان «تروريست بين‌المللي» ياد مي‌كنند در 1328 ش. در ونزوئلا به دنيا آمد. او كه در دهه هفتاد ميلادي در بسياري از اقدامات ضدصهيونيستي از جمله كشتار ورزشكاران اسرائيلي در المپيك مونيخ نقش مستقيم داشت، حداقل  20 سال از عمر خود را به عنوان يك چهره شناخته شده و تحت تعقيب، مطرح بوده است. كارلوس در 1339 به جبهه خلق براي آزادي فلسطين پيوست. در آذر 1354 در يورش به مقر اوپك در وين، تمامي وزراي نفت كشورهاي عضو اين سازمان را پس از يك درگيري مسلحانه با محافظين اجلاس، به گروگان گرفت. خلاصه بعد سالها فرا و گريز، سال ١٣٧٣ در فرانسه دستگير شد.

مديريت جهاني توسط خامنه اي:

خامنه اي و رئيس  جمهور برگزيده اش ، همواره مدعی بودن كه «مدیریت جهان و كمترينش جهان اسلامی »را  در برابر نظام مدیریت جهانی  البته با ارزش‌های غربی  را بعهده دارند. سخنانی که در این موارد گفته شده است، مجموعه‌ای از مهملات و خیالبافی بوده‌ و هست. به همین دلیل، برای پی بردن به ماهیت این «نظام مدیریت جهانی» مدعایی، باید به نحوه عمل اسلامگرایان- و نه مدعیات آنها- نه تنها در ایران، بلکه در کشورهای تحت حوزه نفوذ جمهوری اسلامی ایران نگاه کرد. وضعیت امروز زندگی مردم یمن، عراق، لبنان، و سوریه را باید قبل و بعد از مداخلات و بسط نفوذ جمهوری اسلامی  با هم مقایسه کرد، تا نتیجه این مداخلات برای مردم منطقه روشن شود. مردم ایران از اتلاف منابع و فلاکت خود، ناشی از جاه‌طلبی و گسترش نظام، کم و بیش مطلعند، اما اکثر آنان نمی‌دانند که چه بر سر مردمان چهار کشوری آمده است که جمهوری اسلامی در آنها حضور نظامی دارد.

[٣] در جريان اشغال كنسول ايران در عراق نرخ سرمايه اي  كه از خامنه اي به بيرون درز كرده است ٢٠٠ ميليارد دلار را نشان مي دهد.  

 

منبع:پژواک ایران


فهرست مطالب عباس رحمتی در سایت پژواک ایران 

*نانو چيپ براي كنترلِ كرونا، تا رديابي اطلاعات درجهان؟!   [2020 May] 
*جنگ بيولوژيك ( بيوتروريسم) با نام كرونا؟!  [2020 May] 
*نگراني جهان از شيوع ويروس ديگر در آينده!   [2020 Apr] 
*جن و أنس و رهبري ولايت فقيه   [2020 Apr] 
*ويروس كرونا و رنسانس   [2020 Mar] 
*بيت خامنه اي وتيم امنيتي ،براي مهار خبرها ونه ويروس كرونا!   [2020 Feb] 
*لائيسيته !   [2020 Feb] 
* مُرده گردونی ولايت فَقِيه !   [2020 Feb] 
*ابوبكر البغدادي و علي الخامنه اي هردو تروريست؟!   [2019 Dec] 
*چهل سال رابطه مخفي آمريكا با ملايان تهران!   [2019 Dec] 
*گراني بنزين وعبور از فاشيست مذهبي !   [2019 Nov] 
*‏ بيست و ششمين فستيوال تئاتر ايرانيان تبعيدي ،شهر كلن آلمان!‏   [2019 Nov] 
*‏«روح الله زم »، اپوزيسيون يا مهره ي سوخته؟!‏   [2019 Oct] 
*بانوان ايران استاديوم هاي كاملن آزاد ميخواهند!‏   [2019 Oct] 
*چپاول ثروت و عطش خونریزی را حمایت نکنید! سیری کوتاه در نشست سازمان ملل  [2019 Sep] 
*پشت پرده سياست ولايت فقيه، مذاكره با آمريكا !   [2019 Sep] 
*سپاه پاسداران با چهل سال تروردرصدر فهرست سازمانهای تروريستي خارجی آمریکا !  [2019 Apr] 
*چهل سال جنايت و ترور سركوب و عقبگرد كامل (شماره يك)‏   [2019 Feb] 
* سال ۲۰۱۸ سال هشدار و پر حادثه به پایان رسید!  [2019 Jan] 
* فرار سرمايه از ايران افزايش مي يابد!‏   [2018 Dec] 
*یک ربع قرن فستيوال تئاتر تبعيدي در كلن!   [2018 Nov] 
*ترور به بهانه هموار کردن جاده بهشت براي تروریست ها!   [2018 Nov] 
*خيانت روحاني ( فريدون) به مردم ایران از زبان یک آشنا!  [2018 Oct] 
*احضار روحانی به مجلس و رویای دیر باز خامنه ای!‏   [2018 Sep] 
*غول ديماه بر مي خيزد!   [2018 Aug] 
* ١٣٦ مين سالگشت زاد و بود دكتر محمد مصدق در شهر كلن چگونه برگزار شد؟   [2018 Jul] 
*خامنه اي و رؤياهاي آشفته بمب اتم!‏   [2018 Jun] 
*سود و زيانهاي خروج آمريكا از برجام   [2018 May] 
*رضا شاه جزئي از تاريخ ايران است!   [2018 Apr] 
*ارمنستاني ها فقط با اراده بود که ديكتاتور را سرنگون كردند!   [2018 Apr] 
*احمدي نژاد بدنبال اپوزيسيون سازي است ؟   [2018 Feb] 
*فاز تغيير !  [2018 Feb] 
*جمهوري اسلامي ؟ نه ، رژيم توتاليتر!   [2018 Feb] 
*جنبش ملي ،پايه هاي نظام ولايي را فرو خواهد ريخت!‏   [2018 Jan] 
*احمدی نژادی ها؛ واکنش تهدید آمیز خامنه ای   [2018 Jan] 
*شعله جنگ منطقه خليج فارس زبانه مي كشد  [2017 Dec] 
*بيست و چهارمين سال فستيوال تئاتر در تبعيد كلن بياد مجيد فلاح زاده   [2017 Dec] 
*جنگ أفروزي هاي دوباره جمهوري اسلامي ، تمام منطقه را درگير خواهد كرد!‏   [2017 Nov] 
*رفراندوم اقليم كردستان و دخالت ملاها و افزايش بحران در عراق!   [2017 Nov] 
*فوتبال ايران و سوريه، نقش زنان و مردان ايران !‏   [2017 Oct] 
*فردوسي را بايد جدي گرفت و خوب شناخت !‏   [2017 Oct] 
*انتخابات آلمان ، شكست سنگين دو حزب برتر و رشد پوپوليست ها !‏  [2017 Sep] 
*‎ ‎دو رهبر در يك موضع و حمله به ملاها درسازمان ملل   [2017 Sep] 
*همكاري كاشاني و بهبهاني با انگليسيها در كودتاي ٢٨ مرداد عليه دكتر مصدق   [2017 Sep] 
*معامله بزرگ بر سر كابينه آينده و نقش ولايت فَقِيه ! ‏   [2017 Aug] 
*دولت امام زمان معجزه هزاره سوم ( قسمت ششم)‏   [2017 Aug] 
*«ماجراي نيمروز» نيمه پنهان ماجرا بود!‏   [2017 Jul] 
*جنبش دانشجویی و ادامه مبارزه   [2017 Jul] 
*اتحاد اپوزيسيون با مردم رمز پيروزي است!‏   [2017 Jul] 
*دولت امام زمان ،معجزه هزاره سوم ( قسمت پنجم )‏   [2017 May] 
*چهار سال با دولت تدبير و اميد و ركوردهاي تازه !‏  [2017 Apr] 
*اسكار سياسي! ‏   [2017 Mar] 
*دولت امام زمان ، معجزه هزاره سوم ( قسمت چهارم )   [2017 Feb] 
*«اوباما» با اُونا، ماند و به تاریخ پیوست!  [2017 Jan] 
*گورخوابان ارمغان ديگر جمهوري اسلامي‎!‎   [2017 Jan] 
*دولت امام زمان ، معجزه هزاره سوم ! ( قسمت سوم)   [2016 Dec] 
*بيست و سومين فستيوال تئاتر در تبعيد شهر كلن با موفقيت برگزار شد   [2016 Nov] 
*پيروز انتخابات‎ ‎‏ آمریکا كيست ؟ ‏   [2016 Nov] 
*دولت امام زمان ، معجزه هزاره سوم( قسمت دوم)‏   [2016 Oct] 
*دولت امام زمان و معجزه هزاره سوم !( بخش اول)‏  [2016 Oct] 
*فوتبال و حزب اله ، ياحسين ، گل تاسوعائي!‏   [2016 Oct] 
*مردم چون كوه مي مانند تا علم الهدي برود  [2016 Sep] 
*جنگنده های روسی در پايگاه شاهرخي (نوژه) همدان ، خيانتي كه كتمان نتوان کرد؟  [2016 Aug] 
*كودتاي نافرجام تركيه و روياهاي اردوغان   [2016 Jul] 
*زلزله خروج بريتانيا از اتحاديه اروپا و پس لرزه هايش  [2016 Jul] 
*قضاوت كنيد!   [2016 Jun] 
*نقش مستشاران و مدافعان حرم، حضور محرز جمهوري اسلامي در جنگ سوريه!   [2016 Jun] 
*أهداف خامنه اي با رياست جنتي در مجلس خبرگان  [2016 May] 
*ترس خامنه اي از فرا گيري زبان انگليسي چيست ؟   [2016 May] 
*فرار مالياتي و پولشويي هاي گسترده جهاني درپاناما، بهشت مالياتي!  [2016 Apr] 
*انتخابات دهم و حیله های جدید نظام ولايي   [2016 Mar] 
*ميزان رأي يك نَفَر است!  [2016 Feb] 
*ريشه ها را بايد شناخت !  [2016 Feb] 
*سفر روحاني به فرانسه و معامله پشت پرده بر سر مجاهدین   [2016 Jan] 
*بيست و دومين فستيوال تئاتر درتبعيد «كلن» با شعار «ما پارازيت نيستم »  [2015 Dec] 
*جنايات اخير رژيم فاشيستي مذهبي ايران يك عمل تروريستي و محكوم است   [2015 Nov] 
*خودرو ملي يا اسلامي ،ايدئولوژيك ( مكتبي ) ؟  [2015 Oct] 
*داستان دعواها و بر هم زدن رابطه ایران با آمريكا و توافقنامه هسته اي وین !  [2015 Sep] 
*چه سیاستی پشت هجوم گسترده پناهندگان به اروپا نهفته است؟  [2015 Sep] 
*چرا پزشكان به مناطق دور افتاده نمي روند؟( بخاطر روز پزشک )  [2015 Aug] 
*گروه اسلامي داعش بهانه اى براى حضور هميشه آمريكا در خاورميانه!  [2015 Aug] 
*توافق هسته اي وين ، فرصتي براي خواسته هاي مردم ايران!   [2015 Jul] 
*مذاكرات هسته اى و هسته اصلی ترور در خاورمیانه   [2015 Jul] 
*تنها راه نجات ايران بازگشت به اصالت خويشتن خويش!  [2015 Jun] 
*رعايت حفظ فاصله با بمب اتم ، راه حل پشت درهاي بسته است!   [2015 May] 
*تفاهم يا توافق لوزان شكستِ دلواپسان و جام زهر ديگر  [2015 Apr] 
* تاكسي جعفر پناهى به برلين آمد ،شوخى نيست !   [2015 Feb] 
*خاكسپارى بيژن دادگرى و بعضى دوستان !  [2015 Feb] 
*راز اشغال سفارت آمریکا درتهران !  [2014 Dec] 
*بزرگداشت فريدون تنكابنى، در شهر كلن كارى پسنديده !   [2014 Dec] 
*بيست و يكمين سال فستيوال تئاتر كلن به همراه يار دبستانى !   [2014 Nov] 
*از هيچِ خمينی تا پيچ بی احساسی مطلق!  [2014 Nov] 
*ترور خاموش و پيچيده سرهنگ عزيز خزاعى !  [2014 Oct] 
*ایران و بردگی مدرن ؟!  [2014 Oct] 
*چه درسهايى ميتوان از انقلاب ٥٧ گرفت؟ ( قسمت دهم ، پايانى )  [2014 Sep] 
*چه درسهایی میتوان ازبهمن پنجاه و هفت گرفت ؟(بخش نهم)  [2014 Aug] 
*آلمان معادلات فيفا را بهم ريخت !   [2014 Jul] 
*آلمان چگونه مجددا ،جام را به خانه آورد؟  [2014 Jul] 
*چه درسهايى مي توان از انقلاب ٥٧ گرفت (بخش ٨)  [2014 Jul] 
*چه در سهايى ميتوان از انقلاب ٥٧ گرفت ؟ ( بخش هفتم)  [2014 May] 
*چه درسهايى مي توان از انقلاب ٥٧ گرفت ( بخش ششم )  [2014 May] 
*چه درسهايى مي توان از بهمن پنجاه وهفت گرفت ؟ ( بخش پنجم)  [2014 Apr] 
*چه درسهايى مي توان از بهمن ٥٧ گرفت ؟ (بخش چهارم )  [2014 Apr] 
*چه درسهايى ميتوان از بهمن ٥٧ گرفت ( بخش سوم )  [2014 Mar] 
*چه درسهايى ميتوان از بهمن ٥٧ گرفت؟( بخش دوم)   [2014 Feb] 
*چه درسهايي می توان از انقلاب بهمن ٥٧ گرفت !(بخش نخست )  [2014 Feb] 
*پزشك ، نقدى بر فيلم مديكووس  [2014 Jan] 
* نلسون ماندلا سنبل مبارزه با آپارتايد ( تبعيض نژادى ) و درسهايى كه بايد از او گرفت!  [2013 Dec] 
*بيستمين فستيوال تئاتر ايرانيان در تبعيد خجسته باد  [2013 Nov] 
*تروريست كيست ،تروریست دولتی کدام است ؟  [2013 Nov] 
*حل مسئله اتمى ايران با سوريه گره خورده است !  [2013 Oct] 
*اوباما يك گام به پيش ، روحانى دو گام به پس !   [2013 Oct] 
*روحاني و باب مذاكره با آمريكا در سازمان ملل !  [2013 Sep] 
*حزب مرکل در آلمان اکثریت آراء را کسب کرد، ولى ائتلاف با كدام حزب ؟   [2013 Sep] 
*سوريه خط مقدم و خاكريز اول جمهورى اسلامى!  [2013 Sep] 
*جنايت ضد انسانى در اشرف و يا ليبرتى محكوم است   [2013 Sep] 
*رای اعتماد وزارت اطلاعات یا مجلس؟!  [2013 Aug] 
*اتحاد ، مبارزه ، تنها راه مقابله با رژيم فاشيستى مذهبى است ؟  [2013 Aug] 
*حسن روحانى ، شايد فرصتى ديگر؟!(قسمت سوم)  [2013 Jul] 
*حسن روحانى ، شايد فرصتى ديگر ؟!( قسمت دوم ) آيا جو پادگانى از ايران رخت بر خواهد بست ؟ [2013 Jul] 
*انتخابات يا ابتذال ؟ (قسمت چهارم ) تحليلى از وضعيت كانديداها [2013 Jun] 
*انتخابات يا ابتذال ؟ ( قسمت سوم ) كانديداهاى بدون برنامه ، خصوصا براى كارگران ! [2013 Jun] 
*انتخابات يا ابتذال ؟ ( قسمت دوم)- مضحكه انتخابات ١٣٩٢  [2013 Jun] 
*انتخابات يا ابتذال؟ قسمت اول رد صلاحیت ها و آغاز مهندسی های انتخابات زیر چتر ابتذالات ١٣٩٢ [2013 Jun] 
*انگليس پشت پرده انتخابات ايران   [2013 May] 
*" مادورو " و " چاوز " دو روى يك سكه اند !  [2013 Apr] 
*جريان فتنه چيست ، فتنه گر كيست ؟  [2013 Apr] 
*اپوزیسیون سازی !  [2013 Feb] 
*تابلوی فساد جمهوری اسلامی!  [2012 Dec] 
*کاریکلماتور سی یاسی!  [2012 Nov] 
*انتساب احمدی ‌نژاد کلاه گشاد بر سر خامنه ای!  [2012 Sep] 
*پارازیت قربانی مماشات !  [2012 Jun] 
*آیا سوسیالیست های فرانسه با انتخاب اولاند مسیرکشور را عوض خواهند کرد؟  [2012 May] 
*انتخابات مجلس نهم فریب دیگری برای جهانیان !  [2012 Mar] 
*فیسبوک وشبکه های اجتماعی مجازی !  [2012 Feb] 
*تحلیلی بر گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی  [2011 Nov] 
*چراغ سبز هیلاری کلینتون به رژیم فاشیستی ایران رشته ها را پنبه خواهد کرد!   [2011 Nov] 
*قذافی رفت ، آینده لیبی به کجا می رود ؟  [2011 Oct] 
*استبداد و پیامد های آن درجامعه !  [2011 Aug] 
*هدی صابر و بابی ساندز دو فدایی آزادیخواه !  [2011 Jun] 
*ولایت فقیه بدتر از فرعونیت !   [2011 Jun] 
*حمله به اشرف ، چرا ؟  [2011 Apr] 
*تفاوت های دو قیام در دو نظام دیکتاتوری ایران و مصر !  [2011 Mar] 
*مصر به کدام حکومت تن در خواهد داد  [2011 Feb] 
*بی بی سی ، بی بی باجی رژیم برای تست دستگیری موسوی و کروبی !  [2011 Jan] 
*اعدام ها در روند جنبش مردم ایران چه تاثیری می گذارد؟   [2011 Jan] 
*آیا جزایر سه گانه بهانه ای برای حمله نظامی به ایران خواهد شد ؟  [2010 Dec] 
*مرضیه گل سر سبد هنرمندان  [2010 Nov] 
*دیه گو و محمود را باهم به چه کار آیند ؟ چه سنخیتی بین مارادونا و احمدی نژاد وجود دارد ؟ [2010 Jul] 
*میزبانی جام جهانی فوتبال برای آفریقا جنوبی براحتی بدست نیامد ! بازی‌های جهانی فوتبال در آفریقا جنوبی بخوبی در حال برگزاری است؟ [2010 Jul] 
*سی سال مبارزه و یکسال فعالیت بی امان مردم بر علیه ولایت فقیه در ایران  [2010 Jun] 
*ترور نرم در زندانهای رژیم  مجید توکلی و زندانیان سیاسی دیگر را در یابیم  [2010 May] 
*آواتار ( Avatar) جنبش سبزی که سرخ می شود !  [2010 May] 
*پشت صحنه ارتجاع ولایت فقیه !   [2010 May] 
*خامنه ای قاتلی که باطل است !   [2010 Apr] 
*آواتار ( Avatar) جنبش سبزی که سرخ می شود !   [2010 Mar] 
*پیروز میدان مردم متحدند !   [2010 Feb] 
*مبارزه و سازماندهی ( شماره 2 )  [2010 Jan] 
*مبارزه و سازماندهی تنها راه حل در مقابل رژیم (شماره 1)   [2010 Jan] 
*" نه "   [2009 Dec] 
*جنبش سبز وارد مرحله دیگری شد !   [2009 Nov] 
*جنبش سبز به کجا میرود ؟ (شماره ۳)  [2009 Nov] 
*جنبش سبز به کجا میرود ؟( شماره 2)   [2009 Oct] 
*جنبش سبز به کجا می رود ؟! (شماره1)   [2009 Oct] 
*رد پای رژیم و حمایت علنی از حماس در غزه !  [2009 Jan]