PEZHVAKEIRAN.COM هجوم سازماندهی شده به زندانیان سیاسی زندان تهران بزرگ و ضرب‌وشتم خونین آنها
 

هجوم سازماندهی شده به زندانیان سیاسی زندان تهران بزرگ و ضرب‌وشتم خونین آنها

✍️ احمدرضا حائری
دقایقی پیش تعدادی از زندانیان که سابقه شرارت داشته‌اند، با هماهنگی وکیل بند سالن ده تیپ۲ به اتاق زندانیان سیاسی زندان تهران بزرگ هجوم برده و به وسیله تیزی تعدادی از زندانیان سیاسی از جمله اکبر باقری و اکبر فراجی و پویا ‏قبادی را به شدت زخمی کرده و با قرار دادن تیزی روی گردن شاپور احسانی راد وی را نیز تهدید به قتل کردند.

هنگام هجوم این اراذل و اوباش افسر نگهبان زندان بدون توجه به فریاد زندانیان و کمک خواستن آنها درب بند را که قفل بوده باز نکرده و تنها پس از پایان این هجوم و برای اعزام زندانیان سیاسی زخمی ‏شده در را باز و وارد بند شده است.

وکیل بند سالن زندانیان سیاسی شخصی به نام مجید هاشمی با جرائم کلاهبرداری است که پیش از این به دلیل ورود مواد مخدر به بند و تلاش برای ترویج مواد بین زندانیان سیاسی جوان مورد اعتراض زندانیان سیاسی قرار گرفته بود.
بارها به مقامات سازمان زندان ها ‏و قوه قضائیه درباره تخلف محرز در زمینه عدم اجرای اصل تفکیک جرائم و عواقب آن هشدار داده بودیم و بی‌توجهی های صورت گرفته نسبت به این مهم موجب شده اکنون این‌گونه جان زندانیان سیاسی و ‎حق حیات و ‎حق سلامت آنها در معرض تهدید جدی قرار بگیرد.

‏تصور کنید اسماعیل گرامی و شاپور احسانی راد را با ۶۷ و ۶۲ سال سن تنها به دلیل مطالبات قانونی چون افزایش حقوق کارگران و بازنشستگان و...به سال‌ها زندان محکوم کرده و در زندان نیز به صورت سازماندهی شده‌ای این چنین مورد هجوم وحشیانه قرار می‌دهند و بعد مدعی پرچمداری اسلام ناب نیز هستند!

منبع:پژواک ایران