بی‌خبری و نگرانی خانواده نرگس محمدی پس از نزدیک ۲۰ روز از بازداشت او

 
تقی رحمانی، همسر نرگس محمدی نزدیک به بیست روز پس از بازداشت او، گفت که او در زندان انفرادی است و با اشاره به سابقه بیماری نگران از وضعیت سلامت او ابراز نگرانی کرد.

آقای رحمانی در توییتی نوشت: " نرگس (محمدی) در انفرادی است. از انفرادی کی بیرون می‌اید؟ با بچه ها کی می تواند صحبت کند؟ در انفرادی از او چه می خواهند؟"

او با اشاره به سابقه بیماری خانم محمدی نوشت: "ایا باز بیماری قلج عضلانی در سلول انفرادی به سراغ او خواهد امد؟ سلول انفرادی شکنجه است."

خانم محمدی ۲۵ آبان ماه و در جریان برگزاری مراسم یادبودی برای ابراهیم کتابدار، از کشته شدگان اعتراضات آبان دو سال پیش، توسط نیروهای امنیتی در کرج بازداشت شد.

خانم محمدی خردادماه امسال به اتهام "فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران از طریق انتشار بیانیه (بیانیه مبارزه با اعدام)، تحصن در دفتر زندان، تمرد از ریاست و مقامات زندان (برای پایان دادن به تحصن اعتراضی)، تخریب شیشه‌ها، افترا و ایراد ضرب و جرح" به ۳۰ ماه حبس تعزیری، ۸۰ ضربه شلاق و پرداخت دو فقره جزای نقدی محکوم شده بود.

این حکم در حالی صادر و تایید شد که خانم محمدی از بدرفتاری که با او حین انتقال از زندان اوین به زندان زنجان شده بود، از مسئولان زندان اوین شکایت کرده بود.

طی یک دهه گذشته خانم محمدی در زمره صریح‌ترین منتقدان جمهوری اسلامی بوده است.

منبع:پژواک ایران