مصدق روحت شاد روحت
م-ت اخلاقی

 

شاه خمینی

     

خمینی شاه

نگاهی کوتاه به زندگینامه رضا شاه پهلوی ویا همان رضا خان میرپنج، محمد رضا شاه پهلوی و دکتر محمد مصدق(رونوشت شده از ویکی پدیا) :

 (ز

رضا شاه پهلوی محصول یک کودتاه :

ادموند آیرونساید (به انگلیسی: Edmund Ironside) (۱۸۸۰–۱۹۵۹) ژنرال انگلیسی و طراح اصلی کودتای ۱۲۹۹ در ایران بود. عملیات نهایی کودتا با دستور مستقیم لرد ردینگ، نایب‌السلطنه وقت هند، و وینستون چرچیل، وزیر جنگ وقت بریتانیا، به اردشیر ریپورتر و ژنرال آیرونساید آغاز شد و به فرجام رسید. این کودتا به دست رضاخان میرپنج و سیدضیاءالدین طباطبائی اجرا شد.

محمد رضا شاه پهلوی : محصول یک کودتای آمریکایی _ انگلیسی :

در سال ۱۳۳۲ سازمان اطلاعات و امنیت خارجی بریتانیا و سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا، کودتایی برای برکناری مصدق به راه انداختند. با شکست خوردن کودتای ۲۵ مرداد، محمدرضا شاه ایران را ترک کرد و به ایتالیا رفت، ولی با موفقیت کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ مصدق برکنار شد و شاه باری دیگر به قدرت رسید.

دکتر محمد مصدق محصول انتخاب یک ملّت :

حمد مصدق تولد ۲۹ اردیبهشت ۱۲۵۸ (مطابق با شناسنامه)[۵]یا ۲۶ خرداد ۱۲۶۱ (طبق محاسبه برخی مورخین)[۶]در سنگلج تهران- درگذشت ۱۴ اسفند ۱۳۴۵ بیمارستان نجمیه تهران[۷][۸] در زمان قاجار معروف به میرزا محمد خان مصدق‌السلطنه تا پیش از تصویب قانون منع استفاده از القاب و سپس مشهور به دکتر مصدق، سیاستمدار، حقوقدان، نمایندهٔ هشت دوره مجلس شورای ملی، استاندار، وزیر و دو دوره نخست‌وزیر ایران بود. محمد مصدق نخستین ایرانی دارندهٔ مدرک دکترای رشته حقوق است[۹][۱۰] مصدق در زمان انتقال سلطنت از قاجار به پهلوی، اگر چه از حکومت قاجار مأیوس بود[۱۱] با توجه به این که می‌دانست رضا شاه حکومتی برمبنای دیکتاتوری ایجاد می‌کند، با این کار مخالفت کرد و بعد از آن یکی از منتقدین سرسخت او بود.[۱۱][۱۲] در زمان حکومت رضاشاه، مصدق زندان رفته و مدتی را در تبعید گذرانید.[۱۳] او سلطنت پهلوی را مخلوق سیاست انگلستان می دانست.

اگر خواهان اطلاعات بیشتری در رابطه با هریک از افراد نامبرده در بالاهستید،کافیست که اسم آنها را در انترنت وارد کرده وطوفانی ار اطلاعات غلط یا درست را در برابر خود مشاهده کنید.

امّا انگیزه از نوشتن این مطلب نگاهی است به شعار انحرافی دست ساز استعمار _ارتجاع "رضا شاه روحت شاد" که  جزسیاهی و تباهی و نرسیدن ملت ایران به آزادی و استقلال واقعی نقشه ای در سر نمی پرورانند.

و امروز پس از نزدیک به نیم قرن حاکمیت"ارتجاعی_ استعماری" جمهوری ننگ و نکبت اسلامی،دوباره نقشه اینست که این بار بین سلطنت(شاه) یا خمینی(ارتجاع) باز مارا مجبور به آری یا خیر به انتخاب(بخوانیم اجبار) یکی از این کنند و دوباره ملتی را برای چند دهه به خاک سیاه کشانده و یا حتی ایران را برای راحت بلعیدن تکه کرده و خواب تجزیه را آنرا می بینند .

آیا از خود پرسیده ایم که چه نقشه ای در کار است که ملت ایران فقط حق دارد در جاده بن بست شبه مدرنیته کنترل و حمایت شده از خارج(سلطنت پادشاهی جهان سوّمی)  ویا ارتجاع بظاهر مستقل امثال جمهوری اسلامی قرون وسطایی داِئما در رفت و آمد باشد و پا به جاده دمکراسی و لائیسیته و اسقلال واقعی نگذارد ؟ 

آیا از خود پرسیده ایم و یا می پرسیم که چرا هیچکس و هیچ جریان سیاسی مدعی دمکراسی و وطن پرستی یادی از"دکتر محمد مصدق" ومبارزات استقلال طلبانه او  در تظاهرات و میتینگهای خارج کشوری خود با عنوان " مصدق روحت شاد"  رافریاد نمی زنند و حتی آنرا در داخل میهن به خروش آمده به قول معروف آنتنی و شعار روز نمی کنند ؟

هموطنان گرامی و میهن دوستان واقعی،شعار "رضا شاه روحت شاد" همان سوپاپ اطمینان ارتجاع حاکم بر ایران و همان دور باطل یا شاه یا ارتجاع استعمار است که هیچ هدفی بجز غارت ایران وبجز سیاه بختی برای ایران و ایرانی در سر نمی پرورانند.

رژیم هیچ احساس خطراستراتژیک و دراز مدتی از شعار انحرافی "رضا شاه روحت شاد" ندارد،چرا که روشن است که این جریان نه جربوزه مایه گذاری از خود را دارد و نه فدای از خویش را ،ونه هیچگاه سمبل زنده این جریان انحرافی را که در شخص رضا پهلوی کانالیزه شده است مشاهده نشده که یکبار به عنوان یک ایرانی بی غرض، چه شفاها و یا کتبا محمد رضا شاه پهلوی و انحرافات او را که نتیجه اش رژیم پلید جمهوری اسلامی شد را به انتقاد و تحلیل بکشاند.

 برا ی نمونه آقای رضای پهلوی نه تنها هیچگاه به خیانت بزرگ محمد رضا شاه پهلوی که سرنگون کردن دولت ملّی و مستقل دکتر محمد مصدق به همت اجنبی که تنها راه پیشرفت واقعی و استقلال ایران در آن مقطع تاریخی بود را به نقد و انتقاد نکشیده و برعلیه این خیانت بزرگ تاریخی موضع نگرفته،بلکه ثمره ملی شدن صنعت نفت را به جیب خاندان پهلوی ها هم می ریزد.

آقای رضا پهلوی اگر به جایی وصل نیست و خواهان استقلال و پیشرفت واقعی ایران و ایرانی است ،چراهیچگاه به سیستم سرکوب  ساواک که وظیفه اصلیش سرکوب روشنفکران و نویسندگان آگاهی بخش وطنی بود به انتقاد نمی نشیند، و اعتراف نمی کند که در حالی که پدر تاجدار ایشان مشغول اعدام و تبعید و زندانی کردن روشنفکران بود،در حال تقویت سیستم آخوندی که وظیفه اش بجز در خرافات ونادانی و عقب نگهداشتن ملت بود،نهایت همکاری و مایه گذاری را می کرد ؟

پدر تاجدار ایشان فقط به جرم خواندن یک جزوه چند صفحه ای که کمی آگاهی می داد،دارنده و یا خواننده آنرا به زیر شکنجه ساواک برده و این در حالی بود که کرور کرور جزوه ها ونشریات و رسالات عملیه اسلامی چاپ و نشر می شد و هزینه مالی در اختیار این دایناسورها می گذاشت؟.

نتیجه این خیابت بزرگ محمد رضا شاه پهلوی همین شد که حدود به نیم قرن است که با پوست و گوشت لمس می کنیم و استعمار ما را در یک جاده دوطرفه ولی بن بست"یا شاه یا ارتجاع" به دام انداخته است .

خود ایشان آنچه را که از محبوبیت سیاسی بدون پرداخت مایه در جیب دارد را باید مدیون همین آخوندهای اسلامی و نقشه شوم استعمار( کودتای ٢٨ مرداد سال ١٣٣٢) بداند.

خیانت محمد رضا پهلوی و اربابان خارجیش بود که در کودتای ٢٨ مرداد  دولت ملی و منتخب مردم ایران یعنی دولت مصدق را سرنگون و در اصل در  همان مقطع تاریخی به ساختن صندوق رای "جمهوری اسلامی آری یا خیر"  پرداختند و نتیجه همین شده است که حدودنیم قرن است که مشاهده می کنیم. امروزه آقای رضا پهلوی باید مشروعیت کاذب و مفت ومجانی خود را مدیون جنایات بی حد و مرز  همین جمهوری نکبت اسلامی بداند .

بی جهت نیست که یکی از هزاران مامور شکنجه گر ساواک  با کمال بی شرمی در جلسه ای خطاب به یک مبارز دوران پهلوی می گوید این شما بودید که ما را مجبور به شکنجه دادن و اعدام می کردید.

بیژن جزنی که مشی مسلحانه را راه حل نمی دانست چرا ساواک او را تیرباران کرد ؟

آقای رضا پهلوی هیچگاه در برابر ملت ایران به شفاف سازی مالی خویش نپرداخته است،چه برسد به زیر انتقاد و یا محکوم کردن سانسور و خفقانی که پدر ایشان ایجاد کرده بود که همه از پیر و جوان این جمله کوتاه "دیوار موش داره ،موش هم گوش داره" را همه جا باخود یدک می کشیدند.

آیا هیچگاه به پدر تاجدار خویش انتقاد کرده که به چه حقی و به چه جرمی وزیر امورخارجه دولت ملی محمد مصدق یعنی دکتر فاطمی مملو از غیرت ملی را زندان و سپس تیرباران کرد ؟

اگر غیرت ملّی آقای رضا پهلوی بر غیرت خاندانیش غلبه داشت،چرا بجای افتخار و تکیه کردن به پدر و پدربزرگش که هر دو با کودتای اجنبی به قدرت رسیدند، بیشتر به افتخار و تکیه کردن به نخست وزیر ملی و میهنی ایران یعنی دکتر محمد مصدق نمی پردازد و کودتای ٢٨ مرداد  را که حتی وارثان مجریان آن از جمله وزیر خارجه سابق آمریکا خانم آلبرایت و اوباما رئیس جمهور قبل از ترومپ آنرا خیانتی بزرگ به ملت ایران میدانند،هرگز خیانت اعلام نکرد و نمی کند ؟ 

مصدق که مشروطه خواه بود،اگر آقای رضا پهلوی غیرت ملی دارد و نه غیرت خاندانی و قبیله ای، چرا به افشای دیکتاتوری محمد رضا شاه نمی پردازد و همه دمکراتخواهی خویشرا هزینه ملی گرایی راه و رسم دکتر محمد مصدق نمی کند ؟

باید آقای رضا پهلوی همه دارائیهای سیاسی و حتی مالی خویش را مدیون همین دست پروردگان پدر تاجدار خویش یعنی آخوندهای جنایتکار حاکم بر میهن  بداند که آنها را گله وار پروراند و آنها را به جان ملتی با فرهنگ انداخت ؟

پیشرفتهای زمان محمد رضا شاه پهلوی همچنانکه قبلا به آن اشاره شد، اجبار وضرورت زمینه فرهنگی- تاریخی ایران بود،اگر ضرورت فرهنگی و تاریخی و بویژه اثرات انقلاب مشروطه نبود،آفای محمد رضا شاه پهلوی بیشتر از مراگز علمی ،مراکز مذهبی اسلامی برپا می کرد.

رژیم ننگین جمهوری اسلامی خیلی خوب میداند که چرا داریوش فروهر و همسر ایشان را در ایران و یا به هر بهایی که شده بود شاپور بختیار را در پاریس سلاخی کرد.

جمهوری ننگین اسلامی هیچ وحشتی از شعار "رضا شاه روحت شاد" ندارد، چرا که خوب می داند سیستم ستم شاهی "جهان سومی" نه شانسی در ایران دارد و نه زمینه تاریخی،اگر بود حتما بعد از سقوط طالبان در افغانستان،حکومت شاهی ظاهر شاه دوباره به قدرت می رسید .

آقای رضا پهلوی در تمامی مصاحبه های رادیو تلویزیونی از خود چهره ای انسانی مودب و دمکرات نشان می دهد ،در حالی که وقتی با هواداران ایشان از نزدیک برخورد می شود،چهره واقعی و فرهنگشان به نمایش گذاشته می شود،براحتی می توان مشاهده کرد که در  وجلو پرده از چه کلمات و فحش های زشت و رکیکی و جو کهای سبک و کلمات لاتی استفاده می کنند و فرهنگشان فرهنگ فحاشی است .

اگر دیکتاتوری شاه نبود هرگز دیکتاتوری قرون وسطایی خمینی زاده نمی شد، و اگر دیکتاتوری قرون وسطایی خمینی نباشد ،هرگز رضا پهلوی مدعی دمکراسی و آزادیخواهی نمی تواند باشد،چرا که تمامی مواضع مشکوکش سئوال برانگیز و غیر اکتفا است.

در یک کلام ما همه ایرانیان وطن دوست و آزادیخواه و استقلال طلب باید همت کنیم و از این دور باطل فرمول زیر که بیگانه برای ما طرح ریزی کرده  خارج شویم، یعنی :

 

شاه خمینی

خمینی شاه

تمامی پیشرفتهای دوران رضا شاه از جمله تاسیس دادگستری و دانشگاه وغیره ضرورت و جبر زمانه ونتیجه اجباری قیام مشروطه و فرهنگ ایران بود و نه هیچ چیز دیگر، برای تاکید بر این ضرورت های تاریخی و فرهنگی و تاریخ ایران ،می توان به پیشرفتهایی که در همین جمهوری نکبت اسلامی بدست آمده اشاره کرد، رشد بالای درصد دانشگاه رفتگان بویژه در میان بانوان، پیشرفت در زمینه هنر از جمله هنر موسیقی. این پیشرفتها نتیجه تلاش و حاصل رژیم ارتجاعی اسلامی در ایران نیست، بلکه ضرورت قرن وبا پشتوانه تاریخی خویش و توان خود ملت ایران است . اینرا براحتی می توان حتی در عملکرد آخوندهای همجنس داعشی حاکم بر میهنمان دید که فرهنگ وتاریخ و شعور فرهنگی ایران و ایرانی اجازه نمی دهد که خامنه ای و انگلهای هایش عین ابوبکر البغدادی در خیابان و میدانهای شهر سر ببرند و آدم زنده زنده در قفس آتش بزنند.

چرا ما نباید بالاخره از این دایره تنگ یا"شاه یا شیخ" خارج نشویم و خواست خود را با دیگر جوامع پیشرفته جهان و شیوه حکومتی آنها لایق ندانیم و شعار انحرافی و ضد ملی  "رضا شاه روحت شاد " را که به برکت جنایات رژیم جمهوری اسلامی و خرابکاری برخی دیگر جریانهای سیاسی بر سر زبانها افتاده را به شعار ملی و راهگشای زیر جایگزین نکنیم و همه با هر موضع و اندیشه ای که داریم یعنی به سمبل ملی گرایی واقعی،دکتر محمد مصدق که آزمایش خویش را در دوره کوتاه نخست وزیری خویش به منصه ظهور گذاشت نپردازیم و از این دور باطل خارج نشویم ؟

در رابطه با پیشرفتهای دوران کوتاه نخست وزیری دکتر محمد مصدق چه در زمینه کشاورزی و آموزشی وغیره می توان به کتابها و اسنادی که در این زمینه وجود دارد و حتی انسانهایی که از آن دوره هنوز خوشبختانه در قید حیاط هستند که کم هم نیستند مراجعه کرد تا در یک مقایسه ساده توان دولت ملی دکتر محمد مصدق را که راه خوشبختی ملت ایران وبه طبع آن خاورمیانه بود را بدست آورد.

 این چه توطئه ویرانگری است که عدّه ای آگاهانه یا ناآگاهانه مرتب این ساز را کوک می کنند که اگر شاه مانده بود الان ایران فلان و بهمان جا بود، اما هیج جا مطرح نمیشود که اگر کودتای کثیف  ٢٨ مرداد راه نیفتاده بود و مامور دست نشانده شان محمدرضا پهلوی به زور سرنیزه به ملتی توانمند تحمیل نشده بود، ایران الان در  کجای جهان صنعت و فرهنگ و پیشرفت ایستاده بود ؟

هیچ از خود پرسیده ایم که چرا با اینکه رضا شاه میرپنج سالها قبل از مصدق فوت کرده آنتنی می شود،امّا دکتر محمد مصدق با خدمات گرانمایه اش در عرض یک سال نخست وزیریش خفه می شود ؟

اگر مصدق توّسط کودتای"انگلیسی_ آمریکائی" سرنگون نشده و محمد رضا شاه پهلوی توّسط آنها به قدرت نرسیده و به خدمت گرفته نشده بود،الان ما دچار حکومت ننگین جمهوری اسلامی نبودیم که آقای رضا پهلوی به برکت همان کودتا و به برکت جنایات جانشین واقعی ثمره عملکرد سرکوب "سیاسی" پدر تاجدارشان یعنی رژیم جنایتکار خمینی، خود را دمکرات و خواهان آزادی بداند. خمینی میوه و ثمره حاکمیت کودتای ٢٨ مرداد است و آقای رضا پهلوی ثمره حکومت ننگین و متعفن خمینی .اگر آقای رضا پهلوی یک جو صداقت و غیرت ملی دارد، قبل از هر چیز باید به انتقاد از عامل بر سر کار آمدن این رژیم پلید ضد ایرانی جمهوری اسلامی بپردازد و جدای از پیوند خونی با محمد رضا پهلوی،ابتدا به نقد تاریخی و خیانت او به ملت و رهبر ملی کبیرشان یعنی دکتر محمد مصدق بپردازد و شخصا بجای  رضا شاه روحت شاد ،فریاد بزند " مصدق روحت شاد روحت شاد " .

باید با هواداران و برخوردهای"فرهنگشاهی" پهلوی ها از نزدیک برخورد داشت تا دید چه نقشه های شومی بعد از سرنگونی رژیم اسلامی در سر برای ملّت تحت ستم نتیجه استراتژیک کودتای ٢٨ مرداد یعنی رژیم منفور اسلامی  دارند(اگر در دنیای خیال آقا شاه شوند).

یک قلم کوچک کینه ۴٠سال و اندی که نتوانستند پادشاهی کنند و خر مراد برانند.چنان دم و دستگاه سرکوب و کنترلی برپا کنند که باز همه جا این بار  خواهیم گفت " دیوار موش دارد،موش هم گوش فیل دارد.اینرا بی جهت و بدون دلیل نمی گویم. شاخص تنظیم رابطه شخص آقای رضا پهلوی با به انتقاد نکشیدن عملکرد پدر تاجدارشان و حکومت دست نشانده او و تربیت وفرهنگ فحاش سرگوبگرانه و نفوذ اپورتونیست مابانه جان نثارانش  در تظاهرات و میتینگهای دیگران با بالا بردن عکس وی  تحت عنوان"شاه ایران"که بر روی پوسترشان نقش بسته و پاره کردن اعلامیه دیگر گروها حتی صاحب مجوز تظاهرات، به سبک برادران اطلاعاتی اسلامی، اوج فرهنگ دمکرات مابانه ایشان را به نمایش می گذارد،

امّا امّا

همه آنهایی که دل در گرو ایران دارند و ریسک دوباره به دام افتادن  دیکتاتوری را ندارند،در همه تظاهراتها چه در داخل و چه در خارج میهن پیشنهاد می شود که به جای شعار انحرافی"رضا شاه روحت شاد"،  فریاد بر آوریم که :

مصدق روحت شاد،روحت شاد

مصدق روحت شاد،روحت شاد

 الجماهير الغاصبة المطالبة لاعادة مصدق بعد ان عزله الشاه

م _ ت اخلاقی

٣  آذر ١٣٩٨

٢۴ نوامبر ٢٠١٩

منبع:پژواک ایران


م-ت اخلاقی

فهرست مطالب م-ت اخلاقی در سایت پژواک ایران 

*به مناسبت رهایی «توماج صالحی» خواننده شورشی میهن .  [2023 Nov] 
*برکت یا نکبتِ ۵۷ ؟  اگر برکت،...... ؟ [2023 May] 
*آری، خیر ؟  [2023 May] 
*مشک آنست که ببوید نه آنکه عطار گوید   [2023 Mar] 
*چهارشنبه سوری یا چارقد چادر سوزی (خشم ملت)  [2023 Mar] 
*از چه می ترسید ؟   [2023 Feb] 
*وحشت مقابل وحشت  [2022 Nov] 
*هنگامه رزم  [2022 Nov] 
*بهاران  [2022 Nov] 
*۲ تیرباران ۲ بیشرم  [2021 Mar] 
*سروش فیلسوف یا عضو هیئت مرگ و سرکوب نخبگان ؟   [2021 Jan] 
*جعل سخنرانی یک رئیس جمهور ! ‌؟   [2020 Nov] 
*حداقل مجازات حداکثر چیست ؟  [2020 Jun] 
*از خطا یک نسل را افکند در آتش گریخت  [2020 Jun] 
*محمّد ابن زکریای راضی ونه محمّد ابن عبدالله یا همان محمد رسول الله  [2020 Mar] 
*سال ١٣۶٠ طعمه سال ١٣٩٨ کمینگاه   [2019 Dec] 
*مصدق روحت شاد روحت   [2019 Nov] 
*کاوه آهنگران ‎   [2019 Jul] 
*لعنت بر خمینی مرگ بر خامنه ای ‏ ننگ بر رجوی   [2019 Apr] 
*مسعود رجوی کجائی ؟  [2019 Jan] 
*بت پروری بت پرستی  [2018 Oct] 
*چرا؟  [2018 Aug] 
*دگردیسی و تکامل در حوزه رجوی   [2018 Aug] 
* فراخوان به تجمع ‏۴خرداد ١٣٩٧‏ مکان :بهشت زهرا قطعه :٣٣‏   [2018 May] 
*عیدی پیشکش مزد چی شد ؟   [2018 Apr] 
*زنده بگور   [2018 Mar] 
*جشن چهار شنبه سوری جشن چادرچارقد سوزی  [2018 Mar] 
*«انتخاب‌های سیاسی» پنهان‌شده در پس ضدیت کور با مذهب»  [2018 Feb] 
*دم خروس یا قسم حضرت عبّاس ؟!  [2018 Feb] 
*تاریخ به یاد خویش بسپار  [2018 Feb] 
*وصل به رهبری  [2018 Jan] 
*راه رفته   [2018 Jan] 
*قضاوت با شما  [2018 Jan] 
*خامنه ای ، رجوی   [2018 Jan] 
*بی شرف، بی شرف، بی شرف خرمگس  [2018 Jan] 
*فرزندان حنیف ‏ یا ‏ فرزندان کوروش آریائی ؟   [2018 Jan] 
*نگاهی به پیام«شیر نر» وسخنی با خامنه ای   [2018 Jan] 
*تلگرام- واتساپ   [2017 Dec] 
*عرض خود را می برید زحمت به ملّت می دهید  [2017 Nov] 
*جاده سازان ولی برای کدام کسان؟و کدام مقصد ؟  [2017 Aug] 
*سلام ای سرزمین شیروخورشید  [2017 Aug] 
*نامه ای بی پاسخ،امّا پاسخ زمان (بخش چهارم،بخش پایانی)  [2017 Aug] 
*نامه ای بی پاسخ،امّا پاسخ زمان ‏(بخش چهارم)‏  [2017 Jul] 
*نامه ای بی پاسخ،امّا پاسخ زمان ‏(بخش سوّم)‏  [2017 Jul] 
*نامه ای بی پاسخ، امّا پاسخ زمان ‏(بخش دوّم)‏  [2017 Jul] 
*نامه ای بی پاسخ اما پاسخ زمان  [2017 Jul] 
*آقا وخانم تنها مقاومت  [2017 May] 
*نه به ارتجاع   [2017 May] 
*انتخابات فرانسه  [2017 Apr] 
*سیلی مردم بر بنا گوش اسلام  [2016 Oct] 
*یا تب،یا مرگ  [2016 Feb] 
*عبّاس از «ملّی کشی» راحت شد  [2016 Jan] 
*پوست خربزه ! ­؟  [2016 Jan] 
*اشرف یا خیابان لاله زار ؟   [2015 Dec] 
*اسلام  [2015 Dec] 
*اشرف سابق، لیبرتی حاضر، کارتهای«تضمین»  [2015 Dec] 
*پاریس شهر بوسه وعشق  [2015 Nov] 
*الله اکبر  [2015 Nov] 
*دزدی به سبک امام رذالت پیشگان  [2015 Nov] 
*زمینه سازان کشتار  [2015 Nov] 
*امنیت یا انتقال ؟  [2015 Oct] 
*مخنث و لوطی؛ ایران انترلینک وخامنه ای  [2015 Oct] 
*جل الخالق، جُویی شرم و شهامت !  [2015 Oct] 
*انصاف داشته باشیم !  [2015 Sep] 
*دروغ نمی گویم،خالی هم نمی بندم...  [2015 Sep] 
*زیر سئوال بردن رهبری  [2015 Aug] 
*؟! ؟!...  [2015 Aug] 
* از ناله های این زن مظلوم شرم نمی کنید ؟!  [2015 Feb] 
*تا زنده ایم   [2015 Jan] 
*حاصل دو بردار،صفر ملّت به پیش !  [2014 Nov] 
*نه این شوری شور، نه به آن بی نمکی  [2014 Nov] 
*اپورتونیزم، خیر؛ بلندگو، آری  [2014 Oct] 
*یک زمانی  [2014 Oct] 
*نمره انشاء وروضه خوانی ٢٠  [2014 Sep] 
*جمهوری اسلامی آری یا خیر ؟ مهرتابان آری یا خیر ؟  [2014 Aug] 
*نظر دادن- نقد کردن   [2014 Jun] 
*بهم ریخته‌ام   [2014 Jun] 
*تنها ره رهائی جنگ مسلّحانه !؟  [2014 Apr] 
*مادر ج...؟ْ!  [2014 Apr] 
*ملّت،موسسان چهارم!؟  [2014 Mar] 
*به ریش هرچه آخوند است.................  [2014 Feb] 
*دوست یا دشمن ؟ یا روبه مکار؟  [2014 Feb] 
*سمبلهای مریم یا سمبلهای مقاومت  [2014 Jan] 
*سقوط پرشتاب   [2014 Jan] 
*دادگاه اسپانیا،پیروزی !؟ نرمش قهرمانانه !؟ [2013 Dec] 
* خطّ قرمز کجاست ؟   [2013 Dec] 
*بدون شرح ! ؟  [2013 Dec] 
*سرکی به هفت حصار  [2013 Dec] 
*اعتصاب غذای نامحدود اما نوبتی   [2013 Nov] 
*از اشرف به لیبرتی- از سازمان ملل به پارک آریانا  [2013 Nov] 
*ژنو – اعتصاب غذا  [2013 Nov] 
*بیا تا گل برافشانیم و می در ساغر اندازیم  [2013 Nov] 
*تروریا عمل مسلّحانه انقلابی ؟ سانسور چرا ؟  [2013 Oct] 
*مروارید وقطعه 19 فروردین  [2013 Sep] 
*مسعود رجوی کجاست ؟!  [2013 Sep] 
*آقای رجوی، اشرف یا اشرفی ؟  [2013 Sep] 
*٢ اعتراض و١ عذرخواهی  [2013 May] 
*جلیقه وکلاه خود  [2013 Mar] 
*«عجب آشفته بازاری است ای دل»  [2011 Apr] 
*هل من ناصرأ ینصرنی ؟  [2011 Apr] 
*یک خواهش   [2011 Apr] 
*اشرف-آمریکا- ایران وایرانی  [2011 Apr] 
*آقای کدیور وحیا  [2011 Mar] 
*شاد باش به خامنه ای  [2011 Mar] 
*نوروز ویک نناقض تاریخی !؟  [2011 Mar] 
*خواست یک شهروند ایرانی   [2011 Mar] 
*به افتخار و احترام ٨ مارس روز جهانی زن  [2011 Mar] 
*خامنه ای در آینه   [2011 Mar] 
*آقای سروش!  [2011 Feb] 
*کانال سوئز، مانورقدرت یا مانور ذلّت ؟  [2011 Feb] 
*١٩ بهمن در زندان  [2011 Feb] 
*چرا سانسور ؟!  [2011 Feb] 
*خانمها و آقایان مجاهد ما هیچکدا م برجسته ترین نیستیم  [2011 Jan] 
*اگر   [2011 Jan] 
*همبستگی یعنی چه ؟  [2011 Jan] 
*برای علی صارمی  [2011 Jan] 
*فراخوان به تحصّ، بیان واقعیتها  [2010 Dec] 
*بیماران اشرف، وظیفه‌ی انسانی  پیشنهادی فوری به سازمان مجاهدین [2010 Nov] 
*برای ابراهیم آل اسحاق، برای فرهاد اسلامی  [2010 Nov] 
*آیا در فردای ایران ؟  [2010 Oct] 
*نامه ای به خدا  [2010 Sep] 
*آقای میرحسین موسوی آقای مهدی کرّوبی من این روز دستگیرشدم  [2010 Jul] 
*سئوال   [2010 Jul] 
*گر رسم شود که مست گیرند   [2010 Jun] 
*اپورتونیست  [2010 Jun] 
*دخت ایران و کرّۀ خمینی  [2010 May] 
*خانواده «ماکس» غرق در عزا شد !؟ مرگ دردناک بک طفل [2010 May] 
*تز و آنتی تز  [2010 May] 
*حیات سخیف انگلی  [2010 Apr] 
*فرد پرستی = بت پرستی = دیکتاتوری  [2010 Mar] 
*برگردانی از برشت  [2010 Mar] 
*رسد آدمی بجائی  [2010 Mar] 
*هشدار- ضرورت   [2010 Feb] 
*اگرچه سبز،لیک رنگین کمان  [2010 Feb] 
*تف در آش ملت  [2010 Feb] 
*آقای منتظری یا آیت الله منتظری ؟  [2009 Dec] 
*خامنه ای قاتله...  [2009 Dec] 
*ما سه تا ......  [2009 Dec] 
*بنیانگذاران شورش سبز ؟ رهبریا رهبران جنبش سبز ؟  [2009 Nov] 
*کوتاه سخن  [2009 Oct] 
*من   [2009 Sep] 
*کلامی کوتاه، خطاببه «دیدبان» بدنام وزارت اطلاعات  [2009 Aug] 
*اشرف یا اشرفی ؟   [2009 Aug] 
*فراخوان برای اشرفیا ن(۵۵۵ امضاء)   [2009 Aug] 
*پندار نیک، گفتار نیک ،کردار نیک  [2009 Aug] 
*قطعه مروارید   [2009 Aug] 
*هشدار  [2009 Aug] 
*بشرهای بی حقوق   [2009 Jul] 
*من ترانه ام  [2009 Jul] 
*عکس: بدون شرح  [2009 Jul] 
*سلام ای سرزمین شیروخورشید  [2009 Jul] 
*اصحاب کهف   [2009 Jun]