PEZHVAKEIRAN.COM سه موضوع تأسف انگیز از بهداری زندان رجایی شهر
 

سه موضوع تأسف انگیز از بهداری زندان رجایی شهر
ارژنگ داوودی

1- دکتر محمد رحمتی رودسری پزشک متخصص پوست و مو به شماره نظام پزشکی 53175

ما جمعی از زندانیان زندان رجایی شهر تقاضا داریم که نام این پزشک در کتاب رکورد های گینس ثبت شود چون این پزشک تاجر صفت روی دست سوپر کامپیوترها بلند شده است !؟!؟

زیرا در کمتر از 5 دقیقه می تواند 28 بیمار را ویزیت کند و برایشان نسخه بنویسد .

تنها سؤال این اَبَر پزشک ایرانی از بیماران نگون بخت این است که نامش چیست تا فوراً نام او را بنویسد روی نسخه ای که از قبل آماده گردیده و به قید قرعه از درون کیف جادویی خود بیرون می کشد .

این اَبَر پزشک هنرمند هزاره سوم ساعت 7 صبح روزهای پنجشنبه به بهداری زندان می آید و ساعت 7:05 صبح می رود و هنرش هم این است که هر چه تعداد بیماران بیشتر باشد سرعت او هم بیشتر و بیشتر می شود .

البته باز هم صد رحمت به دکتر رحمتی چون متخصص ارتوپد به نام دکتر اجلالی حاضر نیست بیماران را ویزیت کند . و فقط اگر بیماری نیاز به عمل جراحی داشته باشد می آید تا او را جراحی کند و پول کلان بگیرد و اوقات شریف خود را مثل دکتر رحمتی برای ماهیانه 2 میلیون تومان ناقابل به هدر نمی دهد !؟!؟

2-دکتر رجبی رئیس بهداری که همچون مدیر بدنام زندان علی حاجی کاظم متهم به فروش اعضای بدن زندانیان مرده است آن قدر گدازاده است که هر گاه خانواده ای برای زندانی اش داروی خارجی و

بویژه ویتامین های خارجی بیاورد به بهانه های مختلف از جمله اینکه ویتامین به تو تعلق نمی گیرد !؟ با لطابف الحیل داروها را مصادره کرده و به مصرف خود و خانواده اش می رساند و زندانی فلک زده بعد از مدت ها پیگیری شاید بتواند مشابه ایرانی داروهایش را بگیرد .

3-آقای فرهادی که از پرسنل بهداری زندان و خانواده شهید است از زندانی بخت برگشته ای جرمش را پرسیده و چون جرم وی قاچاق مشروبات الکلی است از بستری شدن وی در بهداری برای تزریق سرم خود داری کرده با

توهین و فحاشی گفته : اگر ناموس فروشی می کردی بهتر از مشروب فروشی بود !؟

البته آقای فرهادی و امثالهم به روی خود نمی آورند که بر اثر چاییدن ها و غارتگری های سران رژیم و جارچیان و مزدورانی مثل او کشور به چنان فلاکت اقتصادی افتاده که بعضی برای نجات خود و خانواده دست به هر عملی می زنند و فروش مشروبات الکلی یکی از عادی ترین اینگونه اعمال است .

با این احوال بی دلیل نیست که زندانیان به زندان رجایی شهر می گویند عجایب شهر !!

ارژنگ داودی
زندان رجایی شهر

منبع:هرانا