PEZHVAK-E-IRAN ... پژواک ایران 

پژواک ایران
دادسرای مردم ایران
http://www.pezhvakeiran.com

پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / Thursday 18th April 2024

«حاجی علوی و حاجی فلاحی» یا «حاجی رجوی و حاجی خزایی»
ایرج مصداقی


 

در مقاله‌ی «ادعای جدید فرقه «صاحب‌مرده» رجوی مبنی بر عضویت من در هیأت کشتار ۶۷! » نوشتم:  

http://pezhvakeiran.com/maghaleh-80657.html 

«فرقه صاحب‌مرده» رجوی، در سراشیبی سقوط، هر روز ابعاد جدیدی از پستی و رذالت را به نمایش می‌گذارد. این فرقه با سرقت نام  سایت «پژواک ایران» و با راه‌اندازی وبلاگ جعلی «پژواک ایران زمین»، با دست‌بردن در نوار صوتی دیدار آیت‌الله منتظری با اعضای هیأت کشتار ۶۷ و تغییر بخشی از آن، مدعی شده است که در جریان کشتار ۶۷ من به اعضای هیأت کشتار ۶۷ در مورد اعدام زندانیان «مشورت» داده‌ام. و مرا به عنوان یکی از «عاملان و دست‌اندرکاران قتل‌عام‌های دهه‌ ۶۰» معرفی کرده‌اند.

 

عکس من در میان جانیان

 

مسئولان این فرقه، با انتشار عکس من در میان عکس اعضای هیأت کشتار ۶۷ مدعی‌شده‌اند:‌

«یکی از نفرات هیئت مرگ میگوید «ما با نفراتی كه  در زندان بودند مشورت می كردیم» این نفرات چه کسانی بودند. آیا تواب تشنه به خون ایرج مصداقی که اکنون در لباس صدای بازجویان و زندانبانان اوین در همه جا ظاهر میشود و سعیدشاهسوندی و... نیز یکی از آنها میباشند؟ وضعیت شاگرد جلاد که مشخص است ولی بنا به اعترافات ایرج مصداقی نیز در زندان تعهد اطلاعاتی داده بود و درست به همین دلیل هم او در اوج پستی و حقارت جان کثیفش را بدر برده است و اکنون به آرمان همان سربداران با خشم و کینه حیوانی چنگال میکشد. 

http://pezhvake-iranzamin.blogspot.se/2016/08/67.html

در نوار گفتگوی آیت‌الله منتظری با اعضای هیأت کشتار آمده است:‌

 

«ما با برادرانی که در زندان بودند مشورت می‌کردیم»

مسئولان فرقه رجوی که هیچ شرم و حیایی ندارند و پیشتر در قرارگاه اشرف دست در خون و شکنجه‌ بهترین فرزندان مردم ایران داشتند و از انجام هیچ جنایتی کوتاهی نکردند، «برادرانی که در زندان بودند» را تبدیل به «نفراتی که در زندان بودند» کرده‌اند تا ادعای رذیلانه‌ی خود را مطرح کنند.

منظور اعضای هیأت از «برادران»، بازجویان، دادیاران، مسئولان امنیتی زندان‌ها و کارشناسان وزارت اطلاعات است. و این سیاه‌دلان با تبدیل آن به «نفراتی» مدعی شده‌اند که من مبادرت به چنین کاری کرده‌ام.

«بیت رهبری» این فرقه در «اورسورواز» فرانسه، برای فرار از پیگیری حقوقی و گریز از تبعات سیاسی، ادعاهای بیشرمانه‌شان را ابتدا در یک ویلاگ جعلی منتشر کرده‌اند و سپس به بازنشر آن در سایت‌های تابعه‌‌شان پرداخته‌اند.»

http://pezhvakeiran.com/maghaleh-80657.html

«فرقه صاحب‌مرده»، پس از انتشار مطلبم، در یک فرار به جلو، ضمن حذف عکس بالا، نوشته‌ی مزبور را نیز به شکل زیر تغییر داد:‌ 

«یکی از نفرات هیئت مرگ میگوید : «ما با نفراتی كه  در زندان بودند مشورت می كردیم» این نفرات چه کسانی بودند. این‌ها همه زوایای ناشناخته و خاموش حماسه سربداران می‌باشد که بدون شک روزی نقاب از چهره بسیاری برخواهد کشید. این صحبت ها نشان می‌دهد که این رژیم باید در تمامیت آن و همه جناح‌های درونی آن سرنگون بشود و دل بستن که تحول دریکی از جناح‌های رژیم، نادیده گرفتن و پایمال کردن خون شهدای قتل‌عام سال ۶۷  و آرمان آن‌ها می‌باشد.

یوم تبلی السرایر»

http://pezhvake-iranzamin.blogspot.se/2016/08/67.html 

«یوم تبلی السرائر» یعنی روزی که اسرار فاش شود. در واقع باید گفت وای به روزی که «اسرار» فرقه رجوی فاش شوند. 

رهبران خائن و پلید این فرقه، پس از پاک کردن ردپاها، پرویز خزایی یکی از مواجب‌بگیران «بیت رهبری مغلوب» و از قضا بی‌آبروترین‌شان را به میدان فرستادند و او در نقش «عنتری» که به دفاع از «لوطی»‌اش، جست و خیز می‌کند با فریاد «آی دزد، آی دزد» با اشاره به مقاله‌ی من با پررویی و وقاحت بی‌مانندی که حتی در نظام جنایتکار حاکم بر میهنمان نیز سابقه ندارد مدعی شد:‌

«یک یاروی دیگر، با یک افتضاح بی سابقه، اسنادی که ناشیانه توسط حاجی علوی و حاجی فلاحی جعل شده را در سایت خود منتشر میکند... که برای لاطلائلات گشتاپوی آخوندی علیه مقاومت اعتبار دست و پا کند و شریک جرم لودادنها و بانی برخی کشتارها شدن خودش را جعل کند که خود جای بحث جداگانه ای دارد. نگارنده بزودی در یک بررسی جرم شناسی و کشف جعل و دستکاری در سند، به این خواهد پرداخت. لااقل بدانید که شگردهایی از این دست و دستکاری در سند، سابقه ای بدرازای تاریخ از زمان شروع تولید لوحه و کاغذ و جوهر و قلم دارد. نمونه های درشت و خیلی پیچیده تر و پیشرفته ترش از زمان روسای اطلاعاتی امنیتی نرون و ایوان مخوف و هانری هشتم و الیزابت اول تا هیتلر و موسیلینی و استالین و برادران دیگر تاریخی رژیم خمینی، بقدری معمول و متداول و آبرو باخته است که میلیونها سند و تحقیق درباره جعلی بودن آنان در آرشیوهای جهان جمع آوری شده است. این سند سازی توأمان ساواک- واواک، آنهم سالهای مدید پس از انقلاب و آنهم با انتشاری همزمان با تحولات خطیر منطقه- پر از تناقض مفتضحانه و دم خروس نشان، انگشت کوچکه کارهای برخی از مشاهیر امنیتی- اطلاعاتی در تقلب و سند سازی، به هدف بد نام کردن و به دم تیغ دادن افراد خاص و نیروهای مخالف، نمیشود. نام بعضی از این مشاهیر! دستچین شده را- همانند آن مشاهیر شارلاتان!- که قبلا در نوشتار دیگری آوردم، ذیلا می آورم: 

فرانسس والسینگهام رئیس سازمان اطلاعات و امنیت دربار الیزابت اول که خدای جعل نامه و تعویض عنوان و محتوای اسناد بود،

کاردینال ریشلیو، وزیر دربار و کشور حکومت لوئی سیزدهم که برای حراست از پادشاه محبوب خود در این سیاه بازی و شیطان سازی محشر کبرا بر پا میکرد،

هنریش مولر رئیس اطلاعات سند ساز آدولف هیتلر ایضا

 لاورنتی بریا رئیس کل دستگاه اطلاعاتی ژوزف استالین ایضا

 لیست دراز است تا اینجا بسنده کنیم. » 

http://www.aftabkaran.com/maghale.php?id=5676

  

این بی‌شرم و حیا وعده داد که «بزودی در یک بررسی جرم شناسی و کشف جعل و دستکاری در سند» به این موضوع خواهد پرداخت. «جرم شناس» فرقه و مأمور ۰۰۷ متخصص «کشف جعل و دستکاری در سند»، نمی‌دانست که ولی‌نعمت‌های او در جای دیگری بند را آب داده‌ و همین عکس را که «کارشناس» و «جرم‌شناس» زهوار در رفته مدعی است «ناشیانه توسط حاجی علوی و حاجی فلاحی» تولید شده، دو سال پیش با یک «افتضاح بی‌سابقه» چاپ کرده و همان موقع نیز بیشرمانه واقعیت را وارونه جلوه داده بودند. در واقع تلاش «مأمور ۰۰۷» و پیش کشیدن داستان «شگرد دستکاری در سند» دردی از دردهای بی‌درمان فرقه و «رهبر مرحوم» و «رئیس جمهور برگزیده»‌ی سوگوار اش را درمان نمی‌کند.

این عکسی است که دو سال پیش منتشر کرده بودند و حالا «حاجی خزایی» مدعی است که «حاجی علوی و حاجی فلاحی»  آن را تولید کرده‌اند:‌

 

در آن موقع نیز «فرقه صاحب‌مرده»، که «روح پلید» رجوی در آن دمیده شده، گفتگوی من با مجید قدوسی مسئول دار زدن زندانیان در کشتار ۶۷ و  غلامحسین بلندیان معاون پورمحمدی را که از صحنه‌های تکان‌دهنده‌ی فیلم «آن‌ها که گفتند نه» به شمار می‌روند، بیشرمانه همکاری با جنایتکاران جلوه داده و مقاله‌‌ای که در پایین می‌آید را با عکس من همراه با جنایتکاران منتشر کردند.

https://vimeo.com/119738626 (فیلم کامل آنها که گفتند نه)

چنانچه مایل باشید گفتگوی کامل من با بلندیان را ببینید در این آدرس می‌توانید آن را تماشا کنید:‌

https://vimeo.com/180802171

در حالی که این «ولی فقیه مغلوب» بود که به مجلس خبرگان رژیم و خامنه‌ای و رفسنجانی نامه ملتمسانه نوشت و برای رژیم چاره جویی کرد.

و این من بودم که یقه‌ی او را برای نامه‌نگاری به رژیم گرفتم

http://www.pezhvakeiran.com/maghaleh-53542.html

به مزدورانی همچون خزایی و امثالهم چه می‌توان گفت که شایسته‌اش باشند. خزایی از پولی که به خون آغشته است، سور و ساتش را جور می‌کند. او همچون «رهبر عقیدتی»‌اش همه مرزهای انسانی را زیرپا گذاشته است. کسانی که همچنان از این فرقه‌ هواداری می‌کنند چگونه می‌توانند چشم خود را بر روی این سیاهکاری‌ها ببندند و شب راحت سر بر بالین بگذارند؟

این هم مقاله‌ی دو سال پیش فرقه رجوی با عکسی که خزایی مدعی است «حاجی علوی و حاجی فلاحی» جدیداً تولید کرده‌اند.

حاجی علوی و حاجی فلاحی» یا «حاجی رجوی و حاجی خزایی»  

http://pezhvake-iranzamin.blogspot.se/2014/12/blog-post_70.html

قبلاً در یادداشت «مسعود رجوی بیش از رژیم جمهوری اسلامی از نمایش جهانی فیلم «آن‌ها که گفتند نه» در هراس است »، به واکنش جنون آمیز این فرقه و شخص رجوی در ارتباط با موفقیت جهانی این فیلم اشاره کردم.

http://pezhvakeiran.com/maghaleh-68594.html 

چنانچه ملاحظه می‌کنید همان ادعاهای بالا مبنی بر همکاری من با مسئولان کشتار ۶۷ را در تاریخ شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۳ به نوع دیگری مطرح کرده بودند.

در عکس جدید، عکس سعید شاهسوندی را به عکس قبلی با همان تیتر و عنوان اضافه کرده‌اند. لازم به ذکر است که کلیه‌ی عکس‌های اعضای هیئت کشتار، توسط همسرم راضیه متینی با صرف ساعت‌ها وقت تنظیم شده اند و «فرقه صاحب‌مرده»، همان‌ها را از مقاله‌‌ام به سرقت برده و بر علیه خودم مورد استفاده قرار می‌دهد. در این‌جا می‌توانید ملاحظه کنید:‌

مسئولان قتل عام زندانيان سياسی، عکس‌های اعضای هیئت کشتار

بر اساس ادعای «کارشناس جرم شناس» و «متخصص» کشف «جعل سند»، آیا نمی‌توان نتیجه گرفت که «حاجی علوی و حاجی فلاحی» زیر قبای رجوی‌ها پنهان شده‌اند و به «جعل سند»‌و ... می‌پردازند و «کارشناس» خبره، آدرس عوضی می‌دهد؟  

برای شناخت بیشتر «فرقه رجوی» و سوابق آنها در جعل خبر و جعل سند و ... می‌توانید به مقاله‌ی «مروری بر «زخمی شدن قاسم سلیمانی» و «درب ضد انفجار اتمی» در تونل زیر زمینی سپاه در روایت مسعود رجوی » به عنوان مشت نمونه‌ی خروار مراجعه کنید:

http://pezhvakeiran.com/maghaleh-78004.html

  

ایرج مصداقی 

۱۲ شهریور ۱۳۹۵ 

www.irajmesdahgi.com 

irajmesdaghi@gmail.com

 

 

 

 



منبع: پژواک ایران