PEZHVAKEIRAN.COM مافیای سیگار در جمهوری اسلامی - ۳‏
 

مافیای سیگار در جمهوری اسلامی - ۳‏
داریوش افشار

قاچاق سیگار به ایران، منبع درآمد چند ملیارد دلاری برای گروهک تروریستی حزب الله لبنان نیز هست. به تازگی که پولیتیکو افتضاح دولت حسین اوباما در خصوص سرکوب کردن تحقیقات بخش مبارزه با مواد مخدر پلیس را افشا کرده است که در راستای آن حسین اوباما به منظور دستیابی به توافق اتمی موسوم به برجام، جلوی تحقیقات بیشتر و اقدام عملی علیه این گروهک تروریستی را گرفته است، می توان رد پای قاچاق سیگار و مواد مخدر به مدیریت عاملی سرکردگان سپاه را به خوبی مشاهده کرد.
 
در مورد قاچاق سیگار، شرکت بریتانیایی بی ای تی (BAT)، به تامین سیگار برای العقیلی عامل و دلال قاچاق سیگار، به کمک سازمان تروریستی سپاه پاسداران، سیگارهای قاچاق را راهی ایران می کند که بخش عمده ای از سود حاصل از این قاچاق به جیب برادران سپاه می رود. سرآغاز این قاچاق در زمانی رخ می دهد که آمریکا و انگل ستان، عراق را به بهانه ی واهی کشف و خنثا سازی سلاح های کشتار جمعی اتمی و شیمیایی، اشغال کرده اند. نکته ی دیگری که نقش بریتانیا را به منظور پشتیبانی از دو سازمان تروریستی مذکور وابسته به ولایت فقیه برجسته تر می کند، اینست که یکی از افراد باشنده در هیئت مدیره ی بی ای تی، در کابینه ی تونی بلر نیز حضور دارد !!
 
توجه داشته باشید که دولت های انگل ستان و بریتانیا که ایران را به بهانه ی رژیم جمهوری اسلامی تحریم کرده اند و قطعات هواپیمایی و هتا دارو به شکلی عادی وارد ایران نمی شوند، اما فروش و قاچاق سیگار به ایران به کمک سپاه پاسداران به راحتی انجام می گیرد و این دو دولت غربی ضد ایرانی، این قاچاق و پشتیبانی غیر مستقیم پولی از سازمان تروریستی حزب الله را زیر سیبیلی رد می کنند !!
 
در این میان، توجه به چند نکته حائز اهمیت است:
۱.قاچاق سیگار به ایران به پشتوانه ی کمک دولت بریتانیا، به شکلی انحصاری در اختیار سازمان تروریستی سپاه است.
 
۲.پاسدار محسن رضایی به دلیل بمب گزاری مرکز یهودیان آرژانتین در آمیا به سال ۱۹۹۴، تحت تعقیب پلیس جهانی است و طه طاهری با حزب الله لبنان رابطه ی تنگاتنگی دارد.
۳.از سوی دیگر، “محمد الخوری” پسر امه ی “محمد سعید العقیلی”، مشاور ارشد خانواده ی پادشاهی رژیم امارات متحده ی عربی است !!
۴.رابطه ی پشت پرده ی دولت آمریکا با شرکت های سیگار سازی این کشور نیز، عامل دیگری است که آمریکاییان هیچ اقدامی علیه این مافیای بین المللی قاچاق مواد مخدر انجام نداده و نخواهند داد.
۵.منبع درآمد بزرگ دیگر گروهک حزب الله نیز، قاچاق سیگارهای شرکت جی تی ای (GTA) می باشد.
۶.العقیلی و طه طاهری، نمایندگی سیگارهای بی ای تی و آر جی آر و قیلیپ موریس را دارند و این سیگارها را به ایران قاچاق می کنند.
 
از برهمکنش روابط مخوف و مافیایی بالا، نکات دیگری به دست می آیند:
۱.در حالی که جمهوری اسلامی مدعی مبارزه با غرب و در تلاش برای محو کردن اسراییل از صفحه ی روزگار می باشد، اما برای به دست آوردن سودهای چند ملیارد دلاری حاضر است تا سیگارهای شرکت های غربی عمدتن آمریکایی و انگل ایسی را به ایران قاچاق کند.
۲.دولت های غربی که لاف دشمنی با حزب الله و سپاه پاسداران را می زنند، چشمشان را بر روی قاچاق سیگارهای شرکت های آمریکایی و انگل ایسی به ایران می بندند و هتا هیئت مدیره ی یکی از این شرکت ها، هموند دولت انگل ستان نیز می باشد.
۳.شیخ نشین دبی که حزب الله را سازمانی تروریستی می خواند و سپاه پاسداران را عامل ناامنی برمی شمارد، به سپاه پاسداران اجازه می دهد تا به شکلی انحصاری دست به قاچاق سیگار از خاک خود بزند.
 
این در حالیست که سوای این داد و ستدهای مافیایی و سیاسی، بر اساس قوانین موجود در خود رژیم ولایت فقیه، این رژیم مسئول بیماران حاصل از مصرف سیگار می باشد:
 
قانون مسئولیت مدنی مصوب ۰۷.۰۲.۱۳۲۹
ماده ۱:
هر کس بدون مجوز قانون، عمدن یا در نتیجه ی بی احتیاطی، به جان یا سلامتی یا مال یا آزادی یا حیثیت یا شهرت تجارتی یا به هر حق دیگر که به موجب قانون برای افراد ایجاد گردیده، لطمه ای وارد کند که موجب زیان مادی یا معنوی دیگری شود، مسئول جیران خسارت ناشی از کردار خود می باشد.
 
ماده ۲:
در موردی که کار وارد کننده ی زیان، موجب خسارت مادی یا معنوی زیان دیده شده باشد، دادگاه پس از رسیدگی و ثبوت امر، او را به جبران خسارت مزبور محکوم می نماید و چنانچه کار وارد کننده ی زیان تنها موجب یکی از خسارات مزبور باشد، دادگاه او را به جبران همان نوع خسارتی که وارد نموده است، محکوم خواهد کرد.
 
ماده ۵:
اگر در اثر آسیبی که به تن یا سلامتی کسی وارد شده، در تن او نقصی پیدا شود یا قوه ی کار زیان دیده کم گردد و یا از بین برود و یا موجب افزایش مخارج زندگی او بشود، وارد کننده ی زیان مسئول جبران کلیه ی خسارت های مزبور می باشد.
 
در قوانین ایران، پرونده های حقوقی مشمول مرور زمان نمی شوند.

منبع:پژواک ایران


داریوش افشار

فهرست مطالب داریوش افشار در سایت پژواک ایران 

*دوستان عزیز و قورباغه‌ های محترم  [2022 Aug] 
*چگونه قاسم پر کشید و پرپر شد  [2022 Jun] 
*فرجام بی سرانجامی   [2021 Sep] 
*یورش خونبار تروریسم اسلامی در سریلانکا، یورش به نماد باززایش در مسیحیت و شیعه بود  [2019 Apr] 
*اخبار دروغ درباره ی آریاسب باوند به منظور غیر امنیتی کردن زندگی وی در ایران  [2019 Jan] 
*نقش دین و مذهب در ایجاد و گسترش ایدز   [2018 Apr] 
*آیا‎ ‎جمهوری‎ ‎اسلامی،‎ ‎تداوم‎ ‎شیخیه‎ ‎است‎ ‎؟‎!‎   [2018 Apr] 
*الله پرستان در اروپا، بهانه ای برای پایانی ساختن حکومت فاشیسم جهانی  [2018 Mar] 
*نقش اسلام در یاری رسانی و پشتیبانی از هیتلر - ۱/۲  [2018 Mar] 
*ما براندازان و ضد انقلابیون پس از دهه ی ۶۰  [2018 Mar] 
*فراموش خانه در ایران   [2018 Mar] 
*بازی با مرگ  [2018 Feb] 
*مافیای سیگار در جمهوری اسلامی - ۳‏   [2018 Feb] 
*خرابکاری   [2018 Feb] 
*وقتی اعتدال، رنگ تسلیم به خود می گیرد  [2017 Dec] 
*سکولاریسم از نوع یخ در بهشت   [2017 Dec] 
*مافیای سیگار در جمهوری اسلامی - ۲  [2017 Dec] 
*مافیای سیگار در جمهوری اسلامی   [2017 Dec] 
*خواهری از جنس ابریشم   [2017 Dec] 
*بررسی‎ ‎شباهت‎ ‎های‎ ‎مبارزان‎ ‎جنبش‎ ‎های‎ ‎کومونیستی‎ ‎با‎ ‎مبارزان‎ ‎اسلامگرا   [2017 Nov] 
*زایش طالبان، حربه ای در برابر شوروی   [2017 Nov] 
*تئوری توطئه   [2017 Nov] 
*صدای خاموش  [2017 Nov]