PEZHVAK-E-IRAN ... پژواک ایران 

پژواک ایران
دادسرای مردم ایران
http://www.pezhvakeiran.com

پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ / Thursday 28th March 2024

ظهور دوباره ضعفر جنی
اسماعیل وفا یغمایی


 

 
انسان شریف! و حتما با پدر مادری  مقاله ای نوشته که در این لینک ملاحظه میکنید منطق ارتجاع خامنه ای پاسداران قدس وبریده مزدوران وچاکران ولایت این انسان با پدر مادر چون بسیار صاحب شرم و حیا بوده حتی اسم خود را زیر مقاله ننوشته است.
میتوان اندیشید شاید ضعفر جنی پادشاه مسلمان جنیان و از یاری رسانان امام حسین در عاشورا به روایت مجلسی، دست به قلم شده است.
ضعفر جنی در این مقاله از یک عده انسانهای بسیار شریف و با پدر مادر که علیه من و امثال من مقاله نوشته اند نمونه آورده است. در همین مقاله یک تابلوی شاهکار از تصویر ابوبکر بغدادی و رفسنجانی و خمینی و بشار اسد و روحانی و لاجوردی و اعضای سابق فعال و نیمه فعال با ملایان را با تصاویر بنده و مصداقی و قصیم و روحانی و همنشین و... میکس کرده و تابلوئی سورئالیستی پدید آورده که فقط در کارگاه دوستداران  و فرهنگ نشات گرفته از یکنفر و عیالش میتواند پدید آید و بس
 
اول اینکه: نکنید اینکارها را عزیزان! جدا باعث آبروریزی است. نمیدانم به چه چیز سوگند یاد کنم ولی چالش ما از سر درد است اگر بفهمید و چالش شما متاسفانه از سر نفرت و حماقت . نفرت و حماقتی که گاه حیرت انگیز است وادامه اش باعث آبرو ریزی بیشتر است بهتر است بجای این چیزها و تلاشها کمی بیندیشید و عقل و شعور بخرج بدهید اگر این اعمال قابل باور بود الان دور مزار تمام دروغگویان مستبد و دغل عالم گنبد و بارگاه برپا شده بود بنابراین تا میتوانید ما را بکوبید ولی با راستی! و درستی!.
 
دوم اینکه هر عکسی را میتوان به هر عکسی چسباند و دل خوش داشت ! ولی بد نیست توجه بفرمائید عکس واقعی جای دیگر و مربوط به انسان بزرگوار دیگریست زیرا در عالم واقعیت: این ما نبودیم و گویا کس دیگری بودکه به خمینی مجاهد اعظم گفت، به رفسنجانی نامه نوشت. با صدام و ملک حسین دیده بوسی کرد و چائی و شربت خورد، شیوخ مرتجع و گردن زن را مترقی دانست و تلگراف تسلیت نوشت، راه جامعه بی طبقه و رهبری مستضعفان را با خرد و دانش! به ماموران سابق و لاحق سرویسهای خبر رسانی جهانی پیوند زد و خیلی شاهکارهای دیگر را انجام داد.
 
اگر میخواهید عکس بکشید که در عالم واقع واقعی باشد به این سوژه بپردازید. تاکید میکنم در باره ما هر چه میتوانید بچسبانید تا خسته شوید. خدا قوت ! خسته نباشید وخداوند هدایتتان کند چون ما که توانش را نداریم و دچار نومیدی شده ایم.
 
اسماعیل وفا یغمائی
 
23 نوامبر 2015 میلادی



منبع: پژواک ایران