PEZHVAKEIRAN.COM خاله نیکا شاکرمی با انتشار تصویری ادعای «خودکشی» خواهرزاده خود را رد کرد
 

خاله نیکا شاکرمی با انتشار تصویری ادعای «خودکشی» خواهرزاده خود را رد کرد

   میخواهم از دردناک ترین عکس های مان بگویم
دم ِ غروب بود.
زمستان بود.
سه نفری به پشت بام خانه رفتیم برای عکس گرفتن....و من که سرمایی هستم و گلو و گوشهای حساس به سرما، و سینوزیت دارم شالی دور گوشهایم پیچیدم و قول دارم چند فریم عکس از آنها بگیرم و زود برگردم پایین...
موقع برگشتن وقتی کاپشن جوجو را بغل کرده بودم یک عس هم از من گرفتند.
و این مجموعه عکس، که بتازگی به دستم رسیده، دردناک ترین مجموعه عکسیست که از جوجو دارم چراکه در پس زمینه ی آن عکس ها تصویر ساختمانی ثبت شده ( با دورگیری قرمز و فلش در عکس نشان داده شده ) که بعدها به ما گفتند جوجو از این ساختمان پرت شده داخل حیاط ساختمان بغلی ( در گواهی فوت علت مرگ ضربات متعدد جسم‌سخت بر سر و صورت عنوان شده و نه سقوط از ارتفاع )
بله.
این همان ساختمان است.
به ظاهر آن دقیق شوید.
آیا آنطور که در به اصطلاح پرونده نیکا منتشر شده این ساختمان نیمه کاره است؟
روز ِ پس از شناسایی پیکر نیکا در سردخانه ی کهریزک به همراه وکیل پرونده و برادرم به این لوکیشن رفتیم. و قابل توضیح نیست وقتی وکیل آدرس را برایم فرستاد چه حالی شدم. لوکیشن در کوچه پشتی خانه ام بود. و گرچه هیچوقت از آن کوچه رد نشده بودم اما از سر کوچه زیاد رد شده بودم.
آنروز ما به داخل آن ساختمان رفتیم.
به پشت بام رفتیم.
و این تجربه ی هولناکی بود برای من.
و شب ِ بعد از آن مرا دستگیر کردند.
اما هیچگاه هیچ تصویری از آن لوکیشن در هیچکجا منتشر نشد.
حالا سوال من از آن آقایی که استوری اسلاید آخر را گذاشته این است که شما چطور میدانید پشت بام خانه قبلی من چه شکلی ست و آن ساختمان فرسوده که در پس زمینه ی عکس جوجوست (و احتمالن متعلق به دوره ی پهلوی اول است) از پشت بام خانه ی ما قابل دیدن است. و بسیاری سوال های دیگر.
من هیچوقت منکر علاقه خودم و جوجو و کل خانواد ام به ارتفاع نبوده ام. اصلن چطور ممکن است بچه ی کوهستان باشی و عشق به ارتفاع نداشته باشی.
جوجو نه تنها عاشق بلندی که عاشق کایت سواری و تفریحاتی از این دست در ارتفاع و آسمان بود.
اما آیا این علاقه ی طبیعی بشر به بلندی دلیل بر خودکشی ست؟ آنهم درحالیکه طبق برگه ی گواهی فوت و برگه ی پزشکی قانونی حکومتی تان علت مرگ ضربات متعدد جسم سخت به سر و صورت عنوان شد؟
و زمانیکه من دستگیر شدم کِی و کجا گفته ام که نیکا خودکشی کرده که مدام‌ سایبری های تان چنین کامنت هایی می گذارند؟ کجا من و برادرم علیه نیکا اعتراف کرده ایم؟
بر روی ان پشت بام من و یکی دیگر از اعضای خانواده هم بودیم.
مدارک تان همینقدر بی پایه است.
 آتش شاکرمی
#نیکا_شاکرمی
 

منبع:پژواک ایران