PEZHVAKEIRAN.COM جواب به دروغهای رجوی در نوشته ای باسم عبدالرضا رستمی کیست؟
 

جواب به دروغهای رجوی در نوشته ای باسم عبدالرضا رستمی کیست؟
عبدالرضا رستمی

تصحیح و پوزش

مقاله ای که در زیر میآید قبلا در همین صفحه در سایت پژواک ایران درج شده ولی دوستان چند سوال و چند اشکال بحق گرفتند که بدینوسیله تصحیح میشود.

دوستانی گفتند که جواب تمام اتهامات داده نشده, که درست است باور بفرمایید که مقصر ناشران و گوهران بی بدلیل هستند که اتهامات علیه من را در چند سایت و با مطالب مختلف درج کرده اند که من امروز سعی میکنم تمام مقالات را بخوانم و جواب بدهم,

جواب به دروغهای رجوی در نوشته ای باسم عبدالرضا رستمی کیست؟ 
عبدالرضا رستمی

جهت اطلاع هموطنان و خوانندگان عزیز

چند جمله ای در جواب نوشته‌ی سراسر دروغ رجوی که در سایت‌ها و وبلاگ‌های مجاهدین انتشار یافته می‌دهم.

http://www.aftabkaran.com/maghale.php?id=4723

نوشته‌ی مزبور در وبلاگ «پژواک ایران زمین» که رجوی به شیوه‌ی دستگاه‌های اطلاعاتی جهنمی و از روی نام سایت «پژواک ایران» و به منظور فریبکاری و مشوش کردن اذهان عمومی تولید کرده انتشار یافته و سپس در سایت «آفتابکاران» باز نشر داده شده است.  

یک.

من در پنجم مهرماه سال 1358 در شهر مسجدسلیمان جذب انجمن دانش آموزان هوادار مجاهدین شدم,تا سی خرداد سال 1360 بطور حرفه ای در فعالیتهای تبلیغی سازمان شرکت داشتم. از سی خرداد سال 1360 عضو تیمهای اصلی سازمان بودم.

در تاریخ آذر 1361 بعد از قطع ارتباط , به منطقه ی کردستان اعزام شدیم, دهم دیماه 1361 در منطقه ی آزاد شده ی سقز بودیم. بعد از درگیریهای آذر 1362 که به جنگ آلان معروف است به خاک عراق عقب نشینی کردیم.

در این مقطع بارها گزارش نوشتم و سوال کردم که چرا ما در خاک عراق که متجاوز به خاکمان هست حضور داریم.

بعد از آن خواستار جدایی از سازمان شدم, که در اردیبهشت 1363 به آلمان فرستاده شدم.

ادعای عدم تعادل روحی و روانی دیگر همان موضوع کافر همه را ............. است.

دو.

در آلمان مجددا بعد از خیمه شب بازی انقلاب ایدئولوژیک جذب سازمان شدم (اسفند 1363).

بنقل از من نوشته شده که گفتم بورژوازی را تی کشیدم و الان به شما پناه آورده ام, یادم نمیآید که چنین چیزی نوشته باشم ولی میگویم که بعید نیست که نوشته باشم , حتی در چنین حالتی نشان میدهد که رجوی کیست؟؟؟ , که این عبدالرضا رستمی که کیست؟؟؟؟, روزی عاشقش بوده و الان رودرویش ایستاده و کوتاه هم نمیآید.

 و بعد از طی مراحل پناهندگی در آلمان, به فرانسه اعزام شدم و در بخش ع داخله که مستقر در پایگاه منبری بود, مسئولیتم سرپل ارتباطی تیمهای عملیاتی دو استان کرمانشاه و سیستان و بلوچستان بود ,که معلوم نیست یک آدم نامتعادل را چرا سازمان در این پایگاه که محل اصلی فعالیتهای سازمان در پاریس بود میگذارد آنهم در چنین پستی !!!!!!!!

رده تشکیلاتی ام در این مقطع معاون نهاد که به اختصار MN خوانده میشد بود. در اسفند سال 1364 مجددا از پاریس به عراق اعزام شدم. رده سازمانی من از سال 1372 هم MO بوده. در کلیت سابقه ام نزدیک به 32 سال میشود.

سه.

اینکه گفته شده که بارها به من پیشنهاد شده که دنبال زندگی خودم بروم دروغ محض است. اگر درست است چرا کارهای حساسی مثل راهگشایی و ........... بمن محول میشد.

چهار.

در قسمت دیگری گفته شده که در تاریخ 11 خرداد 1390 فرار کرده ( تنها قسمت درست این مقاله همین بود, خوانندگان عزیز توجه کنند این عبدالرضا رستمی همان بوده که گفته من ...... بشما پناهنده شدم, ببینید این رهبر عقیده و دلها چیکار کرده و چقدر از معجزات ولایت عهدی اش را نشان داده که چنین فردی پا بفرار گذاشته).

.....و خودش را به نیروهای جنایتکار مالکی یعنی نیروهای عراقی تسلیم کرده. پس میخواستید خودم را به پلیس اسپانیا تسلیم کنم؟؟؟

مثلا شما که به فرانسه پناهنده شدید خودتان را به نیروهای آفریقای جنوبی تسلیم کردید؟؟؟

 زمانی که بعد از درگیریهای منطقه ی آلان سردشت که اشاره کردم وارد خاک عراق شدیم بفرمان آن بزرگوار مگر سلاحهایمان را به پاسگاههای مرزی عراق تحویل نداده و خودمان را تسلیم نکردیم؟؟؟

 آیا بعد از سرنگونی سیدالرئیس ت (صدام حسین) مگر سلاحها را دو دستی تحویل صاحبخانه ی جدید یعنی آمریکا ندادی و تسلیم نشدیم؟؟؟

..............و اطلاعاتش را به نیروهای عراقی و ایرانی و افریقایی داده, معلوم نیست چه اطلاعاتی من داشتم که بدرد کسی میخورد,

 اطلاعات نظامی: که رهبر ضد امپریالیست جهانخوار همه ی سلاحها را دو دستی و با مراسم رسمی تحویل آمریکا داد. نفرات: را هم که در اشرف زندانی و با عکس و انگشت نگاری و آزمایش دی ان ان کت بسته تحویل همان مالکی جنایتکار و وابسته به رژیم ایران داد, چیزی که آخوندهای حاکم آرزویشان بود و فکرش را هم نمیکردند و در اینرابطه یک تشکر به رجوی بدهکار هستند.

پنج.

در قسمتی به نوشته من در آوریل 2013 که در صفحه ی فیس بوکم است, اشاره شده. لطفا مراجعه کنید و بخوانید بسیار گویا است اینکه دو خط از این نوشته را منعکس کردند دیگر لازم به جوابگویی نیست.

https://www.facebook.com/abdolreza.rostami.7/posts/372376726209037

 

شش.

در رابطه با اظهارات مامور وزارت اطلاعات هم واقعا خنده دار است مارک وزارت اطلاعات را بما میزنید ولی شما محرم راز ماموران وزارت اطلاعات آخوندی هستید. از قدیم گفته اند, خلایق را هر چه لایق.

هفت.

من هیچ ایمیلی به سازمان ننوشتم احتمالا باز همان مامور وزارت اطلاعات که شما با وی تماس و رابطه ی حسنه ای دارید سر کارتان گذاشته است. نه برادرم زیر اعدام بوده و هست و نه نیازمند پول شما بوده و هستم.

این گوهران بی بدلیل توان ندارند یک داستان که بچه ها را هم فریب بدهد درست کنند

من تماس گرفتم که ده هزار دلار از شما دزیده ام دوباره 25 هزار دیگر بمن بدهید؟؟؟!!! عجب داستان مهیجی شد.

هشت.

خنده دارترین قسمت این سناریو که دست جیمزباند را از پشت و جلو بسته,  قسمتی ست که مدعی شده که وقتی مجاهدین دست وی را خواندند و به وی شماره تلفن ندادند, در تماس!!! حرفهای ضد و نقیض میزد و معلوم بود که از نفر کناریش سوال میکند آخر ع... جان تماس که تلفنی نبوده. احتمالا ایمیل یا چت بوده شما از کجا متوجه شدید که از نفر کناری سوال میکنم. این هم از تولیدات جدید مجاهدین است.

نه.

موضوع دزدی هم که از آن تولیدات رهبر عقیده و دلهایتان است.

ده.

موضوع آمدن من به اطراف اشرف کاملا دروغ است. شما از تمام خانواده ها و جداشده هایی که به اطراف اشرف آمدند عکس گرفتید لطفا عکسی که از من گرفته اید را نشان بدهید.

یازده.

در رابطه با موضوع آمدن به آلمان هم کنسولی آلمان در بغداد که یکهفته بعد از فرار قهرمانانه ام با وی ملاقات کردم در جریان است و مدارکش در دادگاه قابل ارائه است.

دوازده.

گفته شده که من به مقامات کشور آلبانی نامه نوشتم یا امضا کردم, من هیچ نامه ای به هیچکس ننوشته و امضا نکرده ام اگر چیزی باسم من دیده اید میتوانید از همان مامور اطلاعاتی که با وی سر و سر دارید سوال کنید.

سیزده.

مطالب من که در سایتهای مختلف درج شده بنا بر هیچ درخواستی از طرف من بوده و صرفا به مسئولین آن سایتها برمیگردد.

من تنها سایتی که شخصا درخواست کرده و میکنم که مطالبم را چاپ کند سایت پژواک ایران است.

دادن پول به جداشده ها که برعلیه شما موضع بگیرند و آوردن آنها به اروپا را هم که قبلا جواب داده ام.

 

خطاب به شیر همیشه فاسد و رهبر همیشه غائب

عبدالرضا رستمی کیست؟؟؟

کسی است که خاموش نمیشود اگر جرات داری و یک کلمه از حرفهایت را خودت قبول داری این اراجیف را چرا در سایت اصلی ات نمیزنی چرا پشت آشغال کاران و .......... پنهان میشوی.

اینقدر که دنبال مانیتور کردن صفحه ی فیس بوک ما و جهل و دروغ علیه ما هستی, اگر بفکر سرنگونی رژیم ایران بودی تا حالا ایران که هیچ, افغانستان و پاکستان را هم گرفته بودی.

گفته بودیم که به جایی میرسانیمت که به زبان اشهد خودت بگویی که دشمن اصلی تو نه آخوندها بلکه جداشده هایی هستند که ترا برای نسل آینده ایران شناساندن و افشا کردند.

 

عبدالرضا رستمی

11.05.2015 آلمان

 

 

منبع:پژواک ایران