PEZHVAKEIRAN.COM دوباره‌کشیِ برادرم با فريب و نيرنگ
 

دوباره‌کشیِ برادرم با فريب و نيرنگ
نازیلا طوبایی

 

برادر من سیامک طوبایی پس از کشتار بزرگ تابستان ۶۷ در یک مرخصی چند ساعته در شمشم آبان ماه ١٣٦٨ ناپدید شد و چند ي بعد به‌قتل رسید. تاکنون هیچ مقام حکومتی پاسخ‌گوی ما نبوده و هرچه هست انکار بوده! دفنگاه او نیز تاکنون از ما دریغ شده. بارها با سازمانی که سیامک جوانی در راهش تباه کرد، تماس گرفتیم و آن‌ها به فرموده ما را سر کار گذاشتند و حقیقت از ما پنهان کردند.
‌اين روزها در جریان دادگاه حمید نوری من و خواهرم چون دیگر دادخواهان و در کنار آن‌ها چون پیکری واحد با در دست داشتن تصویر برادرمان جلوی در دادگاه آرزویی جز کشف حقیقت نداریم. حقیقتی که سویه‌ای دیگر از آن‌را سازمان مجاهدین در مورد برادرم سیامک از ما دریغ کرد.به تازگی مجاهدین با «شهید» خطاب کردن برادرم سیامک، در عملیاتی «فتوشاپ‌ارتودنسی» تصویری بدیع و شگرف از سیامک منتشر کرده‌اند که با سیامک ما متفاوت است. موهای برادرم را به‌کمک فتوشاپ رنگ کردند. که این سیاه‌کاری مدت‌‌ها است در این سازمان نهادینه شده!
زندگان به کنار، مردگان نیز در دستگاه فکری اینان حریم ندارند. دیگر مدت‌ها است در «اشرف ۳» سخنی از «امسال سال خون است یزید سرنگون است» شنیده نمی‌شود و خبری هم از بشکه‌های «شربت شهادت» نیست. در عوض در ورودی «اشرف ۳» پیت‌های رنگِ مورد دلخواه رهبرِ همیشه غایب «سیاه پرکلاغی» به‌‌وفور مورد استعمالِ«برادران مجاهد» قرار می‌گیرد  مجوز مصرف برای «برادران مجاهد» از جانب ابررهبر عقیدتی صادر شده، که «خواهران مجاهدِ اشرف‌نشان» را البته بدان نیازی نیست!
کاش عملیات «عاشورایی‌فتوشاپی» تنها به رنگ‌کاری محدود می‌شد. مجاهدین در یک عمل ارتودنسی دندان‌های سیامک را نیز صدفی و ردیف کرده و البته پیراهن فرم دربان‌های ذوب‌شده در ولایتِ رجوی را بر تن سیامک پوشانده که به تنش زار می‌زند. 
تمام زمانیکه بدنبال برادرم می گشتم همیشه فکر می کردم که شايد برادرم به اشرف رسیده باشد و احتمالا خود مجاهدین او را سر به نیست کرده باشند. با شناختی که از برادرم داشتم می دانستم که او هرگز زیر بار این همه ظلم و جنایت و فریب و نیرنگ نمیرود وبدلیل دروغگویی که این باقیمانده از سازمان مجاهدین پیشه خود کرده اند٬  سیامک هرگز با انها باقی نمی ماند. ایرج مصداقی با گفتن حقیقت مرگ برادرم توسط رژیم٬ بواقع شما را از اتهام مرگ سیامک توسط سازمان که در ذهن ما شکل گرفته٬ بود مبرا کرد.

عکس فتو شاپ شده سیامک توسط مجاهدین

https://image.mojahedin.org/images/2021/11/a4c34386-4aa3-4df8-8eb3-8a403c7d9348_690.webp

این ایرج مصداقي بود که به ما گفت سیامک هرگز از ایران خارج نشد و هرگز به اشرف نرسيد. در حالیکه بعد از انتشار گزارش ۹۲ و ۹۳ شما هر اتهامی را که توانستید به ایرج زدید. به باور من ایرج مصداقی احتیاج به دفاع ندارد چون خطایی مرتکب نشده و اوبه اندازه کافی توانمند است که بتواند از خودش  دفاع کند. هدفم از این نوشته در واقع دفاع از برادرم است. برادری که شما او را  "شهید" مي ناميد اما حرمتش را با فتو شاپ کردن عکسش نگه نمی دارید. این عکس در مرداد ۶۸ گرفته شده٬ تنها عکسی که در ان مرخصی سه روزه از سیامک داریم. چنانچه مي بينيد در عکس فتوشاپی توسط سازمان مجاهدین پیراهن دیگری تن او کرده اید. رنگ موهایش را تغییر داده اید٬ حتی دندان هایش را عوض کرده اید.

سیامک طوبایی - YouTube

عکس اصلی سیامک طوبایی
همه کسانیکه سیامک را می شناختند می دانند که سیامک  یکی از دندان هایش در سمت راست بر روی هم امده بود  و چون ۱۸ ساله بود که دستگیر شده بود فرصت پیدا نکرد که اورتودنسی کند. در ان زمان در ایران می گفتند اورتودنسی بعد از ۱۸ سالگی که فک همه رشدش را کرده باشد ممکن است. سیامک حتی فرصت اینکار را هم پیدا نکرد که دندان هایش را درست کند اما شما با فتو شاپ حتی فرم دندان های او را تغییر دادید٬ زهی بیشرمی! اگر شما واقعا برای سیامک احترام قایل هستید چرا عکسش را عوض می کنید؟ چرا نمی نوانید سیامک را همانگونه که بود قبول کنید؟ چون بخوبی می دانید که اگر سیامک زنده می بود امروز در کنار ایرج مصداقی می ایستاد و نه در کنار شما در واقع سیامک دوبار ربوده شد نوبت اول توسط حکومت بار دوم توسط مجاهدین. سيامك دوبار کشته شد نوبت اول توسط حکومت و حالا توسط سازمان! اين اقدام «فتوشاپ‌ارتودنسی» را تنها می‌توان دوباره‌کشی سیامک نامید. و من نازیلا طوبایی در اینجا می نویسم  و بلند می‌گویم همه بدانند: شما هیچ نیستید! «برادر و خواهر»‌های بی‌دلیلِ من. 

شما گهواره‌ی مردگان را با پوزه‌‌ی شغال تاخت می‌زنید..

ننگتان باد

 نازیلا طوبایی تن پاره جدامانده از  جانباخته سیامک طوبایی

 

۱۰ دسامبر ۲۰۲۱

منبع:پژواک ایران