قتل عام ۶۷؛ امنیتی‌ترین پرونده نظام در دادگاه سوئد؛ «مسئله‌ای» که اگر شروع بشود «پایانی نخواهد داشت…»
سیامک نادری

- به همان دلایل  و به میزانی که رژیم جمهوری اسلامی از مطرح شدن پرونده جنایت علیه بشریت در قتل عام۶۷ وحشت داشته و نه تنها از بازگشودن پرونده، بلکه  از بازطرح  نام و یاد آن دوری می‌جوید، به همان اندازه و میزان سرّی‌ترین، امنیتی‌ترین و هراس‌انگیزترین  پرونده ۵ دهه و یکی از کابوس‌های نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

- میرحسین موسوی در فایل صوتی در یک جلسه خصوصی: «بالاخره یک اتفاقاتی افتاد، ممکنه یک گوشه‌اش به امام بر بخوره، یک گوشه‌اش به دولت بر بخوره، یک گوشه‌اش به جناح‌های مختلف بر بخوره، یک وضعیتی در آنجا هست، منتها این- ورود به اون مسئله شروع بشه، پایانی نخواهد داشت...»

 

پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۰ برابر با ۲۲ ژوئیه ۲۰۲۱

سیامک نادری – به زودی در ماه اوت ۲۰۲۱ « امنیّتی‌ترین پرونده ۵ دهه‌ نظام جمهوری اسلامی » و محاکمه حمید نوری به اتهام جنایت علیه بشریت در قتل عام ۶۷ در شهر استکهلم در دادگستری سوئد برگزار می‌شود.

ابراهیم رئیسی، حمید نوری، علی خامنه‌آی

از روزی که در ۹مرداد سال۶۷ از پشت پنجره‌ی زندان گوهردشت، طبقه دوم (فرعی ۸) صدای همبندم  مجید معروف خانی را از سلول انفرادی که در فاصله ده متری من قرار داشت و با پنجره‌های مشبک با ورق‌های آهنی خاکستری پوشیده شده بود  شنیدم، سی و سه سال می‌گذرد و در این سالیان عشق‌ها و زخم‌های پاره‌های تن و عزیز‌ترین عزیزانم را بغل کرده و صدا و طنین یاد و خاطر راهرو‌های مرگ در قتل عام ۶۷ همچنان مرا به پیش می‌راند.

اینک در هر جا که قدم می‌گذارم، چشمانم اسیر پلاک‌های خانه‌ها در خیابان‌ها و کوچه‌هاست… با شمارش پلاک  خانه‌ها می‌دانم که باز می‌رسم به پلاک ۶۷. برای من و ما ۶۷ یک شماره نیست، نماد و پلاک روح  و روان ما و تمامی ‌سالیانی است که عشق‌های کاکل قرمزی و طوقی‌های سینه‌ستبر ما را  پرپر کردند.

بیست ماه از دستگیری حمید نوری می‌گذرد و دراین میان باز بسیاری از مادران خاوران و پدران چهره در خاک سائیدند:  عزیزانی همچون فریدە تربیت،  مادر لطفی ( فروغ تاجبخش)، گل بست سلاجقه، عالیه علی‌پور، مادر بازرگان ( معصومه دانشمند)، مادر قائدی (حاجیه سجودی)، فرنگیس صلصالی (مادر گلچوبیان)، مادر شریفی (پوراندخت مختاری) ، مادر روح‌الله تیموری، حسین نعیم (پدر نعیم که او را درملاقات گوهردشت می‌دیدم) و افسانه راجی خواهر جانباختگان ۶۷و خاورانش… اما هنوز که هنوز است جانباختگان ۶۷ همچنان با چهره‌ای جوان و عزیزان کاکل قرمز و طوقیانی گردن سیاه از رسن‌دارهای شقاوت آویخته پیش روی ما قرار دارند و یاد و نامشان ماندگار.

وحشت از «تالی نحس» قتل عام

چند روز مانده به  پایان سی و سومین سالگرد جنایت علیه بشریّت در قتل عام۶۷،  سکوت ترسناک و تمام نشدنی قاتلان، نشان از وحشت و « تالی نحس» دامنگیر بنیانگذار و تمامیت نظام را به نمایش می‌گذارد. عجبا که رژیمی‌ چنین قداره‌بند و عربده‌کش درعرصه‌های جهانی و بدون توجّه به نُرم‌های سیاسی- دیپلماتیک خود را به نمایش می‌گذارد، سکوت کرکننده‌اش در پس این جنایت، نشان هراس ناگفتنی و پرده‌پوشی از جنایت علیه بشریّت است، و در ذهن محاسبه‌گرش مصلحت نظام و حفظ خود موج می‌زند؛ و گاهی که زمامدارانش ناگزیر از شکستن روزه سکوت و «تابو۶۷» به مثابه امنیّتی‌ترین پرونده نظام می‌شوند، مخاطب آنها نه مردمند  و نه افکار عمومی، بلکه لگام  زدن به عناصر طیف‌ها و دسته بندی‌های درونی چندپاره گشته درون نظام است، تا قافیه را نبازند زیرا چنانکه آیت‌الله حسین منتظری به تأکید گفته بود: «بزرگترین جنایتی که در جمهوری اسلامی شده و تاریخ ما را محکوم می‌کند به دست شما انجام شده و شما را در آینده جزو جنایتکاران در تاریخ می‌نویسند.»

چرا قتل عام ۶۷ امنیتی‌ترین پرونده نظام محسوب می‌شود؟

به همان دلایل  و به میزانی که رژیم جمهوری اسلامی از مطرح شدن پرونده جنایت علیه بشریت در قتل عام۶۷ وحشت داشته و نه تنها از بازگشودن پرونده، بلکه  از بازطرح  نام و یاد آن دوری می‌جوید، به همان اندازه و میزان سرّی‌ترین، امنیتی‌ترین و هراس‌انگیزترین  پرونده ۵ دهه و یکی از کابوس‌های نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

کلان پروند‌ه‌های امنیتی نظام

در میان ده‌ها  کلان پرونده‌‌ی امنیّتی نظام که گام به دهه‌ی پنجم گذاشته، هر یک از آنها خواه ناخواه به نوعی توسط افراد وعناصری از درون و یا بیرون نظام  رازگشایی شده است. لیست پرونده‌های رازگشوده شده و به نحوی باز شدن سر کلاف هریک از آنها  نشان ازهمین حقیقت دارد که پرونده قتل عام ۶۷ هنوز سرّی‌ترین مسئله امنییتی نظام است:

– انفجار ساختمان حزب جمهوری اسلامی  در ۷ تیر ‍۱۳۶۰
– انفجار دفتر نخست وزیری در ۸ شهریور ۱۳۶۰
– افتضاح برملا شدن خرید سلاح از آمریکا معروف به «ایران کنترا» در ۲۹مرداد سال ۱۳۶۴
– شکست در جنگ با عراق و انتشار نامه فرماندهان سپاه به خمینی پس از ۲۷ سال
– مذاکرات مجلس شورای اسلامی در انتخاب خامنه‌ای به عنوان رهبر و جانشین خمینی
– انفجار در «حرم امام رضا» در مشهد در سال ۱۳۷۳
– قتل‌هایی زنجیره‌ای در پاییز سال ۱۳۷۷
-اقدامات تروریستی رژیم جمهوری اسلامی در جهان (میکونوس، آرژانتین، برج‌های خُبَر و ده‌ها نمونه دیگر…)
– افشای پروژه هسته‌ای رژیم درسال ۱۳۸۲
– سرکوب، کشتار و قتل عام قیام‌های چهارگانه در ۷۸، ۸۸، دی ۹۶ و آبان۹۸
– فایل صوتی محرمانه  محمدجواد ظریف در ۵ اردیبهشت ماه۱۴۰۰
– افشای سوراخ کردن سقف سازمان فضایی کشور و بردن اسناد در ۹ خرداد ۱۴۰۰ توسط احمدی نژاد
– و نمونه‌های دیگر…

رویکرد نظام در باره جنایات دهه ۶۰ بطورعام و قتل عام ۶۷ بطور خاص، در دوره‌های مختلف متفاوت بوده است. در سالیان پیش ورود به این بحث درباره اعدام‌های دهه ۶۰ خط قرمز بود. با گسترش اینترنت و فضای مجازی و شکستن انحصار رسانه‌ای در دست حاکمیّت و انتشار حقایق زندان و کتاب‌های خاطرات زندانیان و…، رژیم ناگزیر با تولید و انتشار مصاحبه‌ها، کتاب، سریال تلویزیونی و فیلم سینمایی همچون «ماجرای نیمروز» و…سعی در تحریف حقایق دارد.

اما در مورد قتل عام ۶۷ به مثابه امنیّتی‌ترین پرونده نظام، که حتا تصمیم و اجرای آن از جانشین خمینی (آیت‌الله حسین منتظری) پنهان نگاه داشته شده بود، کماکان در برهمان پاشنه می‌چرخد زیرا تا مرداد سال۹۵ و پیش از انتشار فایل صوتی آیت‌الله منتظری توسط پسرش (احمد منتظری)، قتل عام ۶۷ خط قرمز و پرونده فوق محرمانه با ۵ستاره محسوب می‌شد. از قضا با انتشار فایل صوتی آیت‌الله منتظری و بازتاب چشمگیر آن در داخل و خارج کشور، خامنه‌ای  ناگزیرشد شخصاً به میدان آمده و نهیب بزند که: «‌ جای جلاد و مظلوم عوض نشود!»

با وجود اینکه احمد خاتمی ‌عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان و امام جمعه تهران نیز گفت: «‌باید به آنها مدال داده شود» اما خامنه‌ای به هیچوجه حاضر نیست به تعبیر خودش این «جلادان» (جانباختگان) و «مظلومان» ( خمینی و هیئت مرگ و…) را به مردم و جهانیان بشناساند تا به سود نظام بهره‌برداری کند. درواقع سخنان خامنه‌ای  و احمد خاتمی ‌جز «فرار به جلو» و  وحشت از حقیقت هیچ معنا و مفهوم دیگری ندارد.

همچنین با وجود اینکه روح‌الله حسینیان ادعا می‌کرد: مردم باید تشکر کنند از آقای رئیسی [به دلیل قتل عام ۶۷] ونه انتقاد» (۱) و برخلاف اینکه مصطفی پورمحمدی  نیز می‌گفت: «حالا ما به خاطر فضای روانی بدهکاریم و باید پاسخ بدهیم؟» و حتا پا را فراتر نهاده و مدعی می‌شود: «الان وقت حرف زدن نیست، وقت تسویه حساب است»(۲) اما خامنه‌ای و عناصر اصلی نظام هنوز هم نه تنها نمی‌توانند درباره امنیتی‌ترین پرونده  نظام مانند بقیه‌ی پرونده‌های جنایت‌شان کتاب و فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی انتشار داده و تولید کنند، بلکه همچنان در حکم سرّی‌ترین و امنیّتی‌ترین و غیرقابل گشوده‌ترین پرونده نظام باقی مانده است.

حداد عادل از یک وجه این پرونده حسّاس با تعبیر «قصه زیر پوست مردم » یاد کرده و برای سپیدشویی ابراهیم رئیسی یکی از اعضای هیئت مرگ گفته بود: «رئیسی تا کنون حکم اعدام نداده است!»

ویژگی‌های قتل عام۶۷

۱- جنایت ایدئولوژیک: این نسل‌کشی با هدف انتقام‌کشی ازکفار، منافقین، ملحدین و مرتدین در چهارچوب نگرش اسلام صورت گرفته و یک جنایت ایدئولوژیک محض است. اعدام‌ها شامل اعضای همه گروه‌های سیاسی اعم از ایدئولوژی اسلام ومارکسیستی می‌گشت. غیرمسلمان‌ها  نیز در آرامستان کفار و ملحد به خاک سپرده شدند تا در مکان‌هایی تحت نام «کفرآباد»‌، «لعنت‌آباد»و«پرت‌آباد»‌ها جای گیرند.

۲- شقاوت و بی‌رحمی‌ در قتل عام: نشانه‌های اعدام‌های عجولانه و ضربتی، اعدام زنان دارای کودک شیرخوار، نمونه اعدام بیماران و افراد ناتوان و کم‌توان  و قطع نخاعی و…

۳- پنهانکاری در جنایت: به دلیل پنهانکاری در جنایت اسامی ‌قتل عام شدگان، مدت  محکومیّت پیشین، نحوه محاکمه و اسناد حکم اعدام، و سنگ مزار و… آنان در رسانه‌های کشور انتشار نیافته و در میان آنان بسیار افرادی بودند که اساساً مدت محکومیّت آنها تمام شده بود.

۴- گورهای دستجمعی: به دلیل گستردگی ومخفی بودن اعدام‌ها‌، قتل عام شدگان درگورهای دستجمعی به خاک سپرده شدند و مکان این گورها و مزار اعدام شدگان را به خانواده‌ها اطلاع ندادند.

۵- ابعاد همچنان پنهان قتل عام: پس ازگذشت سه دهه هنوز بسیاری جوانب این جنایت  روشن نشده  و همچنین اسامی ‌و مزار بسیاری قتل عام شدگان ناپیداست. رژیم در سالیان مختلف به دفعات تخریب مزار جانباختگان و از بین بردن آثار قتل عام و آرامستان آنها را از جمله در خاوران به اشکال مختلف به اجرا گذاشته است.

۶- بی‌دفاع بودن اعدام‌شدگان: قتل عام شدگان ۶۷ هیچگاه وکیل نداشته‌اند. مادران خاوران درواقع بجای وکیل زندانیان نیز فعالیت می‌کردند.

۷-  مخوف بودن این قتل عام: قتل عام ۶۷ تا بدانجا توجیه‌ناپذیر و مخوف است که میرحسین موسوی در مصاحبه‌ای گفته است: «بهتر است که واردش نشویم!» این بیانگر اهمیت امنیتی این پرونده است که تا کنون هیچ روزنه‌ای در خروجی اطلاعاتی و درز امنیتی نداشته است.

۸- کلیدی بودن قتل عام ۶۷: هرگونه مطرح شدن قتل عام ۶۷ به مثابه باز شدن کلاف سایر قتل عام‌ها و حسابرسی از نظام است و به همین دلیل قتل عام ۶۷ به نماد تمام جنایت‌های رژیم تبدیل می‌شود که بنیانگذار جمهوری اسلامی را زیر سؤال می‌برد.

دستگیری حمید نوری و انکار هویّت و مسئولیت‌ها

پس از دستگیری حمید نوری در سوئد تنها شاهد یک موضعگیری بودیم: حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی می‌گوید: «شخص دیگری را دستگیر کرده‌اند.»(۳)

سرّی‌ترین، امنیتی‌ترین  پرونده نظام تا بدانجاست که حمید نوری در دادگاه سوئد مدعی می‌شود: «‌اشتباهی دستگیرشده است!»

«حمید نوری روز چهارشنبه ۱۳نوامبر ۲۰۱۹در نخستین جلسه تفهیم اتهام در دادگاه، اتهامات وارده و هرگونه مشارکت در اعدام‌های سال ۶٧ را رد کرد و گفت هیچ مقامی‌ در زندان‌های جمهوری اسلامی ایران نداشته است.»(۴)

اظهارات مقیسه‌ای ( ناصریان) و رازینی

در نوار صوتی ارائه شده توسط«‌ کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت ایران »(۵) (مستقل از خاستگاه سیاسی آن که اساساً مورد بحث این نوشته نیست) محمد مقیسه‌ای (ناصریان رئیس زندان گوهردشت در قتل عام ۶۷ و علی رازینی از دست اندرکاران قتل عام ۶۷) تلاش کرده‌اند حمید نوری را مهره‌ای درجه چندم و کارمند ساده‌ای که هیچ اطلاعاتی ندارد جلوه دهند.

علی رازینی گفته است: «… دستگاه قضایی ما با خونسردی و خیلی آرام اعلام می‌کند که ایشون در گذشته و در سه دهه قبل از این در فلان ارگان کارمند جزء بوده و بعد هم بازنشست شده و رفته، آنها نمی‌توانند روی این مانور بدهند، اگر یک سمتی چیزی داشته باشه حالا مثلاً یک بازجویی که پرونده‌های محدودی از رده‌های پایین دستش بوده، آن‌موقع هم یادتان است که چیزها چطور بوده دیگه دادسراها و شعب‌اش اینا، خیلی اینها اختیارات قضایی به آن صورت نداشتند، درواقع ابزار تحقیق بوده، چیزی بارش نیست، نه اطلاعاتی داره که سیستم اطلاعاتی ازش استفاده کنه…»

این سخنان در حالیست که من و همه شاهدین قتل عام ۶۷ در گوهردشت به خوبی از نقش حمید نوری به دلیل شناخت وی از پرونده تک تک زندانیان، به عنوان دست راست ناصریان (مقیسه‌ای) رئیس زندان وقت واقف بودیم.

نقش حمید نوری و سند متعلق به سال ۱۳۸۸

در میان این سالیان پر تلاطمی ‌که بر من گذشت و بعد توانستم از چندین کشور بگذرم تا اینک که درکشور آلمان پناهنده هستم، سندی که همراه دارم نشان از نقش اصلی حمید نوری در قتل عام ۶۷ در زندان گوهردشت است. جدا از گزارش‌هایی که در سال ۱۳۶۸برای آقای رینالدو گالیندوپل گزارشگر ویژه سازمان ملل ارسال کردم، سند زیر گزارشی است که ۲۰ سال بعد یعنی در ۳۱ تیرماه ۱۳۸۸ برای مجامع حقوق بشری نوشته و ارسال کردم؛ همچنین اولین زندانی و شاهد قتل عام ۶۷ بودم که یک ماه پس از آزادی از زندان اوین در تاریخ۲۰ آذر ۶۷ بلافاصله  از ایران خارج شده و حقایق جنایت علیه بشریّت و قتل عام ۶۷ را روشنگری کرده و در اختیار مجامع بین‌المللی و حقوق بشری قرار دادم.

سند معرفی حمید عباسی (نوری) به عنوان یکی از عوامل اصلی قتل عام ۶۷سند معرفی حمید عباسی (نوری) به عنوان یکی از عوامل اصلی قتل عام ۶۷

در میان انبوه ردیف اسامی ‌عاملین و زندانبان و شکنجه‌گران زندان گوهردشت، در ردیف آخر و پایانی، برخلاف سایر اسامی ‌بالایی بطور خاص روی نام حمید عباسی (نوری) تأکید کرده‌ام  که وی از «عوامل اصلی» اعدام‌های ۶۷ بود.

سکوت سنگین و کرکننده رژیم در قبال دستگیری حمید نوری

رژیم جمهوری اسلامی برخلاف سایر موارد که در قبال دستگیری افراد وعناصر اطلاعاتی و تروریست خود در خارج از کشور واکنش نشان داده و به انتشار اخبار و موضع‌گیری رسمی ‌و غیررسمی‌ می‌پردازد، در مورد دستگیری حمید نوری در سوئد بطور آگاهانه و هوشمندانه واکنش علنی نشان نداده و در رسانه‌های رژیم نیز هیچگونه بازتابی از دستگیری، و محاکمه وی منتشر نشده. اگر  وحشت و هراس رژیم در موارد مشابه  دستگیری لابی‌ها و عناصر درجه چندم اطلاعاتی و تروریستی در خارج از کشور و بازتاب آن در رسانه‌های داخلی امری معمول و روش کار رژیم است،‌ سکوت سنگین و کرکننده رژیم در قبال دستگیری حمید نوری  و محاکمه او در روز ۱۰ اوت ۲۰۲۱ در دادگاه سوئد چه بسا غیرمعمول و بیانگر «حبس نفس‌ها» در سینه‌‌ی رهبر نظام و عوامل جنایت علیه بشریّت است.

در هفته اخیر در ۲۵ تیرماه ۱۴۰۰«دادگاهی در هلند یک تبعه سوریه را به خاطر جرائم جنگی به ۲۰ سال زندان محکوم کرد.»(۶) با این تفاوت که در محاکمه حمید نوری خواه ناخواه نه به مثابه  محاکمه یک فرد به خاطر ارتکاب جرائم جنگی و شکنجه  و… بلکه محاکمه حمید نوری به مثابه نمادی از تمامیّت رژیم و بنیانگذار آن «خمینی » و علی خامنه‌ای رهبر کنونی نظام و سید ابراهیم رئیسی به عنوان هشتمین رئیس دولت این رژیم است که پس از ۴ دهه جنایت قرار است ماه اوت به «پاستور» قدم بگذارد، و از قضا رئیس دولت سیزدهم یکی از اعضای هیئت مرگ در کشتار ۶۷ است.

چنانکه در مقاله « بازی دوسر باخت «انتخابات ۱۴۰۰»؛ خودزنی خامنه‌ای در فاز پایانی رهبری» در کیهان لندن اشاره کردم: «دادخواهی ۶۷ و محاکمه حمید نوری می‌تواند گسترده‌ترین میدان و ملموس‌ترین موضوع و مؤلفه برای نامشروع دانستن رژیم جمهوری اسلامی باشد. اگر خامنه‌ای بیرق رئیس جمهوری نظام را به عضو هیئت مرگ قتل عام ۶۷ سپرده است، مخالفان نیز می‌باید پرچم بیش از چهار دهه دادخواهی را که در محاکمه حمید نوری متجّلی می‌شود برافراشته کنند.»

منبع:کیهان لندن


سیامک نادری

فهرست مطالب سیامک نادری در سایت پژواک ایران 

*دو فوتبالیست سابق پرسپولیس صلابه کشان رجوی علیه دادخواهان دادگاه نوری و بچه ها کمپ اشرف  [2024 Feb] 
*دفاع بهرام رحمانی از جنایت فرقه مجاهدین و آزار جنسی و به صلیب کشیدن « بچه های کمپ اشرف»  [2024 Feb] 
*جلوس جرثومه جنایت را «انقلاب»۵۷ نامیدن، مشروعیت بخشیدن به جمهوری اسلامی است!  [2024 Feb] 
*ضرورت بازنگری در رویدادها و مفاهیم؛ ۵۷ « انقلاب» نبود، «ضد انقلاب» بود  [2024 Jan] 
*دلیل و اهمیّت «تعطیل کردن زندان گوهردشت» و ارتباط آن با دادگاه حمید نوری  [2023 Aug] 
*«علی مستشاری»، عبدالوهاب فرجی (افشین) شمشیر دو لبه‌ی رجوی؛ پرسش‌ها و ابهامات  [2023 Jul] 
*زیر سوال بردن اطلاعیه های کمیسیون شورا توسط مجاهدین خلق؟- دادگاه حمید نوری  [2021 Aug] 
*شکستن دیوار صوتی قتل عام۶۷؛ جعبه سیاه در دادگاه  [2021 Aug] 
*قتل عام ۶۷؛ امنیتی‌ترین پرونده نظام در دادگاه سوئد؛ «مسئله‌ای» که اگر شروع بشود «پایانی نخواهد داشت…»  [2021 Jul] 
*۱۴۲ بازجو، شکنجه گر و زندانبان در شورای ملی مقاومت  [2021 Jul] 
*«منصور» و « مداح» سرکوبگر رجوی در تشکیلات درگذشت  [2020 Feb] 
*قاسم سلیمانی و لاجوردی، دو جنایتکار و پیشانی جنگی برون و درون مرزی نظام  [2020 Jan] 
*تفاوت ۱۸۰ درجه ای رجوی، با اعضای مجاهدین خلق  [2020 Jan] 
* درگذشت پدری شریف، ‌از پدران طوقیان سربدار «قتل عام ۶۷»   [2020 Jan] 
*سلبریتی؟، یا کولبران خامنه ای و فاشیزم مذهبی؟  [2020 Jan] 
*« جنایت و مکافات» یک رهبر قاتل  [2020 Jan] 
*علت ظهور «رجوی» پس از کشته شدن «قاسم سلیمانی»  [2020 Jan] 
*جُوکر جنگ مسلحانه، دُن کیشوت زرد رسانه  [2020 Jan] 
*سایت مجاهدین خلق: مریم رجوی را « صاحب» مردم دانست   [2019 Dec] 
*قتل عام آبان ۹۸ نمودی از قتل عام۶۷   [2019 Dec] 
*میرحسین موسوی رو در روی « خامنه ای» یا «نظام»؟  [2019 Dec] 
*تکذیب هویت حمید عباسی توسط حسن نوروزی آخوند ماله کش قضایی   [2019 Nov] 
*افتضاح دیگری برای مریم رجوی و همکار جولیانی با فساد و رشوه در استیضاح ترامپ   [2019 Nov] 
*تقدیم به « مریم » شمشیر کین اسلام سیاسی « رجوی»   [2019 Nov] 
*آه ای بانوی کین سیاه تاب چقدر نیازمندی به جعل و تحریف و دستبرد و بیتوته در سراب  [2019 Nov] 
*اعتراف مریم رجوی به تبهکاری و جاسوسی بر علیه منتقدان  [2019 Nov] 
*فرو ریزش خاکریزهای رژیم در لبنان و عراق، آزادی زندانیان در روزهای اخیر در ایران؟   [2019 Oct] 
*رئیس جمهور« اسلام دمکراتیک وبردبار» و جاسوسی و جاسوس پروری برعلیه منتقدان  [2019 Oct] 
*دعوت به مبارزه مسلحانه مردم عراق توسط مسعود رجوی   [2019 Oct] 
*اسناد تأیید و تشویق خمینی برای اعدام عناصر رژیم پهلوی توسط رجوی   [2019 Oct] 
* پیام رجوی با تاریخ سه روز بعد، و بازمصرف بانو مرضیه   [2019 Oct] 
*دختر آبی و رئیس «جمهور»؟ برگزید ه مقاومت و «اسلام دمکراتیک و بردبار»!  [2019 Oct] 
*دختر آبی و رئیس «جمهور»؟ برگزید ه مقاومت و «اسلام دمکراتیک و بردبار»!  [2019 Oct] 
*کوهها جنبیدند – کلمات نه” تقدیم به «گرتا» و دختران سیاره سبز آبی زمین و «کریم قصیم»  [2019 Sep] 
*بی تا تر از تفنگ، جهنده تر از گلوله، دخت آبی آبی، فیروزه ای، فیروزه ای ترین   [2019 Sep] 
*کشف جدید دانشمند «مریم رجوی»: یک فقره «هرمافرودیت»   [2019 Aug] 
*دو مُردار در یک بستر عفن، « مُرداب»  [2019 Jul] 
*خاطره ای از ۸ تیر ۵۵ و خانه تیمی حمید اشرف   [2019 Jun] 
*چه رویی دارد این رهبر ، سرسگ را! سلامت باد  [2019 Jun] 
*رجوی دقیقه ۹۰ برگ ۲۱ اش را کشید (مرگ مهدی افتخاری)   [2019 Jun] 
*هراس خامنه ایی و آتش بفرمان مهره جنایتکار اطلاعاتی، امنیتی رژیم و اعتراف به راز « قتل عام ۶۷» توسط خمینی  [2019 May] 
*چهره زرده تخم مرغی ظریف، ازدستکش سفید تا پرفسورحقوق بشر   [2019 May] 
*ایرج مصداقی و « حرفه» و کمدی درام « شادی ها» ومحصولی جدیدی ازسازمان «عبا »   [2019 Apr] 
*ه سیل ، نه ویرانی، نه …، چهل سال است دو روی سکه ایران را سراسر نکبت گرفته  [2019 Mar] 
* «شاه» صدای مردم را شنید، «رضا پهلوی» نه!  [2019 Mar] 
*گزارش مفصل از زندان های مریم رجوی در آلبانی با عکس‌های اختصاصی   [2019 Feb] 
*تبدیل مراسم سنتی عاشورای مجاهدین، به رویارویی با رضا پهلوی  [2019 Feb] 
*اقدام نمادین: دیدارپمپئو ومسیح علی نژاد  [2019 Feb] 
*خبرجعلی حضور مجاهدین خلق درعراق، نیازمشترک جمهوری اسلامی و رجوی  [2019 Jan] 
*مرگ بهترین بابای دنیا، یا مرگ بهترین رهبرعقیدتی دنیا؟   [2019 Jan] 
*درمان۵۰۰۰مردم آلبانی توسط مریم رجوی، فساد وجنایت واخاذی، بنام همیاری  [2018 Dec] 
*چرا رئیسی درفلاکت واستیصال مدعی است حکم قتل نداده است؟   [2018 Dec] 
*تهاجم مریم رجوی به رضا پهلوی بعنوان «تهدید اصلی بشریت» و «عامل وزارت اطلاعات وخامنه ای»  [2018 Nov] 
*کینه توزی مریم رجوی ازمسیح علی نژاد وشکوه دختران انقلاب  [2018 Nov] 
*کینه خامنه ایی ومریم رجوی نسبت«دختران انقلاب»، وجعل شعارهای مردم ایران   [2018 Nov] 
*سند صوتی کاک حسام ازفرماندهان مجاهدین با سیامک نادری پس ازجدایی ازسازمان  [2018 Nov] 
*راه حل دادخواهی- ایجاد کمپین جهانی دادخواهی قتل عام ۶۷  [2018 Oct] 
*تظاهرات مسلحانه ۵مهر۶۰ ناقوس شکست مبارزه مسلحانه چریک شهری رجوی  [2018 Sep] 
*گریه های کودک ۶ماهه درسلول انفرادی گوهردشت و مادر زیربازجویی وشکنجه  [2018 Sep] 
*دگردیسی رجوی وایستادن رو در روی حنیف نژاد  [2018 Sep] 
*فرزین نصرتی، طوقی سینه بازو ستبر سربدار ۶۷گوهردشت  [2018 Aug] 
*آذر واقعاً «آذر» بود ودرزندان گوهردشت، «سلیمانی!» بر تخت شکنجه ها و وفا ی به عشق  [2018 Aug] 
* مجید معروف خانی، طوقی سربدار۶۷ گوهردشت   [2018 Aug] 
*جبارشبانی، ازطوقیان سربدار۶۷ گوهردشت  [2018 Aug] 
*تجاوز به زنان در اوین و گوهردشت «زنان» فرشته های سربدار به آئین ماهیان سیاه کوچولو  [2018 Jul] 
*« فروغ جاویدان»ـ جنون شیفته کسب قدرت رجوی وکین برعاشقان  [2018 Jul] 
*گرازهای شهردار! گورهای طوقیان سربدار درهم شکستنی نبود ونیست   [2018 Jul] 
*« طوقیان سربدار۶۷» زنجیرناپذیران سلول دژم  [2018 Jul] 
*چرخه مرگ و پدیده های کسب وکار مافیایی زوج رجوی  [2018 Jul] 
*عکس ۲۰۰ تن ازافرادی که با فریب ونیرنگ زوج رجوی به اشرف کشاندند  [2018 Jul] 
*رجوی بیش از۱۰۰۰ تن را با نیرنگ و وعده شغل، پول، کیس پناهندگی، زن وخوشگذرانی… به اشرف کشاند  [2018 Jul] 
*روشنگری با استناد به سخنان رجوی وسازمان،‌ از دروغ های مریم درویلپنت   [2018 Jul] 
*حقیقت‌ مانا- گزارشی به سه نسل- خطاب به رجوی  [2018 Jun] 
*خروج امریکا ازبرجام بسود، یا به زیان مردم ومقاومت؟   [2018 Jun] 
*فراخوان تحقیقات به مریم رجوی، بیش از۱۰۰ خودکشی و قتل درمجاهدین  [2018 May] 
*ترامپ، مریم سلامت می کند – کُرنش نثارت می کند  [2018 May] 
*پدیده مافیایی قاچاق انسان در مجاهدین  [2018 Apr] 
*پدیده استخدام مزدور توسط رجوی – بعنوان اعضای ارتش آزادیبخش «ملی؟»  [2018 Mar] 
*خبرفوری به مردم و مریم رجوی ( بازتاب انتشار خبرمهدی افتخاری … را کشتند)  [2018 Mar] 
*مهدی افتخاری ( فرمانده فتح ا لله - فرمانده و طراح پرواز بنی صدرورجوی به پاریس) را کشتند  [2018 Mar] 
*“مرد قیچی بدست “( شبحی در سایه می چرخد )   [2018 Mar] 
*فرارازدست مجاهدین ومریم رجوی درآلبانی؟ موسی دامرودی وغلام رضا میرزایی  [2018 Mar] 
*خودکشی دخترجوانی بنام سمانه بزرگان فر درتشیکلات مریم رجوی درآلبانی  [2018 Mar] 
*استیصال و شکست خامنه ایی وذلالت وکینه توزی مریم رجوی ازشکوه دختران انقلاب  [2018 Mar] 
*حرمسرا، رقص رهایی  [2018 Mar] 
* “سرکش تر از ستاره منم”  [2018 Mar] 
*پیام به خانواده ها درنوروز۹۷(وضعیت رقت انگیزاعضای مجاهدین درآلبانی) و عکسهای اختصاصی  [2018 Mar] 
*«منظومه تقویم سال » ۱۳۹۱  [2018 Mar] 
*ولایت عقیدتی رجوی ، جعل وتحریف نص صریح آیات قران ونهج البلاغه وسنّت پیامبران  [2018 Mar] 
*من هر روزتکه پاره میشوم، هرروز، مث امروز  [2018 Feb] 
*امریکا پیگیر یک خلبان اف ۵ ویک شهروند ناپدید و سربه نیست شده بدست رجوی  [2018 Feb] 
*سه عکس وچند خاطره ازفوتبال و زندان و اشرف وآلبانی  [2018 Feb] 
*لیست اسامی کشته شدگان زیر شکنجه و سربه نیست کردن زندانیان سال۷۳ بدست رجوی  [2018 Feb] 
*علیرضا طاهرلو، از چاله خمینی تا سیاهچاله رجوی  [2018 Feb] 
*لیست و عکس بازجویان و شکنجه گران زندانهای سال۷۳، تحت عنوان پروژه رفع ابهام  [2018 Feb] 
*کتاب‌های سیامک نادری  [2018 Feb] 
*فضاحت موضعگیری مریم رجوی درباره دختران وزنان آزاده بی روسری  [2018 Feb] 
*عکسها، ازابعاد دستگیرها سخن می گویند  [2018 Feb] 
*عکس‌های زندانیان سال ۷۳ در زندان‌های رجوی و قرارگاه اشرف  [2018 Jan] 
*اسامی بیش از ۴۰۰ تن از زندانیان پروژه رفع ابهام سال ۷۳ در زندان‌های رجوی در قرارگاه اشرف  [2018 Jan] 
*بمناسبت پیام آقای اسماعیل وفا یغمایی به رجوی – فتوای فحّاشی رهبری: رمال نویس  [2018 Jan] 
*آقا وخانم رجوی! چرا آمارمرگ ومیر مجاهدین درآلبانی، سه برابرآماری است که که درعراق تحت محاصره پزشکی است؟  [2018 Jan] 
*تلاش رجوی برای جلب رضایت دولت امریکا برگزاری رژه نمایشی مجاهدین پس ازارائه طرح عملیات سرنگونی  [2018 Jan] 
*مذاکرات رجوی با ژنرال پترائوس وارائه طرح سرنگونی رژیم  [2018 Jan] 
*خروش زنان  [2018 Jan] 
*روشنگری از چند نمونه ازجعل و دروغ و ترفند توزیع عکس و شعارنویسی بنام رهبرمقاومت!  رجوی، برخیابانهای تهران و پشت پرده مصاحبه فاکس نیوزبا یک «رزمنده آزادی»، درتهران [2018 Jan] 
*هشدار! به جعل وترفند ویدئویی مجاهدین، برای کشاندن تظاهرات مردم به مبارزه مسلحانه   [2018 Jan] 
*خروش مردم- شیادی مضحک روحانی- بورشدن رجوی  [2018 Jan] 
*مریم ومسعود رجوی! رو در روی مسیح وکالم انجیل - درسه پرده  [2017 Dec] 
*جوابیه آقا وخانم رجوی! و پشت پرده ها  [2017 Dec] 
*روشنگری در مورد جنایات رجوی: درخواست تشکیل هیئت تحقیق پزشکی وپلیس جنایی  [2017 Dec] 
*آقای وخانم رجوی! شما بگین! من چی بگم؟ شما بگین، من چه بنویسم؟!  [2017 Dec] 
*اقدامات مریم و مسعودرجوی قبل وپس از مبادرت به قتل درلیبرتی  [2017 Dec] 
*« گاه آنقدر خشمگینم که ...»   [2017 Dec]