PEZHVAK-E-IRAN ... پژواک ایران 

پژواک ایران
دادسرای مردم ایران
http://www.pezhvakeiran.com

سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / Tuesday 16th April 2024

شیوه‌های جدید مأموران وزارت اطلاعات در فضای مجازی
ایرج مصداقی


پیشتر بارها راجع به توطئه‌های مأموران وزارت اطلاعات در فضای مجازی، توضیح داده‌ام. نمونه‌‌ای که در پایین به تشریح آن خواهم پرداخت آخرین ترفند این جانیان است.

مأموران وزارت اطلاعات با سرقت عکس خانم سارا وخشوری یکی از ایرانیان مقیم آمریکا که چندین بار به دعوت «صدای آمریکا» و دیگر رسانه‌های فارسی زبان به بیان نظرات‌شان در ارتباط با مسائل نفتی پرداختند، آدی جعلی به نام «آیدین فامیلی» ساخته و به نظردهی در زیر ویدئو‌ گفتگوهای من با «میهن‌تی‌وی» پرداختند. سارا وخشوری رئیس شرکتی است که در ارتباط با پروژه‌های نفتی مشاوره می‌دهد  و بین سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۸ برای شرکت نفت ایران کار می‌کرده است.

http://www.saravakhshouri.com 

جانیان وزارت اطلاعات با عناوین و کارآکتر‌های مختلف مثل مازیار عقیلی (فرقه رجوی) (۱)، مزدک بامدادن (چپ) محمد رحمانی (بی‌خط)، سوشی ادیبی (کنجکاو)، پری صانعی، داریوش میرابی، فرید نیکی، رکسانا .... و  چندین نام فارسی و انگلیسی و ایتالیایی و روسی و ... که رکیک‌ترین فحش‌ها را می‌نویسند به نظر دهی ‌می‌پردازند، حتی گاه به دفاع از من.

«آیدین فامیلی» تنها موردی نیست که جانیان با عکس به سرقت برده‌‌ی کسی در فضای مجازی حضور پیدا می‌کنند. از آن‌جایی که شناخت نسبتاً خوبی نسبت به نحوه‌ی عملکرد این جانیان دارم، شناسایی آن‌ها برای من به سادگی امکان‌پذیر است. بعد از نوشتن یکی دو نظر و یا مطرح کردن یکی دو سؤال دست‌شان برای من رو می‌شود. چون به اندازه کافی رد پا از خودشان باقی می‌گذارند. ..

ادامه مطلب در لینک زیر:

شیوه‌های جدید مأموران وزارت اطلاعات در فضای مجازی



منبع: پژواک ایران